Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få du nok besøgende fra Google??

Side 1 ud af 4 (31 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 3. Mar 10
Indlæg ialt: 167
Fra  edoa.dk Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra Kolding
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 99
Fra  Min ide ApS Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 2 person
Fra København
Tilmeldt 3. Mar 10
Indlæg ialt: 167
Fra  edoa.dk Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

fionix:

Det link du har på billedet virker ikke:

http://analyzeme.dk/gratis-webanalyse-seo-optimering/cfs-file.ashx/__key/CommunityServer.Discussions.Components.Files/17405/6283.Amino_5F00_Gratis_5F00_Hjemmeside_5F00_SEO_5F00_Analyse_5F00_130516.JPG

Der findes 1000vis af både gratis og købe tools (plugins) som det I har installeret der. Desværre er det ikke det hele de her rapporter viser. Men en smart måde at samle e-mail adresser på ;)

Hej fionix,

Tak for input.

Link virker ikke?? Godt man har helgarderet sig med et link over billedet Smile

Kan du nævne nogle af de tusindvis af gratis danske tools (ikke plugin), der findes. Er lidt nysgerrig. Og det er ikke installeret, men udviklet af os selv tilgængelig for alle Smile

Ville være lidt crazy, hvis et gratis tool viste alt.

Og hvordan er det en nem måde at indsamle mail adresser på?!? Man skal ikke indtaste sin mail, for at få lov til at bruge værktøjet.

Rigtig god weekend! Smile

Fra Kolding
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 99
Fra  Min ide ApS Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg taler ikke om Danske tools.. der er mange af dem der kan sættes til dansk.. du kan jo bare bruge google SEO analyse osv.. så popper der massevis af hjemmesider op der kan det der. Vi har selv et vi bruger som faktisk viser endnu mere end det I har der. Tager 2 min. at installere i wordpress og så er det på DK.. det koster så penge.

Som sagt det viser heller ikke alt og du skal nok bruge lidt noget andet for at komme i bund med en ordentlig SEO analyse. Men hvad, det ved I jo.

Mail adresser får I jo i det her tilfælde af at efter man har kørt sin såkaldte analyse har I den her kasse har du brug for hjælp osv. Det kunne man gøre smartere ved at sende rapporten til folk.

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1017
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 01:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg syntes ikke jeres system virker ret godt...!?

Den siger at min forside ikke har titel og metabeskrivelse på... Men det har den ihvertfald! Big Smile

Hvis den ikke har det, er et af danmarks bedste seo firmaer, ikke gode nok til deres arbejde... Og dét tror jeg nu de er Skype-BigSmile

Den skrev også at jeg ikke bruger facebook på min side, men det er også meget forkert Skype-BigSmile

Så det er vist en ommer...

Dbh
Michael Haahr

Fra København
Tilmeldt 3. Mar 10
Indlæg ialt: 167
Fra  edoa.dk Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Michael Haahr:

Jeg syntes ikke jeres system virker ret godt...!?

Den siger at min forside ikke har titel og metabeskrivelse på... Men det har den ihvertfald! Big Smile

Hvis den ikke har det, er et af danmarks bedste seo firmaer, ikke gode nok til deres arbejde... Og dét tror jeg nu de er Skype-BigSmile

Den skrev også at jeg ikke bruger facebook på min side, men det er også meget forkert Skype-BigSmile

Så det er vist en ommer...

Hej Michael,

Og tak for feedback Smile

Vi fanger det her i din kode:

        <meta name="description" content="{{ meta_description || product.meta_description || page.meta_description }}" ng-if="meta_description || product.meta_description || page.meta_description">

Det samme gør sig faktisk også gældende for et af markedets mest brugte tools: http://seositecheckup.com/ , som skriver følgende…det samme som os.

Det er selvfølgelig beklageligt at vores tool ikke fanger din meta data, men vi er ikke ene om det og der er selvfølgelig en god forklaring Smile

Angular JS som du bruger, tager vores tool, ligesom mange andre tools, ikke højde for endnu.

Vores erfaring med Angular JS er desværre begrænset og flere SEO eksperter fraråder helt brugen af det.

Det gjorde de i hvert tilfælde i 2015, hvor der var store udfordringer med SEO i Angular JS, som du kan læse mere om her og læg særligt mærke til kommentarerne: https://www.searchenginejournal.com/warning-youre-killing-seo-efforts-using-angular-js/142031/

Det virker dog til, at Google er blevet betydelig bedre til at crawle JS baseret sider. Vi gør det på nuværende tidspunkt ikke, men vil helt sikkert forsøge at få det med i vores næste opdatering.

Vores gratis tool følger tendenserne i markedet og Angular JS er helt sikkert noget vi skal have kigget på, da vores tool gerne skulle kunne gavne alle, så tak for det, men 2 ud af mere end 4600 må stadig siges at være mere end ok for et gratis tool Smile

Har du mere til os, tager vi gerne i mod.

Rigtig god weekend!

Dbh.

Rasheed Wink

[Manuel signatur med link fjernet af moderator i henhold til Aminos regler]

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Rasheed Danesi:

Vi fanger det her i din kode:

        <meta name="description" content="{{ meta_description || product.meta_description || page.meta_description }}" ng-if="meta_description || product.meta_description || page.meta_description">

Wink Rasheed

Vi malere der har gået på maler skole fanger det her 

<title ng-bind-html="(title || product.title || product.name || page.title || page.name || site.title || site.name)"></title>
<link rel="canonical" href="/" ng-href="{{ product.$canonical || page.$canonical }}" ng-if="product.$canonical || page.$canonical">
<meta name="description" content="{{ meta_description || product.meta_description || page.meta_description }}" ng-if="meta_description || product.meta_description || page.meta_description">
<meta name="keywords" content="{{ meta_keywords || page.meta_keywords || product.meta_keywords }}" ng-if="meta_keywords || page.meta_keywords || product.meta_keywords">

Det var under farvelære - grå skalering Yes

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

hvorfor siger den jeg har mindre end 500 ord hjemmesiden der er nærmere 10.000 ord hele min siden

jeg har et plug in der laver siden mobilvenlig og google siger også det er mobilvenlig

fleste billeder har da meta tags og mange finder jeg i google billeder

jeg vil da mene bruger søgeord på min side  

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 3. Mar 10
Indlæg ialt: 167
Fra  edoa.dk Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ib,

Nu du siger det, kan jeg faktisk godt huske det. Må have været på 1. eller 2. skoleperiode på Teknisk WinkYes

Fra København
Tilmeldt 3. Mar 10
Indlæg ialt: 167
Fra  edoa.dk Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikael christiansen:

hvorfor siger den jeg har mindre end 500 ord hjemmesiden der er nærmere 10.000 ord hele min siden

jeg har et plug in der laver siden mobilvenlig og google siger også det er mobilvenlig

fleste billeder har da meta tags og mange finder jeg i google billeder

jeg vil da mene bruger søgeord på min side  

Hej Mikael,
Tjek - "Se forklaring" under hvert pkt. i analysen.
"Dit website opfylder ikke vores anbefalede krav for tekstindhold."

Vi har ved gennemgang af dit website’s forside konkluderet, at du i alt har 259 ord & 2006 anslag.
Din side er ikke responsiv, men mobilvenlig. Det plugin (WPtouch Mobile Plugin)du bruger, laver din side til et mobilsite.
Dine billeder i dit "Masonry" galleri på forsiden indeholder ikke alt tekster.
Søgeord i brug.

Keyword(s) er ikke inkluderet i din titel:
Mandlig Poledancer. Book til polterabend klubber, diskoteker  

Keyword(s) er ikke inkluderet i din beskrivelse:
Her kan du hyre en mandlig poledancer. Mikael er danmarksmester  i poledance 2014, og kommer ud og optræder på klubber polterabend diskoteker landet over.
Har du brug for hjælp til korrekturlæsning eller andet, er du mere end velkommen til at kontakte os via vores hjemmeside.
Ha' en god dag!Smile
Side 1 ud af 4 (31 indlæg)