Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvornår tog i springet.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Indlæg ialt: 598
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

hvis nogle af jer skulle have lyst til lidt gratis reklame vil jeg blive superglad for nogle artikler om hvorfor i startede, hvordan det går, hvad i anbefaler andre at gøre etc. Tror det er noget en del vil finde interessant på min blog om at tjene penge på nettet. Der kvitteres sevfølgelig med lidt links ;-) 

Læs om min egen start af firma

Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr

Fra Esbjerg
Tilmeldt 20. Jan 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvornår jeg tog springet, ja det gjorde jeg længe inde jeg var klar, meget nemt at blive selvstændig her hjemme i lille dk.

jeg henvendte mig simpelthen til told og skat udfyldte blanketten, så var jeg selvstændig, de efterfølgendene 2 kvartaler indberettede

jeg et blankt nul.

 Grunden til jeg valgte denne fremgangsmåde var at så var det da i det mindste klaret, derefter lagde jeg budget, også måtte jeg altså

igang med og se og jeg nu også kunne skaffe kunder, og indtil nu er det gået meget godt.

Mvh

Thomas

Tilmeldt 28. Oct 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey, søgte efter erfaringer med 'nul indkomst' og skats reaktion på dette, og fandt dit indlæg.

Vi depaterede nemlig om man kunne starte med feks at arbejde med en online ide, altså nul indkomst og masser af arbejde ½ års tid, uden at man egentligt har en forretningsplan, kapital på plads osv. Det kan så åbenbart godt lade sig gøre.

 

Har lige et par spørgsmål i forbindelse med din opstart:

Kommer skat ikke ud på kontrol besøg for at se hvad du så lever af (medmindre du har job ved siden af)?

Du har så det de kalder enkeltmands virksomhed?

Hvordan indbetaler du din skat?

Sidst men ikke mindst, kan du bruge dit lønmodtagerfradrag og feks fradrag på dit huslån men enkeltmandsvirksomhed? (dvs. skat beregnes af: indtægt som enkeltmand minus lønmodtager/huslåns fradrag og andre drift omkostninger)

på forhånd tak, mvh michael

 

 

 

 

 

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg gjorde det for kærligheden! :-)

Min daværende kæreste (nu kone) boede i Grækenland, og da vi skulle flytte sammen, besluttede vi at vælge det land der havde mest sol.

Jeg havde ikke den store lyst til at kvitte min gode karriere i Danmark for at tage et gadefejerjob under græske vilkår (ikke at der er noget galt med gadefejerjobs, men til 600 Euro om måneden er det for surt). Til gengæld havde jeg masser af lyst til at prøve at være selvstændig i den globale landsby. Altså at arbejde fra Grækenland men at have danske kunder.

Så for mit vedkommende var springet som selvstændig faktisk ikke hovedformålet med springet. At jeg er tosset godt tilfreds med den del af springet alligevel er en anden sag! :-)

Hilsen Anders Saugstrup

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)