Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan gør jeg mig synlig på nettet? Hjemmeside med stor potentiale

Side 1 ud af 4 (39 indlæg)
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle amino bruger

Jeg har brug for lidt hjælp, er igang med at opbygge en webshop.

Webshoppen hedder Fashionmode.dk

Målet for fashionmode er produkter indenfor ure, tasker, sko bælter o,s,v,

Lige nu har jeg kun ure, inden for nogle forskellige kendte mærker og flere er på vej, men priserne er danmarks absolut billigste og møder jeg konkurrenter har jeg råd til at sænke dem yderligere, så jeg mener at der er stor potentiale.

Men jeg er ikke så god med nettet, så jeg vil værdsætte et vært forslag der skulle komme. Det må godt være billige investeringer og det må også godt være ekstrem dyre investeringer, jeg er klar til at gå hele vejen. 

Hvordan gør jeg mig synlig på nettet?

 

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9717
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,5 stjerner givet af 2 person

Inden du bruger for mange resurser på at gøre dig mere synlig ville jeg smutte ud og købe Martin Thorborgs ePusher bog - for der er mange ting på dit website, som bør forbedres, hvis du vil have nok til at købe. Hvis ikke nok køber bliver din markedsføring for dyr.

Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja men det er der godt du kan se at der mangler noget på min hjemmeside, men det vil gavne mig meget hvis du vil uddybe det lidt mere så jeg kunne lave det om, hvis jeg var enig med dig.

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Epusher som Mikkel henviser til findes også i en light gratisversion. Begge versioner er alle penge værd.

Du bør være opmærksom på at Claude Valentini ure får lidt hård medfart på nettet efter bla. artikler som denne:

http://www.bbc.co.uk/insideout/east/series6/car_park_peddlers.shtml 

Så overvej om dette mærke er et plus i forhold til din forretning.

Mvh jesper

Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Fashionmode

 Du kunne jo starte med det som er gratis: Søgemaskineoptimering - også kaldet Search Engine Optimization - forkortet SEO. Hvis du ikke ved hvad det drejer sig om, findes der et par tråde du gratis kan læse igennem her på forum'et.

Din hjemmeside er så dårligt optimeret, som man kan tænke sig. Er du klar over at du gør god reklame for et Content Management System der hedder Joomla? Hvis ikke, så læs din kildekode. Hvis du har betalt nogen for at lave din e-shop, bør du have pengene tilbage.

 

Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, jeg er glad for at du går ind på det med Claude Valentini. Jeg har også selv læst nogle artikler med folk der synes de er blevet snydt, fabrikantens vejledne salgs pris er jo ekstrem høj. Men har du lagt mærke til mine priser, jeg synes ikke de er 6 eller 7 tusind hver, med de priser jeg vil sælge dem for synes jeg at jeg afspejler deres værdi.

Men synes du at jeg skal tage dem ud af min forretning jesper, selm om jeg har ekstrem lave priser???

 Hvad synes du/i om priserne i det hele taget???

 

Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Din hjemmeside er så dårligt optimeret, som man kan tænke sig. Er du klar over at du gør god reklame for et Content Management System der hedder Joomla? Hvis ikke, så læs din kildekode. Hvis du har betalt nogen for at lave din e-shop, bør du have pengene tilbage.

 Nogen der kan uddybe den tekst lidt

 

 

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan evt køre 3 måneder med og 3 måneder uden C.V. urene og se hvad der virker bedst for dig. Jeg tør ikke sige om det er et problem.

/Jesper

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

hjælpsøges:

priserne er danmarks absolut billigste og møder jeg konkurrenter har jeg råd til at sænke dem yderligere, så jeg mener at der er stor potentiale.

 

Hvor er det ærgerligt for den gode Herr Thorborg at han har brugt al den tid på at skrive ePusher. Han kunne have nøjedes med:

1. Vær billigere end de andre, så skal det hele nok gå Wink

Rigtig god fornøjelse med projektet. Der er nok at tage fat på.

Venlig hilsen
Ole

 

Tilmeldt 22. Dec 07
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :

deside.dk du må da tjene godt på de ure du sælger på din website.

så lige du havde et D&G bianca ur til 2.595,00kr, samme ur har ham fra fashionmode til 2199,0.

måske skulle du også overveje en dropshippingsaftale  fra  www.w2u-wholesale.com før du mister dine kunder

 

Side 1 ud af 4 (39 indlæg)