Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Godt sted og få lavet hjemmeside/web butik ?

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)
Tilmeldt 22. Oct 15
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 16:36 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Josefine.

Jeg vil også rigtig gerne hjælpe dig med at få lavet en webshop, der opfylder lige netop dine ønsker.

For at kunne give en pris (der ikke bliver ændret hen ad vejen), vil jeg meget gerne vide en smule mere om dine ønsker til shoppen og hvilke tanker du har gjort dig omkring design.

Du er meget velkommen til at give mig et kald på tlf.nr. 36 95  99 77 eller at sende mig en mail på sarah@togidata.dk, og så kan vi tage den derfra.

Med venlig hilsen

Sarah Jacobsen
TOGI Data ApS

Tilmeldt 6. Sep 15
Indlæg ialt: 235
Skrevet kl. 18:10 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Goddag Josefine.

Jeg vil helt sikkert kunne hjælpe dig!

Kan du skrive en mail til sht@diazu.dk med nogle krav og forstillinger om hvordan du gerne vil have det til at se ud?

Så skal jeg nok sende et tilbud du ikke kan modstå.

Venlig Hilsen,

Sebastian

Performance-based Influencer Marketing - InfluencerFlow by SebastianHorberg.com

Fra 4200
Tilmeldt 13. Jun 13
Indlæg ialt: 137
Fra  Gittes Hjemmesider Skrevet kl. 18:33 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Bryan Johansson:

Morten Hjorth Nielsen:
Jo men det der er afgørende, er hvad sker der når man af den ene eller anden årsag ønsker at fyrer sin webshop "Partner" - kan man så få sin shop med sig med alle rettigheder, eller skal man ud og lave en ny shop fra bunden af igen.

Der en ny e-handelsløsning lad os kalde den ZooCommerce der også er open source. Alle skriger, at det er lige det man skal bruge, Fru Olsen, der lige var lige startet op med sin WooCommerce og havde investeret 20k var ikke bekymret.

Hun syntes det lød spændende med det der nye ZooCommerce og hun havde jo også hørt argumenterne om at man var fri og kunne flytte som man havde lyst til. Så derfor kontaktede hun straks sin Woocommerce udvikler og fortalte ham at hun ønskede at bruge ZooCommerce.  

Noget skuffet blev hun da hun fandt ud af at WooCommerce udvikleren ikke vidste noget om ZooCommerce.

WooCommerce udvikleren foreslog at hun gik ind på noget der hed Amino, hvor hun sikkert kunne finde en der der havde lyst til at hjælpe hende videre.

Efter noget tid fandt hun en ung ZooCommerce udvikler der var ivrig efter at hjælpe med at flytte hendes butik fra WooCommerce til ZooCommerce, men han skulle lige regne på det, hvorefter han ville komme med et tilbud.  

Efter et par dage løb tilbudet ind og noget forbavset blev hun, da hun så, at det kostede 10k +?. at flytte systemet til ZooCommerce. Hun syntes det var lidt mærkeligt, for hun vidste jo det var samme system "open source", og hun var også blevet lovet hun ikke var låst.

ZooCommorce udvikleren snakkede om noget, de kaldte konvertering af template samt eksportering af data og så var der vidst noget med, at importen i ZooCommerce ikke virkede ordenligt.

Men hun var fortrøstningsfuld for hun ejede nemlig "bilen" og kunne skifte mekaniker som hun havde lyst tilBig Smile

Det her giver jo ingen mening..... Det vil altid "koste" hvis man vil have noget andet end det man har. Fordelen ved at vælge et system som f.eks. WooCommerce er at der findes mange firmaer, der kan kan tage over, hvis den oprindelige aftale af en eller anden årsag ikke fungerer. Fri eller stavnsbundet. Sidstnævnte trygt men ikke nødvendigvis attraktivt.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4214
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 22:56 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Hjorth Nielsen:

Jeg mener, hvis jeg fyrer min mekaniker, så beholder han jo ikke bilen Wink

//Morten

Yes

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4214
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 23:01 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Gitte Bergmann Søgaard Olsen:
Det her giver jo ingen mening..... Det vil altid "koste" hvis man vil have noget andet end det man har. Fordelen ved at vælge et system som f.eks. WooCommerce er at der findes mange firmaer, der kan kan tage over, hvis den oprindelige aftale af en eller anden årsag ikke fungerer. Fri eller stavnsbundet. Sidstnævnte trygt men ikke nødvendigvis attraktivt.
Yes

Og det vil vel altid koste, selvom man bliver i et system ?? f.eks.  WP men vil gerne har nye skabeloner, nyt design m.m.???Wink

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Oct 15
Indlæg ialt: 15
Fra  Online Advisor Skrevet kl. 09:09 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Josefine

Et vigtigt til valg, er at sørge for at din hjemmeside bliver lavet på en opensource platform som eks. Wordpress, Drupal eller lign. Og ikke i et lukket CMS system. Det gør det let for dig selv fremadrettet at flytte det eller arbejde med det og dermed væsentlig mere billigt😊. Kan anbefale wordpress det er meget ligetil😊.

Mvh. Johnny, Online Advisor

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 14:56 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Hjorth Nielsen:
Jeg mener, hvis jeg fyrer min mekaniker, så beholder han jo ikke bilen Wink

Omvendt ville jeg nok også passe ret meget på, med den mekaniker, der med et smørret grin vil forærer mig en gratis bil, til gengæld for at jeg betaler hans timer, når den skal repareres, det kan sagtens blive markant dyrere.

Tilmeldt 2. Nov 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:42 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

Omhu Studio vil gerne hjælpe dig!

Da vi er nystartede er vi særdeles budgetvenlige. Send gerne en mail til omhustudio@gmail.com, så finder vi en pris ud fra, hvad dine tanker og øsnker for hjemmesiden er.

Vi håber at høre fra dig!

Fra København
Tilmeldt 29. Jan 15
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 09:47 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Josefine,

Har du overvejet at lave din hjemmeside og webshop selv? I dag er det utroligt nemt med systemer som Visma Website og Webshop. Her behøver du ingen erfaring med kodning, hosting etc., og så er det billigt ift. at få nogen til at lave den for dig. Du kan læse mere her - http://www.visma.dk/software/hjemmeside/website/

Fra Odense SV
Tilmeldt 9. Nov 11
Indlæg ialt: 128
Fra  Look-A Skrevet kl. 13:38 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Josefine,

Jeg ved godt du sikkert har fået en masse tilbud allerede, men jeg synes dog alligevel du skal smide mig en mail på lucca@look-a.dk og sende mig dine kontaktoplysninger, så kan jeg evt. ringe dig op og snakke med dig om hvilke muligheder vi kan give dig :)

Vi har nemlig som noget ganske nyt udarbejdet en iværksætter pakke, der både prismæssigt og kvalitetsmæssigt sparker r*v :)

Dbh.

Lucca

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)