Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Overføre regnskab fra excel til Dinero

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Feb 07
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har  en SMBA, hvor en kyndig ven har stået for mit regnskab i et tilpasset excel ark. Han har stået for mit regnskab deri siden 2011. Jeg skal nu selv til at lære det, da han ikke har tid længere og har brug for hjælp til at overføre mit regnskab til Dinero.

Er der nogen der har erfaringer med hvordan dette bedst angribes?


Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46496
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

først og fremmest skal din ultimobalance 2014 ind som primo balance 2015 - ellers kan du ikke begynde. - Så skal alle bogføringer der fra ind fra 1/1-2015. Jeg ved ikke om det vil virke med import, men ellers er det bare at bogføre og se til at banlancen stemmer (specielt bank kasse helt løbende)

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Aarhus
Tilmeldt 22. Jan 13
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 01:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Har du brug for hjælp til at komme i gang, samt få regnskabet overflyttet korrekt, så giver jeg gerne en hånd. Læser til dagligt økonomi på Aarhus universitet, og har flere virksomheder jeg løbende hjælper med bogholderiet. Og er desuden erfaren bruger af dinero. Tænker det tager en time eller to, afhængeligt af antal bilag mv. Og så er du kørende. Giv lyd hvis det har interesse, så finder vi en fornuftig pris :-)

Vh Daniel.
ds@bschmidt.dk

Freelance bogholder. Ekspert i Dinero, Billy, mf. Få det gjort rigtigt - Og spar tid & penge!

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 18:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Zullut.

Det billigste for dig vil være at overføre eller indtaste start-balancen, som John også skriver. Afhængig af omfanget kunne du så indtaste årets bilag, hvorved du får erfaring med Dinero. Hvis der er rigtig mange posteringer, vil det nok være en fordel at importere. Her kan jeg også hjælpe, men kan ikke give et estimat, før jeg kender flere detaljer.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)