Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler bloghost shript

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Dec 05
Indlæg ialt: 149
Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen der ved hvor man kan downloade et shript, så man har mulighed for at tilbyde sine brugere en weblog? Evt noget i stil med det webbyen.dk tilbyder.

Hvis der er nogen som vil komme med en pris på et integreret system til min side, er i velkommen til det.
 
Mvh
Allan

Tjek min profil her

Fra 6920 Videbæk
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 904
Fra  EDZO Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Som andre har nævnt, vil jeg også anbefale Wordpress. Ellers er det bl.a. pLog, som jeg benytter til vores private weblog på www.susanogkurt.dk

EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.

Tilmeldt 28. Dec 05
Indlæg ialt: 149
Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Takker.

Jeg er i gang med at installere
 
Mvh
Allan

Tjek min profil her

Fra København
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allan

Udover det gode og meget anvendte Wordpress, findes der også Moveabletype som du kan læse mere om på http://www.sixapart.com/movabletype/
 
Hvis ingen af de to kan bruges, er du velkommen til at kontakte mig så kan jeg komme med et tilbud på et integreret blogging system til din side :-)
 
Tilmeldt 28. Dec 05
Indlæg ialt: 149
Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen.

Jeg har lige installeret wordpress, men det er ikke helt det jeg søger. eg vil gerne give mine brugere en mulighed for at oprette deres engen lille hjemmeside, evt med et subdomæne.
 
Udfra hvad jeg kan se, er det ikke lige det wordpress tilbyder, eller er det mig der tager fejl?
 
Jeg sender dig lige en mail Christian.
 
Mvh
Allan

Tjek min profil her

Fra København
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Allan,

Wordpress kræver man har et webhotel og er nemt at bruge hvis man kender lidt til teknik, men kan sikert godt være en stor udfordring for ikke IT folk. Det du efterlyser er nok mere embedded i din side så man automatisk kan lave sin personlige blog som på http://dk.blog.com/
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)