Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

kedeligt design ? eller guf ?

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 5. Dec 07
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Aminoere... :P

 

Jeg har fået kritik ang. mit nye site www.pc-expressen.dk ..dog har jeg os fået lidt ros .. men kunne egentlig godt tænke mig at høre hvad i syntes ?

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :

1. Skrifttypen er nærmest ulæselig visse steder.

2. Dine billeder, f.eks. under firmaprofil er i størrelsen 3264x2448px og fylder omkring 800 kb pr stk.  - Det er sådan cirka 780 kb for meget pr styk, så dem skal du tage og skalere ned og sætte ind igen, i stedet for at vise dem i en lille størrelse i din html.
Og hvorfor overhovedet have et billede af en pizzaæske?

3. Det vil være et hit lige at få læst siden igennem, og få luget stavefejlene helt ud, der var ihvertfald nogle stykker under firmaprofil. 

4. Jeg undrer mig over at der er to direktører og ingen ansatte i så lille en virksomhed? - Overvejet om I flotter jer med titler der reelt ikke betyder noget?

5. Hvor er jeres salgs og leveringsbetingelser? (Jeg kan ikke lige finde dem hverken under produkter eller fra forsiden eller fra jeres sitemap, hvor oversigten ikke er klikbar.

6. Jeg (og andre) forventer at en sitemap indeholder links til samtlige sider og ikke kun til de fire hovedsider, som der så ikke engang er links til.

7. I laver hjemmesider for andre - Det er også fair nok, men hvad så med at vise de to hjemmesiderne for jeres referencer i stedet for blot to navne? 

8. Jeg tvivler på at jeres ansvarsfraskrivelse (som også er fuld af stavefejl) holder i retten da man handler via jeres hjemmeside. Det hænger igen sammen med de manglende salgs og leveringsbetingelser, herunder oplysning om den lovbestemte returret for privatkunder.

9. Jeg undrer mig over "Opretter du dig med et telefon nr. der ikke tilhøre dig vil din bruger hos PC-Expressen I/S blive slettet uden varsel. Vi har dagligt folk der sidder og tjekker om telefon nrét stemmer overens med oplysningerne."
I så fald ville I ikke handle med mig da mit private telefonnummer ikke just er til kæde sammen med en adresse.

10. Bannere - I reklamerer for noget med at stoppe dyreplageri - hvilken relevans har det i forhold til jeres salg, det leder jo blot kunderne væk fra jeres side, ligesom linket til noget "totalforsikring" linker til en side under usgdamark.dk, et domæne der ikke engang er registreret!

Det var lige de ti punkter jeg ville afse tid til at nævne for jer, der kan ganske givet findes flere ting. 

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Flensburg
Tilmeldt 23. Sep 07
Indlæg ialt: 574
Fra  SunTzuGames Skrevet kl. 23:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja... Jeg må give Anders ret på alle punkterne...
Det er ikke "kedeligt eller guf", det er kritiske ting - som bør og skal rettes (efter min mening)

Et par andre punkter:

- I bruger ATI, næsten som en del af jeres logo - (uden at vide det), så tror jeg ikke de ville være særlige vilde efter det.

- I mangler alignments over det hele.... Jeres bokse, og billeder skal på linie over det hele, så I får ro på sitet.

- I bruger sætninger som: "Mange tror at det, at have en computer er bare at tænde på knappen og så køre skittet, nej der er os en del veligeholdelse, og der er PC Expressen den rette at tage......" I må ikke tale ned til kunden... også selvom kunden tror det bare er at tænde for den. Skær ind til benet, og fortæl - "En computer kræver også vedligeholdelse... her kommer vi ind i billedet" etc etc....

- nVidia og Bluetooth, ved jeg heller ikke hvad har med sagen at gøre, hvis I primært sælger laptops? Man skal ikke bare bruge dyre logoer for at bruge dem. Det er vigtigt at man ved hvorfor.

- I har alt for mange kategorier uden noget i.... ønsker I stadigt at vise disse kategorier, må I i det mindste fortælle at de er tomme, så man ikke forgæves sidder og tjekker dem igennem.

- Husk at skrive "vi" hele vejen.. og ikke lige pludselig snakke om at "man" ønsker.. etc.. Det virker forvirrende.

- - - - - - - - - - - - - -

Det er ikke for at give jer en hård medfart... men håber I kan bruge kritikken til noget konstruktivt, og så er det en om'er..


En positiv ting - hvis I kan jeres kram... Så er det totalt nice natpriser i kører - 310,- for at få en tekniker ud efter kl 24, det skal du sq lede længe efter at finde andre steder.... Det ville jeg slå lidt mere på tromme med...

Venlig hilsen Emil Larsen
Vild med brætspil? - Sun Tzu Games

Tilmeldt 5. Dec 07
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :

til punkt 1. Så skal du da have en ny skærm, for har endnu ikke hørt nogen klage over skriften, kan du nævne nogle steder ??

til punkt 2. Ja det kan der være noget om, skal nok lige få kigget på det .. det var meningen der skal nogle andre og bedre billeder op, det var mere for at danne et overblik

 til punkt 3. Der er 2 tøser igang med at rette hele siden til, sådan der ikke er nogle stave fejl ..

til punkt 4. Hva vil du ellers have vi skal kalde os når vi begge ejer firmaet ?.. :S .. Stifter ? .. nej vel ?

til punkt 5. FUCK MAN! .. godt du nævnede det ...

til punkt 6. Hmm ja okay jeg får linket til de forskellige sider

til punkt 7.  Nej, det kan vi ikke.. vi kan ikke reklamere for andres sider sådan er det bare.. kan evt. lave et link til deres side

til punkt 8. Hmm...

til punkt 9. Nej okay .. Hva med mobil nr? .. det er mere fordi der hvis der sidder nogle små træls unger, der sys det er sjovt at drille dig.. bare navn og nummer stemmer overens , kan vi intet finde på dig .. så lader vi den nok stå hvis vi kan se du har købt noget...

 til punkt 10. Totalforsikringer, er en samarbejdes partner .. som ikke vil blive fjernet så længe vi har en aftale med dem, nogen folk vil jo lige præcis gerne have forsikring på deres hardware/laptops..

 

Jo tak, skal nok få kigget på tingene .. sys det var nogle gode punkter ..

Tilmeldt 5. Dec 07
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Ang. det med logoét.. Der kommer et nyt idag eller i morgen, det der var bare et midlertidligt vi havde.. så vores eget logo er på vej online..

- I mangler alignments over det hele.... Jeres bokse, og billeder skal på linie over det hele, så I får ro på sitet. <- ved nu ikke rigtigt, der kan være lidt med størrelsen på selve siden.. det har jeg godt set ..

Kunde behandling, det kan jeg desværre ikke give dig ret i .. jeg har over 4 års erfering med Kunder, har bla. stået som sælger i TDC Hobro, hvor jeg var den mest sælgene stort set hver månede .. såe .. :S

Hvor har du fået den idé at vi primært sælger laptops ? :S ... nu tror jeg bare du brokker dig .. kunne bedre lide de andre 10 punkter ..

Ja du brokker dig vist bare .. for det står på forsiden at vi ikke er helt færdige og at der vil være mange døde links ? .. som f.eks. i shoppen.. men der bliver knoklet på at fylde shoppen ud ..

- Husk at skrive "vi" hele vejen.. og ikke lige pludselig snakke om at "man" ønsker.. etc.. Det virker forvirrende.  <- Hvor ? :S

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Ad punkt 1. Jeg ville nok vælge en anden font, da denne her ihvertfald ganske utydelig på min skærm, som vel og mærke ikke trænger til at blive skiftet ud. Det drejer sig om al brødtekst.

Ad punkt 2. Man danner næppe et overblik ved at tvinge folk til at hente 2-3 mb billeder ned for at vise en enkelt side. Selv på en forholdsvis hurtig adsl tager det lidt tid nu om dage.

Ad punkt 4. Jeg kalder mig f.eks. ikke direktør i nogle af mine virksomheder, ikke i den ene fordi det virker useriøst i så lille en virksomhed og ikke i den anden da der er ansat en direktør i den.

Jeg ville blot skrive Indehavere: <navne> eller kan du lige så godt skrive Rengøringsansvarlig, indkøbschef, salgschef, lagerchef, kundeserviceansvarlig, da man jo besidder alle posterne i så lille en virksomhed, hvorfor jeg finder det en smule opblæst at have to direktører i så lille en virksomhed.

Ad punkt 5. Ja, det er nok en ting der er en ret vital ting at få gjort noget ved - Ihvertfald hvis I ønsker at overholde gældende dansk lovgivning. Du kan læse mere om kravene her: http://www.forbrug.dk/markedsforing/hvadgaelder/mfl/godskik/saerlige-omraader/internet/net-tjek/net-tjek-for-erhvervsdrivende/

Ad punkt 7. Hvorfor så overhovedet have nogle referencer hvis I ikke vil vise hvad I har lavet for andre, jeg undrer mig over at I ikke vil reklamere for det I selv har lavet, men gerne linke til noget med dyrevelfærd... Det giver ikke mening hos mig :-)

Ad punkt 8. Jeg formoder at I har snakket med en advokat om jeres betingelser - Det kunne også være et hit drøfte dette med ham/hende? 

Ad punkt 9. Det ved jeg ikke noget om, men da jeg har hemmelig adresse og udeladt nummer ville jeg undre mig over det hvis I ikke ville handle med mig af den grund. Selv handler jeg primært B2B og har generelt ikke problemer med svindlere, andet end folk fra udlandet der "lige skal prøve produktet af inden de vil købe" (Hvilket jeg ikke går med til når det er fra udlandet, de vil ganske ofte have "lov til" at sende spam...) 

Ad punkt 10. Jeg tror du misforstod mig... Den side du linker til EKSISTERER SLET IKKE - Så hvis det er en samarbejdspartner du mener du skal linke til, vil det nok være et hit at linke til en hjemmeside der rent faktisk findes.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

pce:

Hvor har du fået den idé at vi primært sælger laptops ? :S ... nu tror jeg bare du brokker dig .. kunne bedre lide de andre 10 punkter ..

Ja du brokker dig vist bare .. for det står på forsiden at vi ikke er helt færdige og at der vil være mange døde links ? .. som f.eks. i shoppen.. men der bliver knoklet på at fylde shoppen ud ..

 

Jeg vil nok anbefale dig at anlægge en anden tone overfor folk der kommer med konstruktive forslag til ændringer på din hjemmeside.

Du har selv bedt folk kommentere på det, så må du også kunne klare at få de forslag til ændringer der måtte komme, sure som søde.

Når du skriver følgende:
04 December 2007
Siden er i luften

Så vil jeg som "kunde" forvente at siden er færdig og klar til at tage imod kunder, hvis den ikke er dette burde du efter min mening pille den offline indtil den er klar. Som siden ser ud nu vil det ikke være et sted jeg ville handle, og nok heller ikke komme igen senere for at se om den er blevet bedre.

Så ville jeg hellere se en "Her åbner vi vores super lækre webshop 1. januar 2008 - Tilmeld dig vort nyhedsbrev og modtag gode tilbud når shoppen går i luften" - Så kan man se at den ikke er færdig, og stadigvæk få mulighed for at få information når siden er klar.

Men det er jo dit eget valg om du vil tage imod de gode råd folk kommer med herinde på Amino.

Og ja, nu brokker jeg migSmile

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Husk at når du beder om kritik, så skal du også tage imod den og ikke virke bitter... I skal lige huske at rette km3 til km2, da jeg ikke formoder at jeres lager er 20 kvadratkilometer stort :-) Men ellers fint billede af stuen med pizzabakken på bordet...
Fra Thisted
Tilmeldt 29. Mar 07
Indlæg ialt: 58
Fra  Gymnashop.dk Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

 - Et par bemærkninger

Tillykke med at i forsøger jer som selvstændige.
Men tag nu kritikken seriøst - der er rent faktisk kun kommet konstruktive kommentarer.

- Lav nogle ordentlige billeder af specielt  laptops - man kan ikke se hvordan produktet ser ud - tør jeg så at købe den?

- Fjern login boksen ved gå til kassen - jeg gider ikke logge ind for at købe en vare. Bed om adresse info istedet.

- Fjern direktør titlerne - det virker ikke

- Jeg ved ikke om det er meningen i sælger færdige computere - jeg kunne ikke finde dem.
- Notebooks fandt jeg ikke under produkter.

- Jeres ansvars fraskrivelse holder ikke en meter - medmindre i sender kunden direkte over på en anden hjemmside for
at afslutte handelen. i står selv med ansvaret overfor kunden. Den holder ihvertfald ikke overfor en potentiel kunde - hvorfor skulle jeg handle med jer hvis i ikke vil stå inde for det i sælger ?

- Fjern billederne af lejligheden. det holder ikke.

- Fjern reklamerne - alle reklamerne.

- Fjern henvisning til at i laver muligvis også hjemmesider - selvom i ikke eksperter. Koncentrer jer om at sælge hardware hvis det er det i vil.

- Prøv at tage et ærligt kig på andre online forhandlere - er jeres side lige så god som deres ?

tja... det var lige et par ting ....

 

 

Fra Vemb
Tilmeldt 18. Sep 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Nielsen:

Husk at når du beder om kritik, så skal du også tage imod den og ikke virke bitter... I skal lige huske at rette km3 til km2, da jeg ikke formoder at jeres lager er 20 kvadratkilometer stort :-) Men ellers fint billede af stuen med pizzabakken på bordet...

Sad præcist at tænkte det samme omkring kritikken. Specielt når det nu var så god. Man skal huske på at man her får en masse GULDKORN og det er ganske gratis. Jeg ved ikke hvad konsulenter ville tage for det, men det er helt sikkert ikke billigt.

At tage imod kritik er noget man skal lære og det er vigtigt at huske på at hvis 1 PERSON ytrer en holdning omkring en ting der generer/irriterer dem, så er der mindst 100 andre der har det på samme måde, men som bare holder deres mund og forlader shoppen for ikke at returnerer.

Så alt kritik skal tages ekstremt seriøst, for det kan være MANGE penge man går glip af.

Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)