Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pris på revision..

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Jan 13
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Min kone har en virksomhed og er lidt i tvivl omkring hvorvidt prisen hun betaler for revision er okay, eller for meget ift. det forholdsvis lave antal bilag osv. hun har. Ved naturligvis godt at prisen ikke alene afhænger af antallet af bilag, men forestiller mig, at det jo udgør en del af arbejdsmængden for revisoren.

Det drejer sig om et APS, hvor selskabets tidligere hovedaktivitet (Restauration) er fra solgt og selskabet er således mere eller mindre tomt lige nu, men der er stadig forskellige konsulent timer (salg) og diverse mindre driftsudgifter (køb)

Antallet af billag er derfor ikke mange længere og det beløber sig vel højest til 60-70 posteringer årligt.

Hun klare selv alt bogføring samt moms indberetninger osv. og det er således udelukkende årsafslutningen der udføres af revisor.

I dag bogføres der i C5 men hun overvejer at skifte til Dinero, men ved ikke om det er noget som er velset til brug ved selskabs regnskaber, blandt revisorer?

Hvad er rimelig for sådan en årsafslutning?

Pt. giver hun omkring Kr. 7.500.-

Håber nogen vil ud med hvad de ca. giver for revision af ligende selskab.

Ved godt at det er muligt at indhente div. tilbud på revision, men er egentlig ikke det der er formålet. Hun er vældig godt tilfreds med sin nuværende revisor, som har været hendes revisor de sidste 7 år, så er mere for at få en indikator for om prisen er helt ved siden af.

Er der nogen der mener de kan gøre det meget billigere, er de selvfølgelig også velkommen til at byde ind, men i så fald, gerne i en Privat Besked, så tråden ikke bliver en reklame søjle. 

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2082
Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan ikke få lov at sende en PB

Johnny

Fra Birkerød
Tilmeldt 29. Apr 11
Indlæg ialt: 1202
Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

For en revision synes jeg ikke det lyder galt. Ville selv lave et slag på tasken omkring 7500-10.000.

Nu er der imidlertid mange ubekendte faktorer er det selskab eller enkeltmandsvirksomhed ?
Er restauranten solgt i året eller tidligere år?
Er der reelt tale om revision, eller blot assistance med regnskabsopstilling/ andet?
Udføres der andre opgaver fx. Private selvangivelser mv?

Det koster alt sammen. Mit første bud er imidlertid, har i reel revision bør i overveje at gå ned i påtegning til assistance, med mindre i har bank eller andre som kræver der er revision på. Ellers er det overkill og kan nemt sænke prisen til ca. 5.000 hvis ikke der er meget ekstra arbejde i afslutning og andre opgaver (antaget ud fra revision som nuværende erklæringstype).

Statsautoriseret revisor - København

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Tja - Hos os vil det ligge i lejet 6-8.000 excl. moms.

Så det nuværende honorar opfatter jeg som værende rimeligtYes

Tonny

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)