Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

kedeligt design ? eller guf ?

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 5. Dec 07
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan godt tåle kritik, og det er dejligt at i gider tjekke siden igennem for at finde fejl og ting der kan forbedres ..

 

Men at begynde at snakke om at salg af notebooks er vores primært mål ? .. Tja .. :S ..det står ingen steder på vores siden ..

1. Salg af hardware igennem online shop.. (Som er tom!)

2. Salg af tekniker timer, som går utroligt godt og fremad

3. Salg af websites ..

4. Salg af notebooks (igennem www.noteman.dk som os er oplyst, og eftersom at noteman.dk er ejet af min onkel, burde der ikke være noget problem ang. ansvaret han har sat sin underskrift .. så er det fint, så den er på plads)

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

pce:

4. Salg af notebooks (igennem www.noteman.dk som os er oplyst, og eftersom at noteman.dk er ejet af min onkel, burde der ikke være noget problem ang. ansvaret han har sat sin underskrift .. så er det fint, så den er på plads)

 

Men du lytter ikke til hvad der bliver sagt?

Så længe salget foregår via jeres side er det jeres ansvar, ellers skulle i blot linke videre til noteman.dk og lade resten af salget foregå der.

Som en lille fodnote kan det nævnes at noteman.dk forøvrigt heller ikke har lovlige forretningsbetingelser... Så det er ikke et sted jeg vil anbefale jer at samarbejde med, de angiver blandt andet ukorrekte oplysninger omkring returretten på produkter, hvilket er noget forbrugerombudsmanden har ret skarpt fokus på for tiden.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 5. Dec 07
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

okay.. det fortæller du bare noteman.dk de har en omsætning på over 6mio om måneden .. såe .. Fortæl du det ..  eller havde de inden de begyndte at lægge sig sammen med NM-Computers..

 

Tror lig jeg tager fat i en advokat ang. dette fordi det i antyder ang. slagsbetingelser/forretningsbetingelser, kender jeg ingen der har nævnt noget ang..

Tilmeldt 5. Dec 07
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Så i mener store sider, som

 

Shg.dk

Midtdata.dk

os skulle fjerne deres reklame ?

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

 

pce:

okay.. det fortæller du bare noteman.dk de har en omsætning på over 6mio om måneden .. såe .. Fortæl du det ..  eller havde de inden de begyndte at lægge sig sammen med NM-Computers..

 

At man er store er ikke ensbetydende med at man overholder reglerne, som faktisk er ganske klare om området, der køres for tiden en del sager hos politiet på vegne af forbrugerombudsmanden, netop pga ulovlige vilkår omkring returretten, og hvis man sammenholder betingelserne fra noteman.dk med følgende http://www.forbrug.dk/klage/love/forbrugerlove/mfl/sager/internete-handel/fortrydelsesret-vejl/oplysninger-som-du-skal-give-paa-hjemmesiden/ så vil man jo nok kunne lure problemet.

Dette er ikke for at hænge nogen ud, blot for at informere dig om hvilke ting der er lovlige og ulovlige at have i vilkårene, og du bad jo om vores kommentarer, så det fik du. 

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 5. Dec 07
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :

self. men alt angående noteman.dk må i tage med dem .. Jeg skal nok lige læse vores slagsbetingelser igennem igen før jeg udgiver dem, og samligne dem med det fra forbruger ombudsmanden..;) ..

 

du svarede ikke på det med reklamer ? .. skal ang. shg.dk og midtdata.dk

Fra Thisted
Tilmeldt 29. Mar 07
Indlæg ialt: 58
Fra  Gymnashop.dk Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har en meget mærkelig måde at argumentere på (ifølge min opfattelse)

Ang. misforståelsen omkring salg udelukkende af notebooks eller ej. 
Istedet for at give din besøgende skylden for at de har misforstået hvad det er du sælger burde du måske
spørge dig selv om hvorfor han troede det?

Ang. din onkels omsætning.
Hvad i alverden har det med sagen at gøre? Hvorfor skulle man købe en notebook gennem Jer hvis i ikke vil stå inde for produktet.
Din onkels underskrift er ikke en pind værd hvis det på din side man køber produktet (såvidt jeg har forstået lovgivningen og sagen om pixmania. var det vidst?)  

Ang. Reklamer (shg.dk eller ej)
Prøv at finde et argument for at reklamer på din side ville hjælpe med at :
- Gøre siden mere overskuelig.
- Sælge mere ?

 

 

Tilmeldt 5. Dec 07
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

EDBForsikringer.dk er jo en go ting for dig hvis du køber en pc af os til 18000 kr .. og den brænder sammen efter et år ik ? .. elleer tager jeg fejl ..

Dyreplageri.dk Giver udtryk for at vi tager os af dyr, nej ? ... den er der fordi ejer bag siden ønskede det i byt med logo/design til pce .

 

Tager kontakt til en advokat ang. det med noteman.dk .. for at høre reglerne..

 

Sådan tænkte jeg os .. men jeg spurgte jo os bare hvordan han kunne få den opfattelse ?? så vi kunne få rettet den fejl

Tilmeldt 5. Dec 07
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey anders

Hva siger du så til de her betingelser .. (De er ikke læst igennem for stavefejl bliver de i aften bare rolig ..)

FORTRYDELSES RET

 

Du har 14 dags fortrydelses ret, fra den dag du modtager varen, hvis du fortryder købet af varen hos PC Expressen og ønsker at få pengene tilbage betalt er det vigtigt at varen levers tilbage i original emballage og at alt tilbehør er i kassen.

 

Hvis der mangler noget i kassen eller varen ikke levers tilbage i original emballage vil PC Expressen fortage en vurdering af værdien på det manglede, som De krediteret for. Hvis PC Expressen vurdere at varen har taget skade eller at varen har tabt for meget værdi, kan købet ikke fortrydes.

 

For at kunne bruge fortrydelses retten, skal varen var afleveret til en Post Danmark eller en anden fragtmand senest 14 dage efter overdragelsen er sket.

Køber betaler alle omkostninger i forbindelse med retur forsendelse, varen sendt uden porto eller på efterkrav, vil PC Expressen nægte modtagelse af.

 

Ved service ydet af PC Expressen på kundes adresse er der ingen fortrydelses ret når kunden har givet samtykke for at arbejdet kan begynde.

 

HVORDAN RETURNER JEG VAREN??

 

Der er følgende måder at fortryde sit køb på:

 

1.      Du nægter modtagelsen af pakken, det er dog vigtigt du gør opmærksom på at varen           skal sendes retur hurtigst muligt, De vil dog blive krediteret for omkostningerne.

 

2.      Du siger ja tak til pakken fra Post Danmark, og har fra den pågælende dag, 14 dage til at returner varen. De står op omkostningerne

 

Har pakken været pakket ind i an antistatisk materiale skal varen også være pakket ind i antistatisk materiale ved returnering. Hvis ikke dette krav opfyldes og varen har taget skade, bortfalder deres rettigheder.

Når du sender en pakke retur er det vigtigt der er en Kopi af fakturaen vedlagt pakken som skal sendes til:

 

PC Expressen I/S

Ægirsvej 11 3 th

8900 Randers

 

Sendes pakken uden porto eller på efterkrav vil PC Expressen nægte modtagelse af pakken.

Vi kan anbefale at De bruger Post Danmark til at returner Deres varen til PC Expressen, da Post Danmark bruger et system som registrere hvor i landet pakken befinder sig, og der kan derfor ikke herske tvivl om hvorvidt pakken er blevet leveret til PC Expressen

 

JEG ER RIMELIG MEGET I TVIVL??

 

Hvis De er i tvivl er de meget velkommen til at kontakt support afdelingen på support@pc-expressen.dk eller telefon nr. 31 32 47 26

 

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Umiddelbart ser de ok ud, men tag fat i din advokat for en sikkerheds skyld. 

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)