Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆLP, min forsendelse er blevet taget i tolden

Side 7 ud af 11 (102 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Og jeg glemte lige at tilføje: Hvis du nægter kommer du heller ikke til at betale told og moms.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Tambou.dk:

Slå koldt vand i blodet!

Meddel Post Danmark at du ikke kender til forsendelsen, så er Post Danmark forpligtet til at sende pakken retur eller destruere den. LV kan ikke bruge dit navn fra forsendelsen, da du har nægtet. Og du skal også nægte hvis du får en henvendelse fra LV.

Ingen kan uden en kendelse se din konto og en politisag bliver det aldrig.

Nægt alt du ved, modparten ikke kan bevise - så hører du aldrig mere.

God ide, især når mærkerne går videre med sagen, så har man slet ikke et forklaringsproblem, hvis/når du bliver tvunget til at vise kontoudskrifter mm...

Med den taktik gør du blot det hele meget dyre og mere besværligt. Og du gør en forligsløsning endnu mere kompliceret...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:
God ide, især når mærkerne går videre med sagen, så har man slet ikke et forklaringsproblem, hvis/når du bliver tvunget til at vise kontoudskrifter mm...
Som part i sagen er man ikke tvunget til hverken at give forklaring eller modbevise modpartens påstand. Det er alene LV som skal kunne sandsynligøre deres påstand. De kan ikke aftvinge sagsøgte til at fremlægge dokumenter. Det er nok også tvivlsomt at dem som har solgt solbrillerne vil samarbejde.

Har man rent mel i posen er det jo bare med at lægge alt frem, men har man ikke, kan en af mulighederne vel godt være bare at benægte.  Det er dog sværere at lyve i en retssag end man tror. Hvad der er moralsk rigtigt og forkert er en helt anden sag.

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

PashminaWear:

Fashion-Seller:
God ide, især når mærkerne går videre med sagen, så har man slet ikke et forklaringsproblem, hvis/når du bliver tvunget til at vise kontoudskrifter mm...
Som part i sagen er man ikke tvunget til hverken at give forklaring eller modbevise modpartens påstand. Det er alene LV som skal kunne sandsynligøre deres påstand. De kan ikke aftvinge sagsøgte til at fremlægge dokumenter. Det er nok også tvivlsomt at dem som har solgt solbrillerne vil samarbejde.

Har man rent mel i posen er det jo bare med at lægge alt frem, men har man ikke, kan en af mulighederne vel godt være bare at benægte.  Det er dog sværere at lyve i en retssag end man tror. Hvad der er moralsk rigtigt og forkert er en helt anden sag.

Som importør er det dig, som har ansvaret og bevisbyrden... Så at nægte alt er direkte dumt!

Så vil dommeren evt sandsynliggøre, hvad der er sket, og en dommer er ikke dum, de har haft de her sager tusindevis af gange, dvs dommeren kan godt regne ud, at trådstarter har købt 50 Louis Vuitton solbriller, ellers ville de ikke blive sendt til trådstarter. Og er der en faktura i pakken, så er trådstarter totalt på den, hvis han/hun nægter... 

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 20. Jun 14
Indlæg ialt: 1381
Fra  Arguins Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

PashminaWear:

Fashion-Seller:
God ide, især når mærkerne går videre med sagen, så har man slet ikke et forklaringsproblem, hvis/når du bliver tvunget til at vise kontoudskrifter mm...
Som part i sagen er man ikke tvunget til hverken at give forklaring eller modbevise modpartens påstand. Det er alene LV som skal kunne sandsynligøre deres påstand. De kan ikke aftvinge sagsøgte til at fremlægge dokumenter. Det er nok også tvivlsomt at dem som har solgt solbrillerne vil samarbejde.

Har man rent mel i posen er det jo bare med at lægge alt frem, men har man ikke, kan en af mulighederne vel godt være bare at benægte.  Det er dog sværere at lyve i en retssag end man tror. Hvad der er moralsk rigtigt og forkert er en helt anden sag.

Er dette udsagn baseret på aktuel viden/erfaring, eller ......

Tilmeldt 6. Sep 12
Indlæg ialt: 317
Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Både & og.

Nægtes en part adspurgte provokationer kan dommeren nemt få den opfattelse, at der forsøges at skjules noget.

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

arguins:
Er dette udsagn baseret på aktuel viden/erfaring, eller ......
Jeg har selv været stævnet, ja. Og frifundet. Dog ikke i forbindelse med import af falske varer. Men vi har ikke omvendt bevisbyrde i DK.

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Trusted Partner:

Både & og.

Nægtes en part adspurgte provokationer kan dommeren nemt få den opfattelse, at der forsøges at skjules noget.

Korrekt. At nægte at udtale sig er ikke det samme som at det ikke har fundet sted. Det mener jeg heller ikke jeg skrev.

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Tilmeldt 20. Jun 14
Indlæg ialt: 1381
Fra  Arguins Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

PashminaWear:

arguins:
Er dette udsagn baseret på aktuel viden/erfaring, eller ......
Jeg har selv været stævnet, ja. Og frifundet. Dog ikke i forbindelse med import af falske varer. Men vi har ikke omvendt bevisbyrde i DK.

Dvs ikke baseret på aktuel viden omkring import af falske varer.

Måske en gennemlæsning af et par domme omkring import af kopivarer kunne få dig på andre tanker.

Det gavner ikke trådstarter at komme med hverken dommedags profetier omkring astronomiske erstatningsbeløb, eller at simplificere problemet.

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

arguins:
Dvs ikke baseret på aktuel viden omkring import af falske varer.
Dvs. erfaring fra civile sager. Hverken mit indlæg eller det indlæg jeg svarede på er specifikt for sager om falske varer. Det handler om en grundlæggende ret i danske retssystem. Hvis du læser hvad jeg skriver, er det heller ikke nogen anbefaling af at benægte.

Der er vel tre mulige udfald:

1. Der sker ingenting

2. Han bliver stævnet og indgår forlig

3. Han bliver stævnet og går i retten

Sker det sidste, vil enhver forsøge at komme bedst muligt ud af det. En taktik kan være at benægte. Specielt hvis modparten ikke har en rygende pistol. Det ved ingen af os noget om, men han skal jo i givet fald rådføre sig med en kompetent advokat. Ikke et forum på nettet.

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Side 7 ud af 11 (102 indlæg)