Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop med rullegariner

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 10. Aug 16
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer

Jeg skal have en webshop med rullegardinsmenu, ligesom fx. Stylepit har det. Hvor man vælger en størrelse under varen eller hvor man kan vælge forskellige farver inden for produktet.

Jeg har snakket med Dandomain om en webshop. Og de har henvist til en udvikler, som igen siger det ikke sådan bare lige er noget man laver.

Jeg forstår det ikke, der er så mange shops med rullegardins menu. Er det fordi jeg spørger forkert måske?

Er der nogen af jer der har erfaring med det? Og kan henvise til et webshops modul.

Jeg skal kun have få varenumere, men mange valgmuligheder inden for hver vare? Nogle tanker og erfaringer?

Vh.

Janne 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Janne

Det lyder som om at du måske har formuleret dig i en retning som DanDomain eller den pågældende udvikler ikke har forstået korrekt. Som jeg læser det, så er det selve menuen på Stylepit som du faktisk er tiltalt af? I fagsprog vil vi kalde det en "Mega dropdown menu". 

Vi har udarbejdet flere webshop på vegne af vores kunder med denne funktionalitet. Du er herigennem meget velkommen til at sende mig en mail på simon@erhvervshjemmesider.dk. Så kan vi tage en snak omkring dine ønsker til design, menuer og generelle opbygninger. Herefter kan vi sammen vurderer dine muligheder. 

Hos os udarbejdet vi alle vores webshops i WordPress CMS, som er ét af de mest gængse CMS-systemer til webløsninger i almindelighed. Derefter tilkobler vi et modul der hedder WooCommerce, som lavpraktisk er dit webshopmodul. Her har du gode muligheder for at tilkoble varianter til dine produkter, alt efter behov. 

Håber på at høre fra dig :-) 

Tilmeldt 24. Feb 16
Indlæg ialt: 316
Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Mvh. Karsten Sønderup

Tilmeldt 10. Aug 16
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon

Tak skal du have, jeg tjekker lige Wordspress modulet ud. Jeg er ret velbevandret i Wordspress på hjemmeside delen, så vil først lige se om jeg kan se andet selv også, for at holde omkostningerne nede. Anede ikke det fandtes.

Jeg gemmer dine oplysninger.

Vh.

Janne

Tilmeldt 10. Aug 16
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Karsten

Det er super mange tak!!

Vh.
Janne

Tilmeldt 10. Aug 16
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg fundet ud af at problemet ligger i at jeg gerne vil have billedet opdaterer når man trykker på valget i rulle menuen. Og det ligner heller ikke Wordspress modulet kan det.

Feks. Drikkedunk, standard billedet er gult. Når man vælger lilla, så skal billedet også ændre sig til lilla drike dunk.

Tilmeldt 24. Feb 16
Indlæg ialt: 316
Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :

JanneSR:
Nu har jeg fundet ud af at problemet ligger i at jeg gerne vil have billedet opdaterer når man trykker på valget i rulle menuen. Og det ligner heller ikke Wordspress modulet kan det.

Det kan WooCommerce ved at man vælge et billede for varianten.

Mvh. Karsten Sønderup

Tilmeldt 10. Aug 16
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Nå for søren, jammen så skal jeg bare læse lidt mere åbenbart. Så er det da det jeg skal.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hej Janne,

Jeg kan forstå du har fundet ud af det med din dropdown - godt arbejde. Men fik du styr på dit WooCommerce og varianter - hvis det ikke fik styr på det, så smid mig lige en mail på kontakt@sedia.dk, så skal jeg med glæde lige ændre det for dig gratis. Det tager ikke mere end 5 minutter.

God dag.

Tilmeldt 24. Feb 16
Indlæg ialt: 316
Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper:
så skal jeg med glæde lige ændre det for dig gratis. Det tager ikke mere end 5 minutter.

Hvad er det for noget sludder. Det kan ikke lade sig gøre at indsætte/vælge billeder for alle varianter i en webshop på 5 minutter.

Mvh. Karsten Sønderup

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)