Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dinero kombineret med expense mannagement, f.eks Xpenditure?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 8. Apr 16
Indlæg ialt: 5
Fra  Cognitive IVS Skrevet kl. 09:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Når man bliver et par stykker i virksomheden, begynder det hurtigt at blive uoverskueligt at bogføre alle folks småudlæg i et regnskabsprogram. Så jeg vil gerne lave det man vist nok kalder et "forklæde" i regnskabssprog (forkert?), hvor en masse mindre udgifter bliver samlet i et enkelt billag med en oversigt. På samme måde som f.eks. rejsegodtgørelse kan bogføres som en samlet oversigt i et enkelt billag. 

Er der nogen der har erfaringer med den fremgangsmåde?  Hvad med reglerne, er det okay at bogføre hver medarbejders udlæg hver måned som et samlet bilag

Der findes vist en del systemer derude som kan lave expense-reports. Jeg har prøvet et par stykker sådan lidt ad-hoc, og det er slet ikke problemfrit. Af en eller anden grund som jeg desværre har glemt, brugte jeg https://xpenditure.com/ .  Det fungerede faktisk til at scanne en horribel bunke bilag fra en USA rejse, som så kunne bruges til at dokumentere udgifterne over for kunden. Jeg prøvede også Expensify, men det virkede ikke helt så godt. Som jeg husker det, gik der meget lang tid med at "auto scanne" bilagene, hvilket var ret frustrerende. 

Jeg vil meget gerne høre om jeres erfaringer derude :) 

- morten

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)