Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flytning af Wordpress hjemmeside.

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 1. Mar 13
Indlæg ialt: 471
Fra  Fredericia Fotografen Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige pt leder fredericiafotografen.dk bare til test.fredericiafotografen.dk 

Hvorfor ved jeg ikke helt ? xD

Tilmeldt 24. Feb 16
Indlæg ialt: 316
Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Ind til videre er det lykkedes dig at få din test-url indekseret af google. Sikkert fordi du har linket til den her fra Amino. Smile 

Når du har flyttet din hjemmeside, er det derfor meget vigtigt at du får lavet korrekt 301 redirects fra test-url til dine primære url, så du får ryddet op i disse uheldige indekseringer, som vil blive til duplicate content.

Jeg benytter følgende plugin til at flytte wordpress hjemmesiderhttps://wordpress.org/plugins/all-in-one-wp-migration/ 

Et lille tip:

En test-url bør altid sættes til no-index på alle sider eller endnu bedre beskyttes med password, så søgemaskinerne ikke indekserer siden.

Mvh. Karsten Sønderup

Tilmeldt 1. Mar 13
Indlæg ialt: 471
Fra  Fredericia Fotografen Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har godt nok hørt at det ikke er så godt at goolge finder en test side, men jeg ser altså ikke det store problem i det. Når jeg sletter filerne der fra igen, og sletter domænet, går der jo ikke længer før google opdager at der ikke er filer på mere og derved fjerne den igen? .. 

Jeg forstår ikke helt hvordan jeg klare at den ikke henviser mig til test siden når jeg prøver at gå ind på den rigtige. ? www.fredericiafotografen.dk 

Tilmeldt 1. Mar 13
Indlæg ialt: 471
Fra  Fredericia Fotografen Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

http://fredericiafotografen.dk

Nu er det da gået helt i fisk for begge sider.

Jeg forsøgte at uploade databasen fra test siden til den rigtige side, men fik bare en fejl : #1062 - Duplicate entry '1' for key 'PRIMARY' 

 
Og nu virker ingen sider.. xD Faaack.... 

Tilmeldt 22. Jun 13
Indlæg ialt: 285
Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Det er så derfor man normalt får en udvikler eller tilsvarende til at hjælpe sig med flytningen :)

Tilmeldt 1. Mar 13
Indlæg ialt: 471
Fra  Fredericia Fotografen Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for den meget behjælpelige kommentar. 

- Jeg har set det lykkedes for andre som ikke er udviklere, jeg har også set det mislykkedes for nogle. 

Korrekt hvis man gider smider 4-500 kr efter at få flyttet en side, så kan man da godt kontakte en udvikler, men det er jeg ikke en person der gør. 

God aften. 

Tilmeldt 22. Jun 13
Indlæg ialt: 285
Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du tog en backup af det hele inden du startede (for det har du selvfølgelig gjort). Så smæk den på nu og så er du tilbage ved udgangspunktet. Alternativt så send en pm til en af de mange der har tilbud deres hjælp her i tråden

Tilmeldt 1. Mar 13
Indlæg ialt: 471
Fra  Fredericia Fotografen Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan desværre ikke send PB. 

- Jeg har downloadet alle WP filer ned på min computer, ja. 
Og som jeg ved af har jeg også downloadet de to databaser. 

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 807
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg forstår ikke hvorfor hvorfor du skal rode med databaser. Test sitet som nu bliver hoved sitet skal vel bruge den samme database som før?

Det burde være nok bare et bytte om på filerne på de to domæner. Evt. skal du rette domænet i wp_options tabellen.

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Tilmeldt 1. Mar 13
Indlæg ialt: 471
Fra  Fredericia Fotografen Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er desværre for sent. 

Jeg rodet med det og nu virker ingen af siderne. :/ 

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)