Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

I kan nu teste tilstanden af jeres hjemmeside ved hjælp af vores gratis web analyse, som analyserer jeres side på 10 nyttige punkter.

Side 4 ud af 10 (94 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 3. Mar 10
Indlæg ialt: 167
Fra  edoa.dk Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Therese E. Olsen:

Fedt side Yes

Jeg prøvede at analyserer www.julesmåkager.dk og her skulle den bruge dette link xn--julesmkager-28a.dk for at kunne køre analysen. Måske i kan lave det så den selv "oversætter" link med æ,ø,å til det omskrevne link?

Kan du forklare hvad Facebook Open Graph er og hvad det gør for min SEO?

De bedste hilsner

Therese E. Olsen

Tak, Therese! :-)

Er vi i gang med at kigge på...

Følg link for Web Analyse forklaring http://analyzeme.dk/seo-web-analyse-forklaring/ (er vi også i gang med at kigge på, så den kan blive endnu bedre;-)

Håber, du finder det nyttigt!

Rigtig god weekend!

Dbh,

Rasheed

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Altid spændende at prøve sådanne værktøjer.

En ting der dog får mig til at tænke om det i det hele taget er anvendeligt for bruger på lukkede systemer.
her kan jeg jo godt læse mig til at i er til Open Source og skriver jer også fint ud af at I ikke kan hente alle data grundet netop lukkede systemer.

Så hvilke punkter kan jeg regne med i sådan en test og hvilken kan som sådan være fine nok selv om i rater negativt, men I kan bare ikke hente data på det.

Tilmeldt 11. Oct 15
Indlæg ialt: 12
Fra  Dronejohn.dk Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 18. Apr 15
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Lækkert værktøj. En enkelt stavefejl faldt jeg over i "onpage seo" delen. I skriver "onepage" i brødteksten :)

Fra København
Tilmeldt 3. Mar 10
Indlæg ialt: 167
Fra  edoa.dk Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Fresno Bob:

Altid spændende at prøve sådanne værktøjer.

En ting der dog får mig til at tænke om det i det hele taget er anvendeligt for bruger på lukkede systemer.
her kan jeg jo godt læse mig til at i er til Open Source og skriver jer også fint ud af at I ikke kan hente alle data grundet netop lukkede systemer.

Så hvilke punkter kan jeg regne med i sådan en test og hvilken kan som sådan være fine nok selv om i rater negativt, men I kan bare ikke hente data på det.

Hej Fresno Bob,

Og tak for feedback :-)

Du kan regne med alle punkter bortset fra CMS System.

God weekend!

Fra København
Tilmeldt 3. Mar 10
Indlæg ialt: 167
Fra  edoa.dk Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

DroneJohn:

Jeg testede min side http://dronejohn.dk/ - det gik super hurtigt, super god side. 

Tak, DroneJohn

Flot side og resultat! Kan du vist godt være tilfreds med :-)

God weekend!

Fra Randers
Tilmeldt 7. Dec 06
Indlæg ialt: 353
Fra  AT Media Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasheed Danesi:

Er vi i gang med at kigge på...

Følg link for Web Analyse forklaring http://analyzeme.dk/seo-web-analyse-forklaring/ (er vi også i gang med at kigge på, så den kan blive endnu bedre;-)

Håber, du finder det nyttigt!

Rigtig god weekend!

Mange tak Rasheed Yes Det vil jeg studerer nærmere.

God weekend til dig også!

De bedste hilsner

Therese

Fra København
Tilmeldt 3. Mar 10
Indlæg ialt: 167
Fra  edoa.dk Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Diemar:

Lækkert værktøj. En enkelt stavefejl faldt jeg over i "onpage seo" delen. I skriver "onepage" i brødteksten :)

Thank you, Diemar!

Kigger vi på med det samme :-)

God weekend!

Fra København
Tilmeldt 8. Oct 14
Indlæg ialt: 412
Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Skulle da lige prøve testen for at se hvad det var for noget :)

Men har lige 2 ting som i måske kan bruge til fremtiden.

Den kunne ikke finde min Google Analytics(det ligger i en JS fil og ikke direkte).

Der til kunne den ikke finde ud af hvilket CMS jeg bruger og giver derfor dårlige rating, hvorfor?

Ellers vil jeg sige at den kigger på de meget basale ting og håber da i kommer med mange flere detaljerede analyser :)

På nuværende tidspunkt bruger jeg meget seositecheckup, men de er sku' langsomme. Så kunne være dejligt med noget lige så hurtigt som jeres :)

Fra København
Tilmeldt 3. Mar 10
Indlæg ialt: 167
Fra  edoa.dk Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Tobias:

Skulle da lige prøve testen for at se hvad det var for noget :)

Men har lige 2 ting som i måske kan bruge til fremtiden.

Den kunne ikke finde min Google Analytics(det ligger i en JS fil og ikke direkte).

Der til kunne den ikke finde ud af hvilket CMS jeg bruger og giver derfor dårlige rating, hvorfor?

Ellers vil jeg sige at den kigger på de meget basale ting og håber da i kommer med mange flere detaljerede analyser :)

På nuværende tidspunkt bruger jeg meget seositecheckup, men de er sku' langsomme. Så kunne være dejligt med noget lige så hurtigt som jeres :)

Super, Tobias! Takker :-)

Vedr. GA så kan det være fordi, du bruger GTM. Går man det, finder den ikke GA (er vi i gang med at kigge på)

Og vedr. CMS, så kigger vi lige kun på, hvorvidt man bruger Wordpress, Presta ell. Magento. (skulle meget gerne stå i forklaringen på siden)

Endnu engang tak for super feedback!

Vi tales ved. God weekend! :-)

Side 4 ud af 10 (94 indlæg)