Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

I kan nu teste tilstanden af jeres hjemmeside ved hjælp af vores gratis web analyse, som analyserer jeres side på 10 nyttige punkter.

Side 5 ud af 10 (94 indlæg)
Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

I har stavet "sociale medier", "social medier" i jeres 10 punkter (når man kører den igennem).

Jeg ville nok lave en lidt mere dybdegående scanning. Det eneste jeg falder af på er sociale medier - Er ret sikker på, at jeg har mangler på andre punkter.

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Fra København
Tilmeldt 3. Mar 10
Indlæg ialt: 167
Fra  edoa.dk Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Hansen:

I har stavet "sociale medier", "social medier" i jeres 10 punkter (når man kører den igennem).

Jeg ville nok lave en lidt mere dybdegående scanning. Det eneste jeg falder af på er sociale medier - Er ret sikker på, at jeg har mangler på andre punkter.

Tak for feedback, Simon! Kigger på det snarest :-)

Pt. er analysen kun i beta og stadig gratis, men vi er i gang med at kigge på forbedringer. Så der sker snart noget.

Har du evt. nogle punkter, du godt kunne tænke dig, den skulle indeholde, så send os gerne en mail på: info@analyzeme.dk

Pft og god weekend! :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

var lige en tur inden også på jeres test.

Vi anbefaler, at du får tilføjet en Sitemap.xml fil, da vi desværre har konstateret, at denne ikke kunne tilgåes via men jeres link henvising søger efter sitemap med domæne//sitemap

så derfor vise denne ikke korrekt i mit tilfælde

Fra Skanderborg, Galten
Tilmeldt 10. Nov 14
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Meget fint måde af få testet et site mod en SEO huskeliste. Og det er bel sådan det er tænkt !?

"Du gør ikke brug af Google Analytics!!! "f

får jeg som resultat. Jeg har fravalgt Google Analytics da jeg ikke vil levere data til Google da det bruges til sporing/profilering af brugere.

I bør  undersøge for andre værktøjer som f.eks. Piwik som ikke er 3rd party værktøj i stedet for at fokusere  på Google Analytics.

Men brugbar lille ting i har lavet der.

www.isos.dk- IT support

Fra København
Tilmeldt 3. Mar 10
Indlæg ialt: 167
Fra  edoa.dk Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

isos.dk:

Meget fint måde af få testet et site mod en SEO huskeliste. Og det er bel sådan det er tænkt !?

"Du gør ikke brug af Google Analytics!!! "f

får jeg som resultat. Jeg har fravalgt Google Analytics da jeg ikke vil levere data til Google da det bruges til sporing/profilering af brugere.

I bør  undersøge for andre værktøjer som f.eks. Piwik som ikke er 3rd party værktøj i stedet for at fokusere  på Google Analytics.

Men brugbar lille ting i har lavet der.

Tak for feedback isos.dk

Vi har fra starten(Beta 0.1) valgt at fokuserer på GA, forbi der her er flest brugere, men er opmærksom på, der er andre, som vi er i gang med at kigge på.

Fra København
Tilmeldt 3. Mar 10
Indlæg ialt: 167
Fra  edoa.dk Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Lindblad1:

var lige en tur inden også på jeres test.

Vi anbefaler, at du får tilføjet en Sitemap.xml fil, da vi desværre har konstateret, at denne ikke kunne tilgåes via men jeres link henvising søger efter sitemap med domæne//sitemap

så derfor vise denne ikke korrekt i mit tilfælde

Tak Lindblad1

Kan godt se, det ser lidt forvirrende ud. Vi kigger på det, Tak!

Fra Esbjerg
Tilmeldt 14. Nov 14
Indlæg ialt: 82
Fra  Patrickhoffmann.dk Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Nem og overskuelig side. Jeg gennemgik den, og havde kun ét eller to punkter der var under 100% :)

Yes Søgemaskineoptimering og affiliate marketing - Seneste projekt forlystelsesparker Idea

Fra København
Tilmeldt 3. Mar 10
Indlæg ialt: 167
Fra  edoa.dk Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Patrick Hoffmann:

Nem og overskuelig side. Jeg gennemgik den, og havde kun ét eller to punkter der var under 100% :)

Tak for feedback, Patrick :-)

Håber, du fandt analysen nyttig/brugbar.

God dag!

Fra Aalborg
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 124
Fra  Tegnerne ApS Skrevet kl. 16:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Fin og overskuelig - og fint hjælpende - side. Dog synes jeg det er bøv at man bliver "straffet" fordi man ikke bruger et CMS.
Min egen side er relativt statisk, og kræver ikke noget vedligehold som sådan, hvorfor det punkt er noget fjollet. ;)

Fra København
Tilmeldt 3. Mar 10
Indlæg ialt: 167
Fra  edoa.dk Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Søren Karstensen:

Fin og overskuelig - og fint hjælpende - side. Dog synes jeg det er bøv at man bliver "straffet" fordi man ikke bruger et CMS.
Min egen side er relativt statisk, og kræver ikke noget vedligehold som sådan, hvorfor det punkt er noget fjollet. ;)

Hey Søren,

Hører dig, men bare rolig, vi straffer dig ikke....det er bare en gratis analyse i beta Wink

Side 5 ud af 10 (94 indlæg)