Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Oprettelse af webshop

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 31. Aug 15
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg drømmer om at starte en webshop hvor jeg skal sælge noget på abonnement, altså hvor kunden selv vælger deres personlige pakke og så bliver prisen sat ud fra det.

Nogle der har nogen forslag til hvad man skal vælge og ikke vælge :-) 

tak på forhånd 

Vh Andreas 

Fra Odense
Tilmeldt 7. Nov 13
Indlæg ialt: 435
Fra  DEBEO.dk Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

AndreasHP:

Hej Aminoer

Jeg drømmer om at starte en webshop hvor jeg skal sælge noget på abonnement, altså hvor kunden selv vælger deres personlige pakke og så bliver prisen sat ud fra det.

Nogle der har nogen forslag til hvad man skal vælge og ikke vælge :-) 

tak på forhånd 

Vh Andreas 



Det bedste råd, som jeg kan give dig, hvis du er så tideligt i opstartsfasen, er at finde noget som du selv godt kan lide.
Det er væsenligt nemmere at sælge ting, som man selv syntes er fede :)

Alle vores drømme kan gå i opfyldelse, hvis vi har modet til at følge dem!

Fra Aalborg
Tilmeldt 31. Aug 15
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 08:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar. 

Jeg var måske ikke klar nok i min formulering, det er min fejl. 

Jeg mente hvilken webshop jeg skulle vælge, altså Dandomain, shopify etc. 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 08:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andreas

Din drøm kan blive til på mange måder, det er dog meget vigtigt at du gør dit forarbejde godt - specielt når du ønsker at tage imod løbende betalinger. 

Vi udarbejder vores kunders webshops i CMS-systemet WordPress. Til WordPress findes webshopmodulet WooCommerce, der kan kombineres med følgende med WooCommerce Subscriptions (linkhttp://www.woothemes.com/products/woocommerce-subscriptions/

Med denne kombination burde du være kørende ift. dine opstillede ønsker her i tråden.

Dertil skal du have en betalingsaftale der gør det muligt for dig at trække pengene løbende fra dine kunders kontis. Dette er ligeledes en jungle. Vi har rigtig gode erfaring med Clearhaus som indløser og Quickpay som betalingsgetway. Denne konstallation burde muliggøre dine ønsker til løbende betalinger. 

WordPress rummer nærmest en utal af muligheder i forhold til design og opsætning. Derfor har du muligheden for at præge din løsning i netop den retning der vil være mest værdiskabende for din forretning. 

Hvis du vil høre mere om dine muligheder igennem en WordPress løsning, så er du meget velkommen til at uforpligtende fat i mig pr. mail simon@erhvervshjemmesider.dk, eller pr. tlf. 27 58 02 92. 

Uanset hvad ønsker jeg dig held og lykke med dit kommende projekt :-) 

Fra Stoholm
Tilmeldt 2. Jan 14
Indlæg ialt: 168
Fra  HOA Online IVS Skrevet kl. 08:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Børsting Sørensen :

Hej Andreas

Din drøm kan blive til på mange måder, det er dog meget vigtigt at du gør dit forarbejde godt - specielt når du ønsker at tage imod løbende betalinger. 

Vi udarbejder vores kunders webshops i CMS-systemet WordPress. Til WordPress findes webshopmodulet WooCommerce, der kan kombineres med følgende med WooCommerce Subscriptions (link: http://www.woothemes.com/products/woocommerce-subscriptions/

Med denne kombination burde du være kørende ift. dine opstillede ønsker her i tråden.

Dertil skal du have en betalingsaftale der gør det muligt for dig at trække pengene løbende fra dine kunders kontis. Dette er ligeledes en jungle. Vi har rigtig gode erfaring med Clearhaus som indløser og Quickpay som betalingsgetway. Denne konstallation burde muliggøre dine ønsker til løbende betalinger. 

WordPress rummer nærmest en utal af muligheder i forhold til design og opsætning. Derfor har du muligheden for at præge din løsning i netop den retning der vil være mest værdiskabende for din forretning. 

Hvis du vil høre mere om dine muligheder igennem en WordPress løsning, så er du meget velkommen til at uforpligtende fat i mig pr. mail simon@erhvervshjemmesider.dk, eller pr. tlf. 27 58 02 92. 

Uanset hvad ønsker jeg dig held og lykke med dit kommende projekt :-) 

Jeg vil gøre lige præcis som Simon siger - dog ville jeg vælge ePay som betalingsgateway, men det er en mindre detalje.

Fra Aalborg
Tilmeldt 31. Aug 15
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 08:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for svar, jeg har selv lavet meget research og har flere gange vendt tilbage til Wordpress. 

Jeg tror jeg kigger lidt mere, for at være helt sikker på at det er det rigtige 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 08:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Heine Axelsen:

Jeg vil gøre lige præcis som Simon siger - dog ville jeg vælge ePay som betalingsgateway, men det er en mindre detalje.

Af ren interesse, af hvilken årsag :-)? 

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 08:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Andreas

AndreasHP:
Nogle der har nogen forslag til hvad man skal vælge og ikke vælge :-) 

Der findes et utal og gode (og også nogle dårlige) løsninger der ude, og der er rigtigt mange der rigtigt gerne vil sælge dig lige netop deres løsning, hvilket jo egentligt er fair nok.

Min anbefaling er normalt at du skal gå med en af de større løsninger - disse kommer i 2 kategorier, dem du "Lejer", som f.eks Dandomain og Shopify - disse er nemme at komme igang med, men du er mere "Låst", det er f.eks ikke så simpelt bare at skifte udbyder hvis du er utilfreds med et eller andet. 

Du kan også vælge en af de store Open Source løsninger, her "Ejer" du løsningen og har den fulde kontrol. Eksempler her er Magento, WooCommerce, Prestashop. Disse løsninger kræver lidt mere - ikke at de er svære at arbejde med, men der er noget installation osv hvor du helt sikkert bør få noget hjælp.

Du kan finde mere om forskellene her: www.mhn-consulting.com/webshop/

Uanset hvilke vej du går, vil det være en rigtig god idé at allierer dig med en med erfaring fra denne verden, og som er uafhængig af de forskellige løsninger, sådan at du har en der er "i dit hjørne", og som kan hjælpe dig sikkert i mål med projektet

Anyway, held og lykke

//Morten

Fra Stoholm
Tilmeldt 2. Jan 14
Indlæg ialt: 168
Fra  HOA Online IVS Skrevet kl. 08:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Børsting Sørensen :

Af ren interesse, af hvilken årsag :-)? 

Havde quickpay i en periode af 3 måneder, der kom 3 opdateringer, bl.a. den med mobilepay, og der var alt for meget nedetid - og så kan jeg langt bedre lide designet af ePay's betalingsvindue. Jeg er sikker på det ikke er den generelle standard hos quickpay, men det var nok til at skræmme mig væk :-)

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 09:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Heine Axelsen:

Simon Børsting Sørensen :

Af ren interesse, af hvilken årsag :-)? 

Havde quickpay i en periode af 3 måneder, der kom 3 opdateringer, bl.a. den med mobilepay, og der var alt for meget nedetid - og så kan jeg langt bedre lide designet af ePay's betalingsvindue. Jeg er sikker på det ikke er den generelle standard hos quickpay, men det var nok til at skræmme mig væk :-)

Forståeligt nok udfra dine oplevelse. Det er vigtigt at kunne have ro i maven når det kommer til ens betalinger :-) Så vidt jeg har kunne forstå har der også været lidt bøvl ved at konverterer fra deres gamle platform til deres nye. 

Vi oplever dog ingen problemer med Quickpay, hvilket er ganske godt da vi vel pt. har ca. 25 kunder der køre igennem dem. 

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)