Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ønsker job / webshop, men har ikke den store erfarring, men har tid til rådighed.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Aug 16
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg vil rigtig gerne igang med noget hjemmearbejde, iform af webshop eller noget lignende! Jeg har ingen teknisk erfarring med webshops, men har den ledige tid og økonomi til det.

Nogen forslag?

VH helenane

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har jo selv lige kommet med forslaget? Lær at lave en webshop, og lav en webshop? Hvor svært kan det være? :-)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Der er mange muligheder, hvorpå du kan starte din egen webshop. Her er en, jeg tænker, er den vigtigste.

1. Start en webshop. :-)

Spøg til side. Hvad begrænser dig? Du kan købe en færdiglavet webshop super billigt (få evt. en freelancer fra Amino Freelance) og derefter kan du købe nogle varer ind. Har du ikke mange penge? Så start med at køb et begrænset antal varer - når de er solgt, køber du flere osv., osv....

Er der noget konkret, du mangler hjælp til? :-)

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Helenane 

Jeg forstår godt at du er tiltalt af webshopidéen. Det er også en fed følelse at kunne arbejde med sit eget, og dermed være herre i eget hus. At drive en webshop professionelt kan være en svær størrelse for en "nybegynder". Derfor skal du sørge for at have en klar idé om i hvilken retning du ønsker at bevæge dig. 

Mange førstegangs webshopsejere vælger at benytte sig af dropshipping. Med dropshipping har du intet lager, og sender orden direkte igennem din leverandør. Dette gør selvfølgelige at din avance pr. solgt produkt er mindre, med derimod har du ikke de store startomkostninger. 

Modsat kan du også vælge at investerer i et varelager, her skal du selvfølgelig virkelige overveje hvorvidt det er et marked for dine produkter. Dette kan du evt. gøre ved at se hvor mange der faktisk søge på disse produkter i Google. Her kan du benytte Google Keyword Planner, som er et super værktøj til netop at afmåle en efterspørgsel. Dernæst skal du selvfølgelig også have et øje på de eksisterende udbydere. 

Når du har fundet produkt, målgruppe og idé, så skal du have udarbejde din nye webshop. Her vil du blive præsenteret for en lang række af muligheder. Jeg vil anbefale dig at kigge nærmere på en WordPress / WooCommerce løsning, da du med denne løsning kan komme hurtigt igang, uden vilde omkostninger. Modsat mange andre løsninger, skal du med en WooCommerce løsning ikke betaler diverse månedlige høje omkostninger, da du selv ejer din webshop. 

Vi udarbejder alle vores kunders webshops i netop WooCommerce. Du kan evt. læse mere om vores webshopydelse på vores hjemmesidewww.erhvervshjemmesider.dk/webshop Hvis du har spørgsmål til selve webshop, og hvilken platform du skal vælge, så kan du altid kontakte mig på mail simon@erhvervshjemmesider.dk

Uanset hvad så ønsker jeg dig held og lykke med din webshop eventyr. Håber du får mulighed for at realisere dine drømme :-) 

Tilmeldt 13. Aug 16
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Simon, det var god information. Hvad ligger prisen på for en køreklar webshop, med opstarts support ?

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Helene,

Mit navn er Kasper. Hver dag laver jeg hjemmesider og webshops til iværksættere. Primært nystartede iværksættere, som har brug for en hjælpende hånd og tilhørende support derefter.

Et prisoverslag ville være ligesom, hvis du gik ind i et nyt supermarked med bind for øjnene og skulle finde snøret. Det er ikke muligt.

For at give dig en pris, så skal jeg lige have dig til at ringe eller skrive på 31360737. Hvis du er mere til mail, så fang mig via "Kasper@sedia.dk"


Www.sedia.dk

Venlig hilsen,
Kasper, stifter og indehaver.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Heleneane

Prisen vil typisk ligge på 9.900 kr. ex. moms, inkl komplet opsætning og oplæring.

Dog der prisen variere en smule jf. dine behov og ønsker.

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Helenane,

Smid mig gerne en besked :-)

Fra Gørlev
Tilmeldt 25. Sep 10
Indlæg ialt: 564
Fra  Rohdemedia Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa, 


Hvad har du i tankerne, at starte din egen webshop, eller lave webshops for andre? 

Hvis du gerne vil lave din egen har du så i tankerne selv at lave shoppen eller vil du have en bureau til det? 

Har du undersøgt hvilke branche du gerne vil være inden for?

Har du styr på gældende lovgivning osv.

Og er du klar til at give den gas? 

-Simon

Tilmeldt 21. Jan 16
Indlæg ialt: 8
Fra  Esmann Analysis Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Heleneane.

Jeg har en webshop til salg meget billigt. Den er perfekt til at afprøve dine mange idéer. Skriv gerne til mig på niclasep@live.dk.

Mvh, Niclas Esmann Pedersen

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)