Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

fakturering

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 18:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære aminovenner,

Jeg går lidt og leder efter et system der kan lave fakturaer, påmindelse om når der skal sendes rykkere ud, holde styr på nummering etc.

Men det skal helst ikke være et helt økonomisystem, vi har revisor på til at klare det meste, men fakturering skal vi klare selv.

Pt bruger vi et mix af excel og word, men det fungere nu bare ikke særlig optimalt.
 
Prisen er som sådan ligegyldig, ser frem til et par gode forslag.
Fra Valby
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 18:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg vil anbefale dig summasummarum - da det er ret godt til den slags.

Det har indbygget økonomisystem, men det behøver du ikke anvende, hvis du udelukkende vil bruge det til fakturering.

Her får man grafisk vist når der er faktura der er overskredet betaling, det er nemt at oprette varer/timer/serviceydelser, det er let at designe dit eget faktura layout, let at kredite (ved fejl mm).

Og bedst af alt - det er utroligt let at komme igang med, meget intuitivt, og sidst men ikke mindst billigt.
Vi bruger det selvfølgelig selv - og er meget tilfreds med det.

netMedia.dk er forhandler af programmet, og du kan se versionsoversigt mm her http://www.netmedia.dk/summasummarum.aspx

Er du iværksætter og tilknyttet en rådgiver ordning, har vi endda et specielt tilbud hvor du kan få hele pakken og 4 timers kursus for 800 kr

Har du spørgsmål er du selvfølgelig altid velkommen til at ringe eller skrive - info på netmedia.dk
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Summasummarum brugte jeg inden jeg fik revisor, så kender progammet nogenlunde.

Jeg havde dog ikke lige tænkt over muligheden at fortsætte med det, da det jo som sagt også har indbygget økonomisystem.
En smule pinligt
 
Men nu vi er igang, kan vi jo ligeså godt få nogle flere forslag på banen, selvom det måske alligevel ender med at det bliver Summa
 
 
Fra Valby
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 2/5/2006 7:00:17 PM
Forfatter: Martin Tygsen

Summasummarum brugte jeg inden jeg fik revisor, så kender progammet nogenlunde.



En smule pinligt



Bestemt ikke pinligt. Vi har faktisk flere af vores kunder som har købt SummaSummarum, som slet ikke anvender fakturering/debitor/kreditor/bilags delen af programmet.
Det er typisk det vi lærer dem - for det er sq smart, og som nævnt tidligere - uhyggeligt let. (både med forfaldsdato, nummerering, rykker osv.)

Så hvis du allerede har betalt for det, så skal du da næsten bare igang.

Alternativt er der Mamut Iværksætter, som er en gratis ''lokke'' version til iværksættere. Den har ikke regnskab, men fakturering/ordre er der. Den kan du finde her: http://www.mamut.com/dk/iverksetter/
Så hvis du aldrig skal bruge regnskabsdelen, er den faktisk ok - og koster gratis

Summasummarum er dog langt lettere at bruge/overskue. (Vi sælger begge systemer)
Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Netmedia.dk
 
Jeg har sendt en PM til dig :)
 
Mvh,
Christoffer
Fra Valby
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 2/5/2006 6:49:15 PM
Forfatter: netMedia.dk
Er du iværksætter og tilknyttet en rådgiver ordning, har vi endda et specielt tilbud hvor du kan få hele pakken og 4 timers kursus for 800 kr


...ehh - det gik vist lige hurtigt nok - prisen på ovenstående er 1200 kr - sorry

Anyway - man kan læse mere om iværksættertilbuddet her
Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Foged

Jeg var lige inde og kigge på dit link - det ser godt ud. Men er der ikke en spunk?: Hele pakken for 3000.-, men som iværksætter kan man spare 800.- og således få det til 1200.- Det hænger ikke sammen i mit regnskabsprogram ;)
 
 

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra Valby
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Ehhh - jo, den kan måske godt forklares lidt bedre - så prøver lige her (og opdaterer siden efterfølgende)

Tilbuddet med SummaSummarum pro, og 4 timers kursus/rådgivning koster 3000 kr, og det er 800 kr under pris. Det gælder for alle iværksættere.

Er man samtidig medlem af en reional iværksætterordning (om fx Nordjysk iværksætter Netværk), kan man få rådgivningstimerne betalt af dem (hvis man ikke allerede har brugt de timer man får til noget andet selvfølgelig), således at der kan trækkes 1800 kr fra prisen, så den samlede pris man selv skal give faktisk kun er 1200 (3000-1800 kr)

Voila.

Skal nok lige få det skrevet lidt mere tydeligt på siden
Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Det ville jeg bestemt også kigge på for det står ikke særlig klart på hjemmesiden. Nu skriver du f.eks. nordjysk iværksætter netværk med hensyn til rabatten. Iflg. din hjemmesiden er det kun her man kan få rabatten, og går man videre fremgår det at man kun kan være medlem af Nordjysk Iværksætter forening hvis man har opstartet en virksomhed i Nordjyllands Amt. Meget logisk navnet taget i betragtning, men hvad med resten af landet ?.    

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

 

Tilmeldt 21. Sep 05
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej
 
Jeg har kigget en smule på demo-versionen til Summasummarum.
 
Det var svært at overskue, da jeg intet kender til regnskaber. Jeg skal stort set kun bruge til moms-regnskab og årsregnskab uden ekstra fradrag/tillæg og afgifter af nogen art. Så er der nogen som ved hvordan jeg kan bruge programmet til noget så simpelt? -Det skal lge siges, at jeg aldrig har været god til den slags her. Lige nu sidder jeg med et rart lille hæfte jeg fik fra told og skat...
 
Derudover vil det være rart hvis nogen kan fortælle, om faktura-funktionen også kan bruges til elektronisk (via mail) fakturering i både EU og udenfor EU?
 
Hygge allesammen:)
*Louise 
 
 
Side 1 ud af 2 (11 indlæg)