Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal man skifte til Unoeuro fra Meebox? Loader langsomt..

Side 3 ud af 4 (40 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 27. Jan 11
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, det kan også være jeg bare er en af de uheldige. Men det er i hvertfald den oplevelse jeg har haft, og derfor er jeg ikke fan, da der gået for meget tid til løsning af problemer. Men kan kun give dig ret i at de gør hvad de kan for at løse problemerne, og deres livechat funktion er også super velfungerende. Men jeg vil anbefale at finde noget andet :)

Fra Viborg
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 737
Fra  Webdesign, Niels Madsen Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

TheSpechtBoy:
Ser frem til jeres fede svar!  

 

Det bedste webhotel vil efter min mening vil være:

Kontrolpanel med C-panel, 1-click installer med 1 dag backup-7 dage om ugen, automatisk gratis restore fra backup,
diskplads - pris - og hastighed hænger sammen med pris på webhotel, sikkerhed og support inden for kort tid, (minutter/time),
og det kan Meebox tilbyde mig.

Det skulle dække min og mine kunders webhotel.

Godt Nytår til alle på Amino

Mvh. Niels
Webdesign

https://itwebsite.dk

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Vis man tager unoeuro så er der vel også en grænse for hvor meget man kan få for 12 euro om året for et webhotel. Supporten er nok den dyreste del af at drive et webhotel. Jeg overvejer at opgradere mit meebox webhotel til en pro3 løsning næste år, men det er mere for at mine hjemmesider stadig kan vokse og webhotellet følger med,

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :

erjegher:

Vis man tager unoeuro så er der vel også en grænse for hvor meget man kan få for 12 euro om året for et webhotel. Supporten er nok den dyreste del af at drive et webhotel. Jeg overvejer at opgradere mit meebox webhotel til en pro3 løsning næste år, men det er mere for at mine hjemmesider stadig kan vokse og webhotellet følger med,

Så vidt jeg ved, så ændre resourcer (CPU, RAM, entry processes) sig ikke selvom du skifter fra pro 1 til 2 eller 3 f.eks. - Det er der ihvertfald mange udbydere den ikke gør ved, men det tror jeg Eiler kan svare på!

Ville jo være nedern at opgradere og tro man får mere CPU/RAM hvis man ikke gør. Men så kan man jo altid bruge deres Cloud Servers!

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 16:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lucas - Hosting4Real:

erjegher:

Vis man tager unoeuro så er der vel også en grænse for hvor meget man kan få for 12 euro om året for et webhotel. Supporten er nok den dyreste del af at drive et webhotel. Jeg overvejer at opgradere mit meebox webhotel til en pro3 løsning næste år, men det er mere for at mine hjemmesider stadig kan vokse og webhotellet følger med,

Så vidt jeg ved, så ændre resourcer (CPU, RAM, entry processes) sig ikke selvom du skifter fra pro 1 til 2 eller 3 f.eks. - Det er der ihvertfald mange udbydere den ikke gør ved, men det tror jeg Eiler kan svare på!

Ville jo være nedern at opgradere og tro man får mere CPU/RAM hvis man ikke gør. Men så kan man jo altid bruge deres Cloud Servers!

Har et standart webhotel nu til 488 kr. om året (Et webhotel fra meebox gamle prisstruktur, da det er købt for en del tid siden), så regner med det giver en fordel at skifte til en pro løsning fra en almindelig.

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :

erjegher:

Har et standart webhotel nu til 488 kr. om året (Et webhotel fra meebox gamle prisstruktur, da det er købt for en del tid siden), så regner med det giver en fordel at skifte til en pro løsning fra en almindelig.

Ah ja! (Troede du havde et pro hotel allerede Big Smile)

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Fra Roskilde
Tilmeldt 10. Jun 13
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Lucas - Hosting4Real:

erjegher:

Vis man tager unoeuro så er der vel også en grænse for hvor meget man kan få for 12 euro om året for et webhotel. Supporten er nok den dyreste del af at drive et webhotel. Jeg overvejer at opgradere mit meebox webhotel til en pro3 løsning næste år, men det er mere for at mine hjemmesider stadig kan vokse og webhotellet følger med,

Så vidt jeg ved, så ændre resourcer (CPU, RAM, entry processes) sig ikke selvom du skifter fra pro 1 til 2 eller 3 f.eks. - Det er der ihvertfald mange udbydere den ikke gør ved, men det tror jeg Eiler kan svare på!

Ville jo være nedern at opgradere og tro man får mere CPU/RAM hvis man ikke gør. Men så kan man jo altid bruge deres Cloud Servers!

Der ville man jo kunne spørge Meebox. Vi har for eksempel sat forskellige begrænsninger på forskellige pakker, og regner også med i fremtiden når vi får flere kunder, at separere hver pakke på hver sin server, så ressourcerne bliver fordelt på en måe der er så fair som muligt.

Fra Viborg
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 737
Fra  Webdesign, Niels Madsen Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Man kan også købe en Dedikeret IP adresse til 300,- kr.,
så man skal ikke dele IP adressen med andre på webhotellet, på de fleste af mine webhotel.

Godt Nytår

Niels

Webdesign

https://itwebsite.dk

Fra Roskilde
Tilmeldt 10. Jun 13
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels Madsen:

Hej.

Man kan også købe en Dedikeret IP adresse til 300,- kr.,
så man skal ikke dele IP adressen med andre på webhotellet, på de fleste af mine webhotel.

Godt Nytår

Niels

Webdesign

En dedikeret IP vil ikke hjælpe på problemer med performance. Desuden er der ikke så mange IPv4 adresser tilbage, så man ser flere og flere firmaer spare på adresserne, og generelt vil det kun være hvis du har en VPS eller du skal bruge den til SSL at du kan leje en dedikeret IP (du kan ikke købe en) - og i øvrigt kan du i dag bruge SNI til SSL så en dedikeret IP ikke er nødvendig.

Fra Viborg
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 737
Fra  Webdesign, Niels Madsen Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Om man købe eller leje er vel kun et spørgsmål om ord, man lejer eller købe også kun et .dk domæne
fra DK-Hostmaster

Du kan købe et Dedikeret IP til et domæne fra Meebox, så du ikke skal dele din IP adresse med 2 til 500 andre:

Dette er en kort beskrivelse om hvad en dedikeret IP er og hvilke fordele der er ved at have den.

Normalt vil en server, og brugerne på denne server, "dele" serverens Ip adresse.

En dedikeret Ip adresse er en adresse, der er en helt specifik adresse til én enkelt hosting konto.

Det vil sige, at du får din helt egen IP adresse, som kun er din og tilhørere netop din konto.

Hvilke fordele er der ved fast Ip adresse?

Du kan bl.a. se dit website via dens IP-adresse.

Du kan benytte et SSL certifikat. (Det er ikke nødvendigt at bruge til en webshop)

Du får hurtigere respons fra dit site ved høj trafik belastning.

Derudover har det også betydning for de som du deler server med (hvis du altså har en shared webhosting løsning). Hvis dit website bliver overtaget og der begynder at blive sendt spam ud fra din mail IP, vil den pågældende IP med stor sandsynlighed blive blacklisted og dermed vil det ikke blot have betydning for dig og dit website, men for alle dem på din server som du deler IP med.

Hvis ikke du opdaterer din WordPress installation, er der en risiko for at den vil blive udsat for hacker-angreb og du vil dermed være i risikozonen for at stå tilbage med et hacket website.

Det er dog ikke kun selve WordPress som du skal huske at holde opdateret. Det gælder også for dit tema og for de plugins, som dit site kører.

Installere denne plugin for at optimere din Website:

https://wordpress.org/plugins/wordfence/

will make your site up to 50 times faster than a standard WordPress installation.

Godt Nytår
Niels
Webdesign

https://itwebsite.dk

Side 3 ud af 4 (40 indlæg)