Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sælger intet, Hvad kan jeg gøre bedre?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Carsten 

Først og fremmest tror jeg det er en presset marked som du har begivet dig ind på. Hvilket naturligvis kan bærer en del af skylden for det manglende salg

Hvis du er sikker på at behovet findes, så skal du kigge på hvordan du markedfører dig. Det er helt afgørende at din markedsføring er målrettet direkte imod din målgruppe. Jeg kunne forstille mig at medier som AdWords og FB annoncering vil kunne give pote for dig. 

Held og lykke, jeg håber det vender for dig :-)

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1753
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du prøvet at tilmelde dit site et affiliate program f.eks Partnerads eller andre ?

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra Esbjerg
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 351
Fra  Hype Media Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Dit slideshow på forsiden er imho for stort, når der ikke er nogen produkter i.

Synes du skal undlade sidebar på dine produktsider. Så du får flere produkter pr. linje.

Held og lykke med projektet.

Anders Jytzler fra Yugana Ushi damaskus kokkeknive

Fra Aarhus C
Tilmeldt 31. Jan 12
Indlæg ialt: 405
Fra  Bleep Films Eberhard IVS Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Carsten,

Jeg har lige hurtigt kigget siden igennem. Har lavet en kort liste over ting du kan overveje at arbejde på.
 

- Gøre produktbillederne aktive så de sender kunden videre til produktet.

- Lave bedre og længere produktbeskrivelser (sælger bedre og godt til SEO)

- I logoet står der "alt til din fest". Måske fjerne det. Hvis fest-gadgets er din niche, bør du måske overveje at skifte domæne. F.eks. er fest-gadgets.dk frit pt.

- Lav en bedre og mere synlig "om os" side. 

- Designet er meget rodet. Efter min smag bør der være mere rene linjer. F.eks. på headeren. 

- 39 kr. er ikke billig levering efter min mening. Måske skriv "hurtig levering" eller "dag-til-dag" levering, hvis du gør det.

- Jeg ville måske også gøre menuen mere overskuelig. Evt. fjerne "forside" knappen. 

- Overvej at fjerne "find gaveideen hos os" boksen. Den roder meget. 

- Billeder i banneret er i meget dårlig kvalitet. 

Det er mine førstehåndsindtryk. Du kan evt. overveje at læse boden E-pusher. Den giver massere af gode tips til hvordan du optimerer din webshop. Den skal nok kunne give nogle yderlige ideer til hvad der kan ændres/optimeres :)

Co-Founder & CEO @EasyPoker

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)