Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webhotel sammenligning

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Chiang Mai
Tilmeldt 12. Dec 09
Indlæg ialt: 285
Skrevet kl. 06:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer,

Vi har lavet siden webhoteller.wiiva.dk som har til formål at sammenligne webhoteller og hosting-udbydere. Vi arbejder hele tiden på at udvide listen med flere udbydere og webhoteller.

Samtidig skal det ikke være nogen hemmelighed at siden er bygget op omkring diverse affiliate netværk.

Jeg søger lidt jeres øjne til at tage et kig og komme med feedback.

Syntes i at informationen er god nok?
Altså er der nok parametre at søge/sammenligne på, eller mangler der noget som er væsentligt for jer hvis i skulle finde et nyt webhotel?

Jeg ser frem til at høre fra jer

// Mikkel

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2221
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 06:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Ser godt ud - nice side :)

Fra Østerbro
Tilmeldt 18. Oct 15
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 07:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes din hjemmeside er rigtig flot og overskuelig.

Det der irriterer mig lidt er, at slideren kører for hurtigt. !

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 12. Dec 09
Indlæg ialt: 285
Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak KristianYes

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 12. Dec 09
Indlæg ialt: 285
Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak. Jeg vil prøve at sætte sliderens hastighed ned.

Syntes du ellers den har de informationer du har brug for hvis du skulle finde et nyt webhotel ?

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Super flot lavet :). Jeg synes helt klart i har fat i det rigtige, og jeg tror at i nemt vil kunne sprede jeres koncept ud i andre brancher. Jeres site er langt federe end alle de små prissammenligningssider. Jeg havde faktisk præcis samme projekt i tankerne her til mit afgangsprojekt på datamatikeruddannelsen, men jeg tror lige det bliver i en anden niche eller noget helt andet. Jeg har lige et par tips, som måske kan hjælpe jer.

Kig lidt på samlino.dk, hvis i ikke allerede har gjort det. Deres koncept er genialt, og i vil kunne finde lidt inspiration.

Få noget tekst ind i slideren, så det bliver mere tydeligt hvad man kan på jeres side.

I kan overveje at få nogle testimonials ind efter jeres produkter på forsiden med billeder af personer.

Fx Jeg er direktør i x firma, og jeg skulle finde et nyt webhotel. Jeg brugte wiiva og fandt et webhotel hurtigt og nemt. Ole Jensen firma x Aalborg.

Så kan i måske gøre det lidt mere tydeligt hvem i er, og at i er klar på telefonen.

Jeres blog sektion på forsiden må i gerne lave, så hvert blog indlæg er lige højden.

Prøv at gøre noget ved det teksten på forsiden. Jeg gad ikke læse den lange tekst der. Det er lidt kedeligt, når det er grå på grå. Få nogle farver ind.

Jeg håber i kan bruge det. God dag til jer!

Fra Østerbro
Tilmeldt 18. Oct 15
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes siden er MEGET overkuelig og viser NYTTIGE oplysninger om de forskellige webhoteller.

Det jeg synes mangler, er lidt info om, hvilke programmeringsplatforme de understøtter: Php, .Net

Og om de har "One click programmer", såsom Wordpress osv.



Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Nov 09
Indlæg ialt: 303
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel,

Som sådan fin idé at sammenligne webhoteller på det danske marked. Jeg synes dog, at du gør én stor fejl. Det er kun at tage dem med, som du får penge for igennem affiliate. Hele idéen i at sammenligne på tværs af markedet ryger derfor, når du kun vælge at sammenligne de webhoteller som gider betale dig for det. I min optik - hvis du skulle have en repræsentativ side - så skulle du tage dem MED affiliatelinks men så sandelig også dem, som du IKKE får penge for. Det viser et retvisende billede. Så kan du jo håbe på, at dem du affiliate med har de bedste produkter ;-)

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 12. Dec 09
Indlæg ialt: 285
Skrevet kl. 06:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim,

Tak for info. Jeg byggede siden i en mappe til wiiva.dk men valgte at flytte den til et subdomæne. Så jeg havde lige glemt at opdaterer links.


Side 1 ud af 2 (14 indlæg)