Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan gør jeg mig synlig på nettet? Hjemmeside med stor potentiale

Side 2 ud af 4 (39 indlæg)
Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 00:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sælger mine ure med prisgaranti, så jeg følger i princippet fashionmode med ned (prismæssigt, forstås Cool) - hvis altså uret sælges under samme vilkår, dvs. med fuld produktgaranti og pris incl. fragt.

Nu er det jo endnu uklart under hvilke betingelser, som fasionmode sælger urene (fremgår ikke af webshoppen endnu). Jeg kunne også vælge at sælge Bianca billigere og hvis markedet byder det, så bliver den da også sat ned, men det tjener ikke noget formål kun at køre med lave priser som eneste parameter (meningen bag mit tidligere indlæg i denne tråd). Hvis vi fulgte den fremgangsmåde, så ville jeg sælge alle mine varer 1,- over indkøbspris og dermed eje det danske urmarked indenfor "mine" mærker. Realistisk? Næppe.....

Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 00:43
Hvor mange stjerner giver du? :

 Vi er mange der gerne vil hjælpe dig, men du er også nød til at selv at studerer for at vide hvad du skal forbedrer.
 For det første køb E-Pusher, eller start med light versionen det kan KUN forbedrer din E-Butik.
 Nu er Webshops ikke lige mit stærkeste emne men jeg vil prøve at hjælpe dig alligevel.

1.Få lavet en dit eget design til joomla, det behøver ikke at være vildt dyrt, få nogle folk fra indien, parkistan
osv til at lave det, så kommer du ikke af med mere end 500dkr, husk du kan altid sænke dem i pris.
Brug www.getafreelancer.com

2.Brug google adwords, få feks søgeord som, Dolce & Gabbana ur, osv.

3. Studerer seo, du behøver ikke at værer en ekspert men du skal bare vide hvad det er osv.

4, Har aldrig selv brugt joomla men der findes sikkert nogle seo plugins, som koster penge
dem kan du desværre ikke undværer.
Tror vidst joomla scriptet er gratis, men alle ekstra plugins koster penge, det er sådan joomla
tjener penge på deres "gratis" servic :P.

5. Beskrivelse af produkt er utroligt vigtig jeg vil da vide hvad jeg køber, og nej det skal ikke
være på engelsk ved en dansk hjemmeside, dette vil få mennesker til at løbe skrigende væk.

6. Hvis du vil havde flere besøgende er du nød til at studere og studerer så brug et par timer
om dagen ved at kigge rundt i dette forum læse engelske artiker osv.

Håber jeg kunne hjælpe :)

Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 03:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, men du er da velkommen til tage kontakt til mig for at høre vilkår, hvis du går op i din prisgaranti...

Hvad betyder prisgaranti???, "vil du følge mig i pris"... Hvorfor har du ikke gjort det med andre der er billigere end dig??? Du troede vel ikke du var den billigste eller er det mig der er gal på den...

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Prisgaranti betyder ikke, at jeg til enhver tid vil være billigst. Men at jeg refunderer forskellen 14 dage efter et køb, hvis kunden finder den samme vare billigere i en anden dansk internetbutik med tilsvarende garanti.

Jeg agter ikke at starte en priskrig. Der er formentlig plads til flere, som vil drive en seriøs forretning og yde en god service. Så kan kunderne vælge, hvor de vil handle.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

steffan jensen:

4, Har aldrig selv brugt joomla men der findes sikkert nogle seo plugins, som koster penge
dem kan du desværre ikke undværer.
Tror vidst joomla scriptet er gratis, men alle ekstra plugins koster penge, det er sådan joomla
tjener penge på deres "gratis" servic :P.

5. Beskrivelse af produkt er utroligt vigtig jeg vil da vide hvad jeg køber, og nej det skal ikke
være på engelsk ved en dansk hjemmeside, dette vil få mennesker til at løbe skrigende væk.

 

ad 4) nej, det er stadig gratis. Nogle af de allerbedste koster måske lidt, men det er peanuts.

ad 5) w2u tillader ikke direkte brug af deres produktbeskrivelser. De skal oversættes. 

Tilmeldt 22. Dec 07
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

ha ha

så er der sku lagt op.

måske man skulle starte et vædemål om hvem af de to stridshaner der får solgt flest ure i januar måned!Wink

Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Til at starte med skal du have lidt trafik ind på din side, og som folk herinde også siger, så vil SEO ikke være helt ved siden af. Det er gratis, men det kan desværre tage tid inden man ser resultatet af en god omgang søgemaskine optimering. Derfor må det lægges under din langsigtede strategi.
 
Du kan starte med Googles produkt, Adwords. Her kan alle være med da du selv definere hvor mange penge du vil afsætte til projektet.

Når du endelig får folk ind på siden, så skal din side signalere troværdighed. Derfor, lancer aldrig en halvfærdig side, få f.eks. lavet et nyt logo i stedet for det der fulgte med din template. Få lavet et nyt favicon, eller lad helt være med at bruge det der følger med joomla som standard. Skriv noget om dit firma, skab noget personlighed.
Er godt klar over din side ikke er færdig endnu, og du sikkert ikke kan vente med at få den lanceret, problemet er bare du risikere at søgemaskinerne indeksere dine nuværende sider, og ændre du så i opsætningen af siden eller får nye urls under produktionen, så vil Google stadig have dine gamle sider, og du risikere derfor at sende potentielle kunder ind på en 404 side.

Bare et par hurtigt tip med på vejen, så skal du have styr på dine url's, de er i skrivende stund ikke noget en søgemaskine vil bryde sig om.
Få udfyldt dine meta description, de vil være dine salgstekster når dine sider bliver vist på f.eks. Google.
Pas på med at prisen bliver det eneste parameter der differentiere dig fra dine konkurrenter.

Du ønskes held og lykke med projektet. 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :

De salgsbetingelser, som p.t. præsenteres, er ikke lovlige. Det er ikke tilladt at opkræve ekspeditionsgebyr, hvis en kunde udnytter sin fortrydelsesret.

Kunden skal ved fortrydelse have varens pris + fragten retur, men ikke et evt. ekspeditionsgebyr.

/Ole 

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er korrekt som Ole skriver.

Når du sælger varen kan du vælge at fakturere for både fragt og administrationsgebyr. Administrationsgebyret behøver ikke at betales tilbage ved fortrydelse. I princippet kunne du kalde portoen for administrationsgebyr og så have fri transport på varerne. Spørgsmålet er så hvordan kunderne opfatter det, især når de fortryder.

Mvh Jesper

Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak!

Alt det i skriver er til meget hjælp, det vil jeg tage til nøje overvejelse...

Ang. Fortrydelses retten var jeg blevet klar over det fra et andet tråd herinde et sted, det skal selvfølgelig laves om, men det med gebyr for administration var jeg ikke klar over, skal jeg lige overveje..

Igen tak!!!

Side 2 ud af 4 (39 indlæg)