Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger hjælp til opsætning af webshop

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 22. May 15
Indlæg ialt: 13
Fra  My Accessories Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogle der har erfaring med wordpress og woocommerce? 

Jeg søger en hjælpende hånd til opsætning af min nye webshop
Vil gerne give et lille beløb som tak! :-)

Mangler hjælp til opsætning af mit tema, sprog mm. Og måske en lille forklaring på de forskellige muligheder man har der inde. 
Jeg har allerede købt domæne, hosting og tema. :-)

Jeg har købt dette tema: http://dahz.daffyhazan.com/labomba/
Synes det ser rigtig godt ud, og jeg vil gerne have min webshop sat op på nogenlunde samme måde. :-)

Jeg bor i Århus men er ofte hjemme i Holstebro. Jeg kunne rigtig godt tænke mig at mødes. Eftersom jeg ikke er helt inde i det, og ikke er så tryg ved at give mine login oplysninger ud.

Der er flere, der er tilbudt mig hjælp inde på Facebook over nettet, hvor jeg blot skal give dem mine login oplysninger. Men er det så smart??

Håber meget der er en, der kan hjælpe mig! :-)

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mette,

Du har købt temaet på themeforrest, så der burde medfølge en trin for trin-dokumentation for, hvordan du opsætter dit template :-)

Fra Århus
Tilmeldt 22. May 15
Indlæg ialt: 13
Fra  My Accessories Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, der har jeg nemlig købt mit tema.
Men hvor kan jeg se den vejledning henne? :-)

Og ved du tilfældigvis om der er mulighed for at få alt på dansk? 
Min hjemmeside hedder www.myaccessories.dk men der står f.eks. "Wishlist" og "My cart" oppe i højre hjørne. 

Tilmeldt 24. Sep 13
Indlæg ialt: 6
Fra  kaffeklar Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kræver nogle danske woocommerce sprogfiler, mener de kan findes gratis på nettet ellers kan du da låne vores fra www.kaffeklar.dk 

Og hvis du har brug for hjælp med opsætningen af webshoppen kan jeg nok godt hjælpe dig en dag.

Mvh. Kim

Fra Århus
Tilmeldt 22. May 15
Indlæg ialt: 13
Fra  My Accessories Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit svar Kim :-) 

Okay super, det lyder jo godt, vil nemlig gerne have det hele på dansk. 

Det ville være en kæmpe hjælp, hvis du havde mulighed for at hjælpe mig med opsætning og måske også de danske sprogfiler.

Og virkelig flot hjemmeside du har! Det kunne godt ligne det tema, jeg også har købt.

Har du mulighed for at mødes en dag og klare det sammen? Kunne vist godt bruge lidt forklaring og sådan til de forskellige muligheder man har der inde. :-) 

Tilmeldt 24. Sep 13
Indlæg ialt: 6
Fra  kaffeklar Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Mette, jeg har lige sendt dig en besked på Facebook, er nok landet i andet mappen, så kan vi lige aftale en dag der. 

Og mange tak, angående vores design. Vi har dog brugt et andet tema, men vil godt kunne hjælpe med dit :) 

Mvh. Kim 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)