Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan min uddannelse trækkes fra i min nye virksomhed?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra kolding
Tilmeldt 26. Sep 12
Indlæg ialt: 175
Fra  Train4More Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ved at uddanne mig personlig træner, og opretter om ganske kort tid min egen personlige virksomhed med personlig træning.

Ville det være muligt at trække mine udgifter til denne udannelse fra i regnskabet? altså udbetale til mig selv i takt med indtægten, det jeg har brugt på uddannelsen før jeg skal betale skat af min løn.

Samt kan jeg trække fremtidige uddannelser/kurser fra, som jeg tager for at udvikle og dygtiggøre mig selv som personlig træner?

De bedste hilsner 

Lars Pedersen

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46547
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej - en uddannelse kan som sådan aldrig trækkes fra. Fører din uddannelse til en autoriseret uddannelse hvor der skal nye kurser til for at beholde evnen til erhvervet, så kan der være mulighed for fratræk - men er det nogen der bare fører til alm videre evner og ny viden, så er der ikke fradrag for det heller.

En frisør vil ikke kunne fratrække frisør uddannelsen, men hvis det er nødvendigt med nye kurser for at bevare viden som netop frisør - så vil de kurser kunne fratrækkes, mens f.eks. negle manucure uddannelse ikke vil kunne - da det ikke er del af den eksisterende uddannelse

Ny uddannelse aldrig - ny viden aldrig - nødvendig ny viden til eksisterende uddannelse - muligheder

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)