Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

lav Web side

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. May 15
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 17:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit største problem med at starte e-handel,er at jeg ener ikke en skid om hjemmesider. Ved ikke hvordan man laver dem, programmere, ikke en pis.
Kan jeg f.eks. wordpress hente e form for skelet. Klart til at modtage dk kort, registrere trafik, sende kvotering til kinder osv.
Det er ikke en hurtig genvej jeg leder efter. Har ikke noget imod at bruge tid på at skulle lave det. Ved også godt det på denne måde kan koste lidt mere end hvis man selv kunne lave alt fra bunden.

Tilmeldt 29. Jun 15
Indlæg ialt: 267
Skrevet kl. 18:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Så begynd at lær det? Detrikke nogen anden udvej, medmindre at du altså vil have en til at lave det for dig, men det fremgår ikke rigtigt af din tråd, gør det?

Og ja, du kan godt bruge Wordpress, og så hente det template du ønsker, men jeg ville anbefale at lære HTML, CSS, jQuery, PHP og prøve at lave nogle sider fra bunden af.. Det tager tid, men man lærer hele tiden noget nyt, og efter et stykke tid kan man prøve sig mere og mere frem! Cool

Tilmeldt 9. May 12
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du, som du skriver, ikke ved noget som helst om det, så er det da helt oplagt at benytte sig af nogen af de firmaer som leverer en komplet løsning. Et firma som DanDomain, eller ScanNet har helt komplette løsninger, og en kanon kundeservice til at supporte. Langt bedre end at bruge tiden på at lære selv at lave det, for så kan du fokusere på salget i stedet.

Selvfølgelig, hvis du gerne vil lære det hele selv, så er det en anden sag. :-)

Fra Odense
Tilmeldt 7. Nov 13
Indlæg ialt: 435
Fra  DEBEO.dk Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Wordpress osv er lidt learning by doing :)

Jeg vidste selv ikke en skid om det, da jeg kastede mig ud i det første gang.

ligesom at jeg heller ikke vidste meget om virksomhedsdrift, da jeg startede min første virksomhed.

husk der er 1.000vis af forums og videoer omkring brugen af wordpress.

samt en masse herinde der kan hjælpe dig. :)

Alle vores drømme kan gå i opfyldelse, hvis vi har modet til at følge dem!

Tilmeldt 11. May 15
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det er nok bare at springe ud i det. Man lære jo kun at svømme ved at blive våd :-)

Fra Odense
Tilmeldt 7. Nov 13
Indlæg ialt: 435
Fra  DEBEO.dk Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det er jo det.

og med god ofte backup, så er de begrænset hvor meget man kan fucke op :)

rigtige mænd tager ikke backup - men græder meget  Wink

Alle vores drømme kan gå i opfyldelse, hvis vi har modet til at følge dem!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)