Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad arbejder de kære Aminoer med?

Side 3 ud af 4 (40 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 17. Mar 15
Indlæg ialt: 289
Fra  Chaz Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har faktisk stødt ind i bankboost et par gange, også en fantastisk virksomhed! Der skal helt sikkert likes

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Været selvstændig i 6 år, ejet og drevet salgsbureau i 4 år. Time

10 års erfaring som sælger, lavet rigtig meget opsøgende salg, telemarketingYes

Læs vores side for at få mere at vide: http://optimersalget.dk/ 

Eller klik ind på amino- profilen 

Vh Flemming

Fra København
Tilmeldt 17. Mar 15
Indlæg ialt: 289
Fra  Chaz Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Sh't det er en lækker side, det skal jeg da helt sikkert huske.

Du er i hvert fald glemt i bogen med gode tilbud.

Mvh Matias

Fra København
Tilmeldt 26. Jun 15
Indlæg ialt: 35
Fra  Freelance Office & IT Assistent Skrevet kl. 00:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er en af de nye start-up

Eller jo jeg har fik registeret min cvr nummer i slutning af juni med startdato den 1. juli samt leget med ideen i årevis mens jeg tog min kontoruddannelse.

Jeg har oprettet en mindre freelancervirksomhed der tilbyder Virtuel Assistant, computersupport og computerkursus samt vikarservice i feriesæson.

Virtuelt Assistant er kort sagt en onlinebaseret personal assistant og som følge af min kontoruddannelse kan jeg tilbyde en bredt kontorservice og er klart til at kigge på nye områder som fx affiliate marketing og blogs :)

I kan læse lidt om det her http://www.entrepreneur.com/article/225318

Efter halv års arbejdsløshed som nyudlært kontorassistent har jeg haft svært ved at finde en 8-16 kontorjob og helt ærligt kan jeg ikke forestille mig at skulle sidde på min flade og indrette mig i et fast tidsrammen med en kedelig ens hverdag. Derfor har jeg besluttet at springe ud som iværksætter og starte med at tilbyde VA-service imens jeg studere ved siden af

Kender i en der har brug for lidt hjælp til bogholderi, oprette præsentationer ud af rådata, layout af jeres skabeloner, managere jeres social medier konto, opdate WordPress blogs, andet tastearbejdet, databasearbejde, online research eller andet i et par timer om uge så er i velkommen til at tage kontakt til mig :)

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 00:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Tja, jeg arbejder på to projekter. Jeg startede InspireAnalytics for ca. 1.5 år siden, og udviklede hele platformen fra bunden, og det er det ene af dem. 

For at gøre en lang historie kort, så fik jeg en henvendelse fra et Venture Capital firm her i Silicon Valley, som var meget interesseret i den teknologi/platform/framework jeg har udviklet ifm. mit produkt. Selvom jeg kun har snakket med ganske få om mit framework, har jeg fået flere investortilbud i den tunge ende.  

Så jeg har valgt at lave et spin-off, og er begyndt at udvikle min teknologi/framework som et selvstændigt produkt. Selvom jeg kun har snakket med få personer om produktet i detaljer, så er interessen ret massiv. Så jeg har valgt at afsætte noget tid til det.

Mvh Carsten

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14997
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Pt har jeg gang i 3 projekter + det løse...

Der sælges designer solbriller til outletpriser på http://customfit.eu, hvilket jeg har gjort siden 2008. Og det er stadigvæk hyggeligt :)

Siden 2013 har jeg solgt naturlige plejeprodukter f.eks argan olie, grønt ler, figenkaktus frø olie (barbary fig kaktus olie), sort sæbe mm på http://cosmos-co.eu og http://shop.cosmos-co.eu/da/ + http://shop.cosmos-co.eu/de/. Jeg ejer selv mærket Cosmos Co, som ligeledes idag forhandles hos en lang række forhandlere i DK og Tyskland... 

Derudover har jeg gang i servicen Not Allowed, hvor vi varetager fotografer, shopejere, nyhedsmedier, tekstforfattere, hjemmesideejere mm interesser, hvis deres ophavsret er blevet krænket. Det hele foregår efter No Cure No Pay metoden, og dermed kender vores kunder omkostningerne, før en sag startes, imodsætning til hvis en advokat tager en sag.

Så det er en lidt blandet landhandel, med alt fra egne produkter, over kendte mærker til en online service...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 29. Mar 15
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 02:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Matias,

Jeg laver apps! Både til iPhone & Android enheder! Du må gerne kigge på nogle af dem jeg har lavet: moonsted.com.

God aften!

Fra Ringsted
Tilmeldt 10. Oct 06
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en webshop, hvor jeg sælger mtb- og cykeltøj til kvinder. Det udsprang sig af, at sporten er ret mandsdomineret, så jeg syntes, det var svært at finde et godt udvalg til kvinder. I øjeblikket arbejder jeg på at udvide til også at blive distributør for et amerikansk cykelmærke.

Derudover arbejder jeg som freelance webkonsulent med fokus på at hjælpe iværksættere og små virksomheder godt i gang med deres hjemmeside. Jeg tilbyder rådgivning, udarbejdelse af hjemmesider, tekster og onpage seo ud fra den tanke, at det er en fordel for små virksomheder at kunne nøjes med en samarbejdspartner inden for alt web-relateret. Konceptet er ikke helt på plads endnu, men jeg har netop skrevet kontrakt med Vækstfabrikkerne om en kontorplads og det, de kalder for et inkubationsforløb, så det glæder jeg mig rigtig meget til at komme i gang med.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

For godt 7 år siden arbejdede jeg med salg og udlejning af ejendomme i Thailand, og blev spurgt om ikke jeg kunne skaffe noget god dansk lakrids derud, da specielt danskerne derude savnede det.

Det blev starten på min nuværende forretning med salg af slik online .

Siden er det gået ganske godt, og største ulempe er at det nu tager al min tid, så der ikke er nok timer til mine andre projekter/interesser i både Tyrkiet, Thailand samt en større online sportsportal.

Livet er ofte en række af tilfældigheden og muligheder der opstår, man skal bare huske at springe med på vognen. :)

 

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper's Sliknet.dk er i hvert fald et navn jeg kan genkende - Jeg syntes at jeg ofte godkender indkøb af diverse slikposer m.m. til MediaMouse som kommer derfra :-)

/Jesper

Side 3 ud af 4 (40 indlæg)