Hej alle webshopejere. Jeg er interesseret i live support/kundeservice, og ser et godt marked for det. Med alle de webshops, og derfor stor kamp om de besøgende, tror jeg der vil komme endnu mere fokus på at konvertere flere af ens besøgende til kunder. Selvfølgelig noget som finder sted i stor stil, men det er selvfølgelig et område, der kommer mere og mere fokus på. Ville du mene det var interessant, hvis et firma tilbød at varetage dette? Firmaet bistår i implementeringen. Der er så en online i et aftalt tidsinterval hver dag, klar til at svare. Man betaler et grundbeløb, der er udregnet i forhold til hvor mange besøgende man har. Desuden betaler man et "succesgebyr". Man betaler fx lidt ekstra hvis man får en besøgende tilmeldt nyhedsbrevet, eller hjulpet til salg/mersalg. Ordningen er mest ment til mindre webshops, der gerne vil tilbyde den support, men ikke selv har kapaciteten. Jeg hører gerne fra jer alle - Hvad er jeg vurderinger? kunne det være interessant? |
Jeg er helt vild med ideen !
Må samtidig indrømme jeg ikke har undersøgt markedet. Mon ikke der findes ligende service ?
Du søger feedback på din ide, og som udgangspunkt synes jeg det lyder rigtig interessant.