Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Live support/kundeservice i webshops

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle webshopejere.

Jeg er interesseret i live support/kundeservice, og ser et godt marked for det.

Bruger i live chat på jeres site/i jeres webshop? Hvorfor/hvorfor ikke?

Med alle de webshops, og derfor stor kamp om de besøgende, tror jeg der vil komme endnu mere fokus på at konvertere flere af ens besøgende til kunder. Selvfølgelig noget som finder sted i stor stil, men det er selvfølgelig et område, der kommer mere og mere fokus på.
Jeg kunne forestille mig at problemet for mindre webshops er, at det er en stor investering. Måske både implementeringen, men i høj grad også at skulle sidde ved computeren og være klar, eller at have en ansat til det.

Ville du mene det var interessant, hvis et firma tilbød at varetage dette? Firmaet bistår i implementeringen. Der er så en online i et aftalt tidsinterval hver dag, klar til at svare.

Man betaler et grundbeløb, der er udregnet i forhold til hvor mange besøgende man har. Desuden betaler man et "succesgebyr". Man betaler fx lidt ekstra hvis man får en besøgende tilmeldt nyhedsbrevet, eller hjulpet til salg/mersalg.

Ordningen er mest ment til mindre webshops, der gerne vil tilbyde den support, men ikke selv har kapaciteten.

Jeg hører gerne fra jer alle - Hvad er jeg vurderinger? kunne det være interessant?
Der er selvfølgelig en del ubekendte, specielt i forbindelse med aflønning - Men den overordnede tanke?

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er helt vild med ideen !

Må samtidig indrømme jeg ikke har undersøgt markedet. Mon ikke der findes ligende service ?

Du søger feedback på din ide, og som udgangspunkt synes jeg det lyder rigtig interessant.

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Poulsen:

Må samtidig indrømme jeg ikke har undersøgt markedet. Mon ikke der findes ligende service ? 

Læste lige hele indlægget igen, så har slettet det jeg skrev.

Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Instant-reply.dk

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

ServicePeter:

Instant-reply.dk

Præcis peter, men var ikke sikker på, at det var helt det som bliver efterspurgt, så slettede mit indlæg igen :O)

Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

 Lignende service findes. Jeg vil gerne lave en service til mindre webshops, der måske ikke har 5000 besøgende om dagen - For dem er det selvfølgelig umuligt at have en siddende på fuldtid(og vente på arbejde).

 Men at outsource opgaven, kunne være en mulighed.

Tør i sætte tal på hvor mange penge i vil bruge på dette i forhold til jeres besøgstal?

Det er en svær størrelse, men hamrende spændende.

 

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes rigtigt godt om ideen, men det kommer lidt an på, hvor dygtige disse medarbejdere er og om de samme personer skal svarer på henvendelser fra mange forskellige shops med forskellige varer?
Det vil betyde at medarbejder skal vide en masse om forskellige ting, hvilket kan medfører at servicen falder i niveau.

Hvordan har du tænkt dig, at takle denne del?

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Der gik åbenbart et eller andet helt galt, sidden jeg lige kom til at lave 3 ens posts.. hmm underligt.

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Det skete vist ligen double post - derfor er denne slettet.

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Problemet med sådan en service vil vel ligge i at personen som skal svare på kundernes spørgsmål, har ingen kompetencer indenfor området / produkterne, og vil derfor ikke ret tit kunne give et kvalificeret svar, på kundens spørgsmål.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)