Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er du webudvikler og har løst til et partnerskab?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Valby
Tilmeldt 19. May 14
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 08:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej potentiel partner(e)

Hvis du kan finde ud af at lave skarpe websites, så kig lige med her.

Jeg har en del domæner, som jeg nu har fået tiden til at gøre noget seriøs forretning ud af. Jeg søger derfor en grafiker/webdesigner/frontendudvikler/webudvikler, der i form af udvikling af websites kan supplere mine kompetencer. Udover det skal du have mod på at indgå et partnerskab, der på kort sigt ikke giver løn, men som selvfølgelig på længere sigt kan blive meget stort økonomisk.

Jeg har kompetencer inden for salg og digital markedsføring. Til gengæld mangler jeg meget i forhold til kodning og design, hvorfor jeg søger en partner som dig.

Jeg har idéerne på plads, så det, du skal bidrage med, er idéudvikling og eksekvering af webudviklingen. Helt konkret er der tale om, at jeg har 8-10 domæner, som jeg tror på i større eller mindre grad kan blive en rigtig god forretning. Der er tale om relativt stærke domæner på attraktive markeder. Disse oplyses naturligvis senere i processen. Du kommer naturligvis til at indgå i selve forretningdsudviklingen også.

Det, der er skal udvikles, er hjemmesider. Det vil sige, du skal kunne udvikle og designe en hjemmeside. Det behøves ikke at være noget helt avanceret, men det skal selvfølgelig give mening for brugeren. Wordpress passer fint for mig.

I forhold til tidsforbrug, afhænger det af, hvor god du, eller hvor effektiv du er. Jeg vil dog skyde på, at du bruger 5-10 timer ugentligt.

Min idé er, at vi som udgangspunkt indgår et 50/50 partnerskab, hvor du står for webudviklingen mv, mens jeg står for salg og markedsføring, herunder SEO. Der er derfor ikke umiddelbart brug for kapital, før vi kan komme i gang. Jeg skaffer trafikken, og du sørger for den konverterer. På den måde kan vi skabe synergieffekt. Vi tager én side ad gangen, kører den op til den laver lidt mønt, og begynder den næste. På den måde kan vi se, hvilke idéer, det giver mest mening at fortsætte med.

Her er brancherne for idéerne:

- Finansiel rådgivning
- Juristrådgvning
- Arvespørgsmål
- Ferieboliger
- Sport/væddemål

Det er naturligvis høj konkurrence brancher, men jeg har kompetencer til at opnå trafikken. Og så er det jo her de største brancher ligger

Hvem leder jeg så efter?
Tja, jeg er ligeglad med baggrund. Hvis du kan finde ud af at lave websites, der fungerer, er vi godt på vej. Så længe du er klar over, at du i starten ikke får løn, men at du på længere sigt kan få en rigtig god indkomst. Også en indkomst, vi begge kan leve af, hvis vi er dygtige. Det er som udgangspunkt en fordel, hvis du er i transportafstand af KBH.

Sådan ønsker jeg forløbet:
Du skriver en PB til mig, hvori du beskriver:
- Dine erfaringer
- Et par eksempler på dine kompetencer
- Hvilket websites du anser som det fedeste, flotteste, smukkeste mv. website i verden.

Jeg vender tilbage til dig, hvor jeg også fortæller om domænerne/website-idéerne.

Hvis vi ønsker at gå videre, tager vi en samtale i KBH om mulighederne.

Hvis du har nogen spørgsmål, er du også velkommen til at skrive en PB. Bemærk, at jeg hellere vil modtage for mange end for få henvendelser :)

Jeg ser frem til at høre fra jer.

Mvh.

Fra Bramming
Tilmeldt 24. Jun 14
Indlæg ialt: 155
Fra  B-WEB Skrevet kl. 08:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin.

Umiddelbart tror jeg du skal have lidt mere kød på, før du får de gode henvendelser.

Jeg er udvikler, men har meget svært ved at se, hvad der skal udvikles. Skal jeg bruge 10 timer eller 2.000 timer på det. Det kan jeg ikke vurdere ud fra det du har skrevet.

Det er klart, når du "kun" tilbyder 50/50 af noget som måske bliver til noget, så skal man have en chance for at vurdere, om det er interessant rent tidsmæssigt kontra potentielt udbytte.

Du kan med fordel prøve og læse dette indlæg: http://www.amino.dk/forums/t/265795.aspx#1672218 Det handler om investorer, men kan nemt overføres til det, at søge en partner. Jeg håber du anser mit indlæg som konstruktivt, for det er sådan ment. Held og lykke - og jeg følger lige med, hvis der skulle komme flere info om samarbejdet. :)

Mvh. Kim.

Fra Valby
Tilmeldt 19. May 14
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 08:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim,

tak for din feedback.

Jeg har lavet nogle ændringer i beskrivelsen :)

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 09:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke for at være en negativ kommentar - overhovedet ikke - jeg hører det dog også som endnu en der gerne vil tigge en gratis stor mængde udvikling? 

Jeg er klart 50/50 partner med hele mit firma hvis du kommer til mig med en Facebook / Twitter eller andet pisse god idé - og ja det vil jeg ikke afvise...

Men skriv lige en klar og sælgende tekst.... Og få dem du udleverer det til, til at underskrive en NDA - og henvend dig kun til ret store firmaer der rent faktisk har kapaciteten til at udvikle og forfølge en idé. 

Fra Valby
Tilmeldt 19. May 14
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 09:11
Hvor mange stjerner giver du? :

tak for feedback.

Jeg søger dog ikke nødvendigvis store firmaer. Du kan sagtens tjene gode penge, selvom der ikke er tale om en ny Facebook. Bare man gør det bedre end de andre.

Fra Bramming
Tilmeldt 24. Jun 14
Indlæg ialt: 155
Fra  B-WEB Skrevet kl. 10:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan skal indtægten genereres? Er det noget folk skal abonnere på, eller hvordan skal det foregå? Det har jo også noget at sige i forhold til de kompetencer der kræves af en udvikler. Hvad skal der laves?

En simpel wordpress hjemmeside genererer jo ikke penge i sig selv. :)

Fra Valby
Tilmeldt 19. May 14
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Skriv i min PB. hvis du er interesseret i at høre mere.

Fra Bramming
Tilmeldt 24. Jun 14
Indlæg ialt: 155
Fra  B-WEB Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Så skal du lige aktivere muligheden først. :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er muligvis interesseret men du har slået PM fra :)

Fra Valby
Tilmeldt 19. May 14
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Fuck hvor dumt.

Skulle meget gerne være slået til nu :)

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)