Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan du lave en hjemmeside til firma?

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 2. Apr 15
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 18:08 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej.

Jeg har et firma, som omhandler Armbånd, halskæder osv.

Ville gerne høre om nogle af jer kunne lave en hjemmeside til sådan en agtig shop, og hvad det ville koste hvis det var? :)

Håber på at få nogle svar.

/Mathias

Fra København
Tilmeldt 17. Mar 15
Indlæg ialt: 289
Fra  Chaz Skrevet kl. 19:08 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias,

Timothymedia.com kan godt hjælpe dig med at lave dig en super flot shop, vi har også en masse flotte referencer vi også kan vise dig!

Send endelig en mail til mat@timothymedia.com Så sender jeg dig lige et tilbud og lidt referencer. (Du kan se vores normale priser på http://timothymedia.com/hjemmeside-udvikling/) Men vi kan godt give dig dig et specielt tilbud.

Mvh Matias

Tilmeldt 6. Sep 15
Indlæg ialt: 235
Skrevet kl. 19:36 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften Mathias!

Kan helt sikkert hjælpe dig med at lave en super flot, moderne & responsive webshop. Kan jeg få dig til at skrive en mail til sht@diazu.dk med  krav, specifikationer & en grundig beskrivelse?. Så har du et godt tilbud engang iaften / imorgen tidlig.

Evt tag et kig på http://diazu.dk/ydelser/webshop/

Fortsat god aften.

// Sebastian

Performance-based Influencer Marketing - InfluencerFlow by SebastianHorberg.com

Tilmeldt 2. Apr 15
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 19:43 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Matias.

Det ser godt ud, men det er dog meget dyrt. Og jeg vil overveje det, hvis jeg kan se hvilket tilbud du vil tilbyde. :)

Fra,
Mathias

Tilmeldt 2. Apr 15
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 19:44 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sebastian.

Det kan jeg da godt, men jeg skal have et godt tilbud, fordi jeg har ikke 2499 kr. Bare sådan lige til en hjemmeside :)

Tak, og du må også have en god aften :)

Fra,
Mathias

Fra Rødovre
Tilmeldt 13. Jan 09
Indlæg ialt: 276
Fra  Startenwebshop.dk Skrevet kl. 20:59 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias

Du kan vælge selv at sætte en webshop op i [Affiliate link fjernet af moderator i henhold til Aminos regler]. Det er nemt og hurtigt og en god løsning hvis du ikke vil betale fx. 2499 kr for at få lavet en. Det er gratis at oprette en [Affiliate link fjernet af moderator i henhold til Aminos regler] webshop og du skal blot betale et abonnement på 29 dollar om måneden for at have den kørende. Hvis du gerne vil have et unikt og lækkert design på din webshop, kan du overveje at købe et tema du synes passer. Du kan faktisk få en 14-dages gratis prøveperiode med [Affiliate link fjernet af moderator i henhold til Aminos regler] og prøve kræfter med at sætte en shop op selv og se om det er noget for dig.

Mvh. Martin

Tilmeldt 2. Apr 15
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 21:22 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin.
Tak for svaret.

Jeg har kigget på det før, og syntes at det lød fedt, men så vil jeg hellere betale 2499 kr, på en gang i stedet for at betale hver måned.

Fra,
Mathias

Tilmeldt 19. Sep 07
Indlæg ialt: 353
Fra  Virksomhed33 Skrevet kl. 21:31 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

MathiasRud:

Hej Martin.
Tak for svaret.

Jeg har kigget på det før, og syntes at det lød fedt, men så vil jeg hellere betale 2499 kr, på en gang i stedet for at betale hver måned.

Fra,
Mathias

Vi kan helt sikkert hjælpe dig!
Ring og få en snak
http://www.epro.dk/shop/wordpress-hjemmeside-10s1.html
Fra København NV
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 159
Fra  Damgraphics.dk Skrevet kl. 21:41 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du er lærenem kan du også gå i krig med youtube videoer.
Søg på "Wordpress tutorials" og "woocommerce tutorials" - også er det bare at starte fra en ende af.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 10:06 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias 

Vi er rigtig mange der kan være behjælpelige med netop den type opgave herinde - hvilket taler til dit held da du derved kan vælge og vrage efter behov :-) 

Hos ErhvervsHjemmesider.dk laver vi moderne e-handelsløsninger, altså webshops, til fornuftige priser. Vi udarbejder vores kunders webshops i WordPress CMS med implementering af WooCommerce webshop modul. Udarbejdelsen sker efter grundig indledende dialog med dig, hvorigennem vi sammen bliver enige om visuelt indtryk, samt diverse funktioner som måtte være nødvendige for at dække dit behov. 

Du kan se et lang række af vores mange tilfredse referencer på www.erhvervshjemmesider.dk/referencer 

Først og fremmest høre jeg gerne fra dig pr. telefon 27 58 02 92, eller mail simon@erhvervshjemmesider.dk. Så kan vi tage en uforpligtende snak omkring dine muligheder hos os :-) 

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)