Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Programmør søges til mindre ad hoc opgaver

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Lystrup
Tilmeldt 1. Nov 05
Indlæg ialt: 614
Fra  wilhelmsen.tv Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg mangler en flink Amino , der kan finde ud af at løse mindre html/Css/PHP / MySQL tilretninger i wordpress , desuden skal du kunne klare at lave plug-ins til wordpress, og vigtigst af alt kunne arbejde med api programmering .

Jeg Søger en god allround programmør , der kan klare disse opgaver, når vores faste inder ikke er til at arbejde med fordi han har travlt .

Lige p.t har jeg en opgave hvor der skal laves en ny funktion i gravity forms, der skal snakke sammen med http://dawa.aws.dk/ . Ved at snakke sammen med Dawa kan vi så validere om en adresse findes, og tilbyde en auto suggest funktion på en wordpress form.

Du skal være freelancer i forvejen, jeg forestiller mig at du har et lille firma, der arbejder med programmering, og en gang i mellem står og mangler lidt at give dig til.

De fleste af de opgaver vi sender ud p.t er tilretninger af temaer i wordpress og en gang i mellem mindre api projekter .

Du må meget gerne bo i nærheden af Århus, da jeg syntes det er meget nemmere hvis man lige kan smutte forbi en dag hvis der bliver brug for det.

Send mig en mail på info@wilhelmsen.tv hvis det kunne være noget for dig.

Mvh Christian

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)