Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Host firma eller programmering fra bunden?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Ringkøbing
Tilmeldt 8. Jul 10
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har netop i dag fået en ide til et iværksætterprojekt. Ideen er at tilbyde ydelser, såsom korrekturlæsning, renskrivning, transkribering, oversættelse, rette formuleringer osv. Dette kan være for både studerende og selvstændige, private og erhvervsfolk, til taler, film, podcasts, opgaver, afhandlinger osv. 

Spørgsmålet er så, hvad vil være klogest for mig? Få fat på en programmør, eller kan jeg finde et udmærket host firma til sådan en idé? 

Glæder mig til at høre fra jer 

Anders Ditlev 

Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

En programmør og et hostingfirma er 2 forskellige ting. 

Den ene udvikler og den anden hoster :-)

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

Et host firma (hostingfirma) har din hjemmeside liggende, så dem "slipper" du ikke for. Normalt laver de ikke hjemmesider så der skal du have fat i en programmør. Nogle siger også at du bare kan downloade dét CMS og finde en skabelon og lægge den op. Men min erfaring har vist at det er bedre at fokusere på det du er god til. Hvis du finder en god programmør så skal han også kunne vedlede dig til hvordan din hjemmeside kan se ud / skal virke.

Du kan med fordel bruge Amino Freelancer til at finde en der kan lave din hjemmeside for dig.

Fra Sanur
Tilmeldt 11. Aug 13
Indlæg ialt: 275
Fra  Cyberdata.dk Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu ikke så meget ord kløverri :) men hvis du bruger et firma som dandomain eller andre kommer du typisk til at slippe 300-700 kr. pr. mdr. og du kan få lavet en flot side her på amino for 2000-5000 kr. alt efter hvad du ønsker siden skal have indbygget, så en hurtig hovedregning siger at du skal få bygget en side, så er den tjent hjem på 1-1½ år. og vil derefter være stort set gratis for dig bagefter, den vil måske koste dig ca. 150 kr. pr. år og du kan tage shoppen med dig, hvis du vælger at flytte host, det kan du som regel ikke hos de andre.

Den billige måde er selv at lave den i f.eks. wordpress eller joomla, men hvis du ikke har mod på det så vælg en programmør.
Du kan skrive til mig på kim@cyberdata.dk hvis det er noget vi skal hjælpe dig med, vi har nogle meget lave time priser, og ville sagtens kunne sætte en flot side op til dig billigt og hurtigt.

Men helt klart, få lavet en side eller lav den selv, så slipper du billigst, og du kan få en lige så flot side som hos de andre firmaer der tager abonnement.

Fra Roskilde
Tilmeldt 10. Jun 13
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal under alle omstændigheder have fat i en host der kan have din side liggende for dig - og købt et domæne. Der findes mange forskellige i mange forskellige prisklasser med forskellig kvalitet.

Jeg ville nok kigge på dine behov og ud fra det se på hvad der passer bedst til dig.

Til selve hjemmesiden kan du finde en person der kan hjælpe dig - der findes mange tilbud til et par 1000 herinde for eksempel.

Tilmeldt 26. Mar 11
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Med det du beskriver ville jeg selv bare købe et domæne fx. gennem unoeuro + host. Så installere wordpress og finde et godt tema(Koster vel 1.000 kr.) Det burde alle med lidt teknisk snilde kunne finde ud af. Ellers kan man købe hjælp til det hele tror ikke det vil koste mere end 5.000 kr.

Fra Roskilde
Tilmeldt 10. Jun 13
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Milkwood:

Med det du beskriver ville jeg selv bare købe et domæne fx. gennem unoeuro + host. Så installere wordpress og finde et godt tema(Koster vel 1.000 kr.) Det burde alle med lidt teknisk snilde kunne finde ud af. Ellers kan man købe hjælp til det hele tror ikke det vil koste mere end 5.000 kr.

1000 kr. er ikke engang nødvendigt... Et par hundrede kroner kan du sagtens få et tema for der er godt.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)