Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til brev

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 18. Dec 05
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

  

Følgende brev har jeg tænkt at sende til pølsevogne grill mm

jeg lægger billeder af høvlene nederst i brevet og det bliver på brevpapir med logo på.

Men!

er det noget jeg får respons på?

hvornår skal det sendes?

er tilbudet godt nok til at få ejer af firmaerne ind på messen?

Har i andre idéer høre jeg gerne dem

 

Börner Import dk har her et tilbud til dem.

Tag på FORÅRSMESSEN I Ålborg Kongres & Kultur Center Fredag 31. Marts Lørdag 1. April og Søndag 2 April .

Besøg vor stand nr. D320

Börner har i år 50 ÅRS JUBILÆUM, og i over 30 år har Börner leveret redskaber til Snitning af løg, tomater ,agurker mm.

til Danske pølsevogne , grill, pizzeriaer, restauranter, smørrebrøds forretninger, m.m.

Hoved produktet er vores V-høvl og den nye V4– Høvl.

V-høvlen bruges i dag af rigtig mange til at skære løg i tern , tomater, agurker mm. i skiver. Når man skære med V-høvlen har man mulighed for at skære tern i to forskellige størrelser 3,5 og 7 mm. Og skiver i 2 forskellige tykkelser .

Med V4– høvlen er der mulighed for at skære 3 tykkelse skiver og 4 størrelser tern.

Det der gør V-høvlen god er at det er let, hurtigt og uden at  presses saft ud af løget ( ingen tåre) der ud over er v-høvlen en af de eneste der kan skære tomater i ens tykkelser, også hvis de er lidt bløde, hurtig se v-høvlen funktioner på video demonstration på vor shop på Internettet

Medbringer de dette brev på messen og foreviser det på vor stand har de en af to muligheder ;

De får 20 kr. pr person tilbage ved visning af deres billet ( max 2 Personer).

De får 20 % på det køb de lave på standen (ikke på tilbuds sæt).

Vi Håber meget at se dem på stand nr. D320

Venlig Hilsen

Börner Import Dk

 

 

 

Tilmeldt 20. Apr 05
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har blot lidt grammatik-input.
 
De og Dem skal konsekvent være med stort "D" såfremt du mener denne tiltaleform passer bedst til din målgruppe. Dette vil jeg for øvrigt umiddelbart mene du skal overveje igen, men det er jo dig der kender dine kunder bedst.
 
4. linie fra neden - "lave" = "laver". Jeg vil nu foretrække ordet "foretager".
 
Ellers mener jeg faktisk du har gjort en del ud af at fokusere på kundernes udbytte fremfor kun på produktets egenskaber.
 
Mvh
 
Claus Holm
 
Tilmeldt 18. Dec 05
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Claus

det laver jeg om med det samme.
 
Hvornår sender man brevet har du eller andre en ide om det
Tilmeldt 20. Apr 05
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil mene du skal udsende det ca. 2-3 uger inden messen. Hvis du gør det nu, glemmer de det sikkert, og hvis du venter for længe, passer det muligvis ikke ind i deres planer.

Du skal lige kigge lidt på afsnittet omkring video-præsentation. Det giver ikke helt mening på den måde det er formuleret.

Om dit tilbud er godt nok til at få kunderne ind på messen, er måske nok tvivlsomt, men hvis de er på messen alligevel, tror jeg godt det kan få dem til at besøge din stand.

Mvh

Claus Holm

Udlejning af luksusferiehus på Sydfyn med spa, sauna og solarium. 300 meter til stranden. 

Fra Bryrup
Tilmeldt 17. Nov 05
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Snitter.

Ganske kort - "Det er en OM`er "
For mig melder der sig flere-afgørende - spørgsmål, inden en evt. udsendelse.
Er der tale om kunder, som du kender og handler med eller er der tale om udvalgte kunde emner, som du gerne vil have til kunder(som skal købe dine høvle?).
Hvormange drejer det sig om, antal og har du de rigtige kontaktpersoner ?
Hvorledes skal det udsendes ? M65 eller A4 kuvert, bilag ??
Hvor prof. er dine foto af dine høvle ?  Hvorledes ser varerne ud, Arne
Hvad koster sådanne Høvle ?? Er du ikke gode og brugbare kundereferencer, du evt. kan bruge ?
Generelt er teksten ikke god nok og rodet, gramatikken kan vi tage til sidst, når brevet er på plads.
Nu kan jeg ikke huske hele dit brev, men din ide med rabat på indgangskortene holder ikke en meter, du skal vel ikke betale folk for at købe dine høvle??
 
Skal nok lige checke dit website, som forhåbentlig kan give mig lidt svar!!!!
Ja, Ja, skal nok være dig behjælpelig med brevet, det kunne være noget du kunne bruge, hvis du ønsker dette?
 
Bedste hilsner og på genhør.
 

Peter
Danmarkshop.com

Tilmeldt 18. Dec 05
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :
   

Tak Heidifficeffice" />

 

For mig melder der sig flere-afgørende - spørgsmål, inden en evt. udsendelse.

Er der tale om kunder, som du kender og handler med eller er der tale om udvalgte kunde emner, som du gerne vil have til kunder(som skal købe dine høvle?).

 

Det er nye kunde emner men der er også en del der kender høvlen men som mangler det sidste skub.

 

Hvormange drejer det sig om, antal og har du de rigtige kontaktpersoner ?

Det ved jeg ikke helt endnu jeg arbejder på at finde adresser og kontaktpersoner, men mange er så små at det altid er bossen der åbner post.

Hvorledes skal det udsendes ? M65 eller A4 kuvert, bilag ??

Ved ikke hvad der er bedst?

 

Hvor prof. er dine foto af dine høvle ?  Hvorledes ser varerne ud, Arne

Fra Bryrup
Tilmeldt 17. Nov 05
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Snitter.

Så blev jeg det klogere - var også lige en tur forbi jeres/dit website-hvortil jeg lige har et par enkelte bemærkninger, undskyld, men håber du kan bruge dem:
 
Hvad laver et link for en fodfil i gaveæske på forsiden, lige over den nye hvidløgspresser?? Kunne du ikke lave en ny kategori i venstre side, som f.eks. hed: Sundhed og Velvære ?
Pas på ikke at blande tingene sammen!!!
Sæt tynde sorte streger omkring dine links/rammer - istedet for den kedelige og ikke synlige grå, hvilket vil give langt mere synlighed/opmærksomhed.
Linket for Video V4-Høvlen skal gøre langt mere synligt og dermed fremtrædende - videoen er nemlig helt ok.
 
Lige et par skud fra hoften : Har jeg ikke læst omkring dit/jeres firma andetsteds her på Amino, omkring dårlig ryg, Bilka, samarbejdspartner m.m. ?
 
Jeg vil holde mig til 1 tilbud = Jubilæumspakken til kr. 285,- Kunden sparer kr. 70,- hvilket svarer til x Hotdog ( det er da et sprog pølsemanden kan forstå)
Mit råd sælg kun Jubilæumspakken for V4-Høvlen, der tjener du vel også mest ?
Kør på sundhed og slankebølgen, som nu er på sit højeste - frugt og grønsager er in netop nu - du skal have dit produkt ind på relaterede website, som sælger sundhed og velvære.
 
Hvorfor vil du have pølsemanden ud på din stand ? Var det ikke nemmere for alle parter, hvis de blot bestilte varen på jeres website?
Tager grillejere og pølsemænd på messer ?
 
Jeg er meget i tvivl om din respons på et sådanne salgsbrev, umiddelbart tror jeg ikke på det - men jeg er jo heller ikke ekspert (endnu)
Hvis du virkelig vil udsende et brev til denne kundegruppe, så skal det gøres prof og på den rigtige måde ( og her vil jeg gerne hjælpe dig lidt ) der er mange ting og faldgrupper og forhold, som skal være på plads og al hjælpen er tilsetde herinde på Amino.
 
Læg lige hovedet lidt i blød, tænk tingene igennem (hvorfor netop denne kundegruppe?) og din forventede respons (læs salg) på en sådanne kampagne og salgsindsats. Vil du ikke helllere få demonstrationer på plads, hvor du selv sælger varen? ( du kan du jo, forstår jeg)
Ha`en god aften og på genhør.
 

Peter
Danmarkshop.com

Fra Bryrup
Tilmeldt 17. Nov 05
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :
 

Hej igen Snitter.

 Jeg har kigget lidt på dit brev – udkast følger herunder – idet følgende bemærkninger skal knyttes til dette udkast.

 Brev udkastet er beregnet til pølsemænd, Grillbarer og lign., udsendt i et begrænset oplag indenfor et begrænset opland (da jeg ikke forventer fynboer og sjællandske pølsemænd tager på messe i Aalborg) Det skal kun være en appetitvækker, som kan ændres til den enkelte kundegruppe. Derfor forventer jeg heller ikke at du har navne på kontaktpersoner, men brevet disse steder altid vil blive åbnet af chefen.

Der skal A4 ark bilag med brevet, som viser flotte billeder af V4-Høvlen (dansk stil) korte faktuelle forhold, som beskriver produkter (her tænker jeg på f.eks. tysk kvalitetsprodukt med 50 års erfaring, solgt i Danmark i mere end 30 år og alle produktets positive egenskaber)

Omkring A4 arket skal du have fat i Jesper fra www.mediamouse.dk - som er aktiv her på Amino, virker som en reel fyr med stor viden og erfaring omkring tryksager m.m. – Blot ved jeg ikke at han har jyske priser?? ) Det skal være et kvalitets A4 ark, med ”Jubilæumstilbud” Pris, Spar, www-adresse, som skal hænge sammen med dit eget brevpapir, papirlinie m.m. En ide var måske at trykke på begge sider af A4 arket 4+1, så vil du kunne bruge A4 arket i hele 2006. Jesper kan vejlede dig omkring trykmetode (offset eller digitalt), men jeg foreslår mat vandlak på A4 arket, som gør det lækkert og målrettet til kunde emnerne – koster meget lidt ekstra, men betyder meget.

-          lige en tilføjelse: skaf en god, evt. kendt, positiv reference til dit produkt, dette skal fremgå af A4 arket, hvad med Anna Larsen, Charlotte Bircow eller kvindelig sundhedsapostel? –

-          Kunne du ikke få produktet med i F.eks. De Fantastiske Fem i TV3?

 Brevet ville jeg udsende i en A4 superhvid rudekuvert, som altid får opmærksomhed. Brevet ville jeg udsende samlet søndag, som ville være fremme hos modtageren mandag – på en dag, hvor man sjældent modtager sådanne post = brevet vil blive læst. Kuverten skal, naturligvis også her, passe sammen med dine øvrige produkter. Jeg benytter altid A4 rudekuverter, da jeg ikke kan tåle at min post bliver bukket/foldet ned i en A5 eller M65 kuvert – det er simpelthen for uprofessionelt efter min mening. Rudekuverter, da jeg så kun skal skrive modtagerens navn, adresse 1 gang.

 Følg altid op på alle udsendte salgsbreve, modtageren har brevet mandag, du følger op personligt eller pr. telefon onsdag eller seneste torsdag i samme uge.

 Har du gjort brug af Pressemeddelelser før, dette var også en mulighed – ikke kun til denne messe.

Brug det du kan, der er mange dygtige folk dette forum, som kan hjælpe dig med diverse input.

 Bedste hilsner

Heidi

 

 

 

 

Pølsemand Poul Knæk

Tulipgade 8

2610 Rødovre

 

 

Ejstrupholm den xx.xx. 2006

 

 

 

 

Jubilæumstilbud, V4-Høvl
en Verdensnyhed

 

En V4-Høvl er en tysk fremstillet kvalitets høvl, udviklet på baggrund af Börners unikke V- kvalitetshøvl, som er solgt i mere end 50 år til kvalitetsbeviste

Peter
Danmarkshop.com

Tilmeldt 18. Dec 05
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :
 
 
Hvad laver et link for en fodfil i gaveæske på forsiden, lige over den nye hvidløgspresser?? Kunne du ikke lave en ny kategori i venstre side, som f.eks. hed: Sundhed og Velvære ?
Det er ikke et produkt som skal blive på shopen men en rest fra wohmens Worhd.
 
Sæt tynde sorte streger omkring dine links/rammer - istedet for den kedelige og ikke synlige grå, hvilket vil give langt mere synlighed/opmærksomhed.
Linket for Video V4-Høvlen skal gøre langt mere synligt og dermed fremtrædende - videoen er nemlig helt ok.
Det tager jeg med min designer
 
Lige et par skud fra hoften : Har jeg ikke læst omkring dit/jeres firma andetsteds her på Amino, omkring dårlig ryg, Bilka, samarbejdspartner m.m. ?''
Det var ikke dårlig ryg men slidgigt i knæ men ellers ok.
 
Jeg vil holde mig til 1 tilbud = Jubilæumspakken til kr. 285,- Kunden sparer kr. 70,- hvilket svarer til x Hotdog ( det er da et sprog pølsemanden kan forstå)
Mit råd sælg kun Jubilæumspakken for V4-Høvlen, der tjener du vel også mest ?
Til pølse vogne og andre firmaer synes det er for besværlig med skåle, sikkerhedsbox og andet tilbehør det ved jer fra de mange der bestiller i dag
Vi har holdt os til at anbefale  v-høvlen til proff. fordi den er så godt afprøvet at vi er 1005 sikker på at den holder til proff.
Kør på sundhed og slankebølgen, som nu er på sit højeste - frugt og grønsager er in netop nu - du skal have dit produkt ind på relaterede website, som sælger sundhed og velvære.
Har prøvet og prøver hele tiden men det er svært at finde nogen der er noget vær til fornuftige penge.
Hvorfor vil du have pølsemanden ud på din stand ? Var det ikke nemmere for alle parter, hvis de blot bestilte varen på jeres website?
Tager grillejere og pølsemænd på messer ?
fordi der kan jeg vise hvad den duer til og de kan se og lugte at der ikke kommer saft ud af løg og at den skære en blød tomat, jeg har også prøvet at besøge pølsevogne og andre men selv om at der er lavet aftale holder de meget sjælden.
Jeg er meget i tvivl om din respons på et sådanne salgsbrev, umiddelbart tror jeg ikke på det - men jeg er jo heller ikke ekspert (endnu)
Hvis du virkelig vil udsende et brev til denne kundegruppe, så skal det gøres prof og på den rigtige måde ( og her vil jeg gerne hjælpe dig lidt ) der er mange ting og faldgrupper og forhold, som skal være på plads og al hjælpen er tilsetde herinde på Amino.
 
Læg lige hovedet lidt i blød, tænk tingene igennem (hvorfor netop denne kundegruppe?)
Fordi det er gode faste kunder når de først er begyndt at bruge den
og din forventede respons (læs salg) på en sådanne kampagne og salgsindsats. Vil du ikke helllere få demonstrationer på plads, hvor du selv sælger varen? ( du kan du jo, forstår jeg)
Det er i store del på plads knæ bliver bedere og bedre dag for dag har været i ROSKILDE .
TAK OG HILSEN SNITTER[QUOTE]Dato: 2/19/2006 12:48:15 PM

Jeg har kigget lidt på dit brev – udkast følger herunder – idet følgende bemærkninger skal knyttes til dette udkast.

Brev udkastet er beregnet til pølsemænd, Grillbarer og lign., udsendt i et begrænset oplag indenfor et begrænset opland (da jeg ikke forventer fynboer og sjællandsk

Fra Valby
Tilmeldt 4. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 2/19/2006 12:48:15 PM
Forfatter: Heidi

Med V4-Høvlen kan De snitte frugt og grønsager i næsten alle udformninger - strimler, tern og skiver - og den klarer det hele i ét snuptag. V4-Høvlens teknik gør det muligt at tilberede friske og sunde salater samt vitaminrige og lækre retter på rekordtid.


Syntes dit oplæg er alt for formelt og snik-snakket. Synes det er generelt ved mange salgsbreve man modtager. Og det er jo en skam.

Når sælgere skriver 'De' i stedet for 'du' eller 'jeres forretning' er min første at det er en der ikke kan kommunikere direkte til mig. Især når det er en høvl til 235 DKK.

Skriv istedet HVORFOR jeg skal købe høvlen, hvad jeg SPARER ved at købe høvlen, HVORFOR den er lettere at bruge - og for guds skyld gør det kort!
Hvad er MIN fordel frem for eksisterende produkter.
Kort og godt - rene fordele for MIG som kunde, og skær ned på smarte produktfakta.

At den er patenteret, og klarer 'lækre vitaminrige retter' er jeg komplet ligeglad med. Især den med de lækre vitaminer er en gang salgsgas, som kunder gennemskuer med det samme. Det er jo grøntsager den snitter for pokker - den slags ved man godt.

Held og lykke med messen i Aalborg
Side 1 ud af 2 (11 indlæg)