Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gider i tjekke min hjemmeside for graverende fejl?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 4. Feb 14
Indlæg ialt: 30
Fra  www.jacobkehl.com Skrevet kl. 16:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg har en hjemmeside www.jacobkehl.com som i praksis blot fungerer som et digitalt visitkort.

Jeg har dog et ønske om at udbygge blogfunktionen - og i den forbindelse vil jeg gerne have noget kritik på siden.

Jeg har ikke brug for en række SEO tips eller lignende, men mere punkter hvor du/I mener der kunne laves forbedringer i forhold til enten tekst eller den overordnede "feeling" man får når man går ind på siden.

Tak

Jacob

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob 

Nu er det jo et vidt begreb hvorvidt man mener at en fejl er "graverende" :-) 

Jeg synes generelt der mangler indhold på dine undersider, i form af noget visuelt materiale. Eksempelvis dine priser fremstilles meget kedeligt og på ingen måde salgsminded. Lav nogle visuelle pakker, og giv folk følelsen af at de rent faktisk "køber noget fysisk". 

Hvem er Jacob Kehl? Synes bestemt du skal stå frem med ansigt, med mindre du direkte har valgt at undlade dette. 

Tilmeldt 4. Feb 14
Indlæg ialt: 30
Fra  www.jacobkehl.com Skrevet kl. 17:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jep - jeg er 100% enig i begge punkter.

Der er faktisk nogle billeder på vej 

Med hensyn til det med priserne - og noget mere visuelt, er det desværre nok bare mine wordpress evner der ikke rækker ret langt.

Men tak - jeg tror jeg er med på hvad du mener.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :

JacobKehl:

Med hensyn til det med priserne - og noget mere visuelt, er det desværre nok bare mine wordpress evner der ikke rækker ret langt.

I den forbindelse kan man jo altid kontakte en kyndig i WordPress-faget ;-) Du ved i hvertfald hvor du finder mig hvis det er... 

Held og lykke! 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 12. Jan 16
Indlæg ialt: 397
Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :

SEO

Kender folk dit navn allerede? Eller er der noget andet du gerne vil søgeoptimere efter? Den H1 du har øverst (gange mange) er "Jacob Kehl". Det ville være det første jeg ændrede på.

I samme boldgade: Brug H2 overskrifter på flere sider. Mange har ingen.

Der er ingen meta-description på nogen af dine sider.

Husk at du IKKE skal bruge meta-keywords. Spild af tid, så spring dem over.

Dine sidetitler indeholder ligeledes alle "Jacob Kehl". Medmindre det er søgeordet du vil ramme, så overvej at bruge en mere fængende tekst i stedet.

Grunden til at jeg tænker du bør overveje om du vil ramme dit eget navn som keyword så hårdt, er at jeg tvivler på du får ret meget konkurrence på det, så det vil være bedre at forsøge at optimere efter noget andet.

Der har du et sted at starte :D Og så mere indhold relevant til hvad du tror folk søger efter når de har brug for dig.

Head of SEO hos Kendskab. Kontakt mig!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

jeg kan simpelthen ikke finde udad hvad du tilbyder der står du er sælger men de virksomheder ansat ser jeg mest links videre du søger fastansættelse i et job  

priser forstår jeg ikke hvad er det du tilbyder der koster disse priser 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 4. Feb 14
Indlæg ialt: 30
Fra  www.jacobkehl.com Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Anders

Men alle mine kunder kommer gennem referencer og netværk
Så SEO er ligegyldigt for mig :)

Tilmeldt 4. Feb 14
Indlæg ialt: 30
Fra  www.jacobkehl.com Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael

Jeg er ikke helt med på hvad du mener.

Men kort sagt sælger jeg salgstræning/coaching.

Jeg håber da ikke du har fået indtryk af jeg søger job

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob:)

Det er flot side du har fået lavet.

1. Men jeg savner at budskaber omkring din virksom står tydeligt frem. Hvad er dit produkt?

2. Det kunne overvejes at gøre teksten på siden mere læsevenlig, nogle gange kan det være svært at læse teksten. Pga. font og tykkelsen på bogstaverne           bliver det indimellem mindre læsbar. 

3. Jeg kan anbefale dig at have lidt mere tekst rundt omkring Fx på siden salgtræning kan du godt overveje at have nogle h2 h3 under overskifter. Det vil også gøre det nemmere at skimme siden for informationer. 

4. I stedet for at have dit CV i et link, så kunne du overveje at tilføje din Linkedin profil og komme med en opfordring til at netværke!!

5. Den her tekst " TILMELD DIG MIT NYHEDSBREV MODTAG TIPS TIL DIT SALG" kunne du vende om!! "Bliv en bedre sælger ved at tilmeld dig mit nyhedbrev" kun forslag!!

6. Som tidligere nævnt så synes jeg også at din pris side er kedelig - lyt til de tidligere råd!!

7. Jeg savner  generelt mere om hvad jeg får når jeg køber dit produkt !! hvem er jeg når jeg kommer ud af døren efter at have færdiggjord dit salgkursus?

8. Blogging er super god ide, men igen det er sat for klinisk op og det drukner næsten i sig selv. Brug fed skrift, flere overskrifter som skiller sig ud og brug 1 h1 pr side, pr indlæg, og 2-3 h2 og 3-4h3-4. og husk at h1 er vigtigst skal indholde dit søgeord, og h6 er den mindst vigtigt og resten siger sig selv. 

9. Du skal have gang i sociale medier især nu når du skal til at blogge. Du kan dele videoer og blogindlæg på sociale medier som andre eksperter har skrevet og som inspirere dig. Det viser også hvem du er at du holder dig opdateret med hvad der foregår indenfor salg...


Du er rigtigt godt på vej. 

God arbejdslyst!!

René

Tilmeldt 4. Feb 14
Indlæg ialt: 30
Fra  www.jacobkehl.com Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

René Nielsen:

Hej Jacob:)

Det er flot side du har fået lavet.

1. Men jeg savner at budskaber omkring din virksom står tydeligt frem. Hvad er dit produkt?

2. Det kunne overvejes at gøre teksten på siden mere læsevenlig, nogle gange kan det være svært at læse teksten. Pga. font og tykkelsen på bogstaverne           bliver det indimellem mindre læsbar. 

3. Jeg kan anbefale dig at have lidt mere tekst rundt omkring Fx på siden salgtræning kan du godt overveje at have nogle h2 h3 under overskifter. Det vil også gøre det nemmere at skimme siden for informationer. 

4. I stedet for at have dit CV i et link, så kunne du overveje at tilføje din Linkedin profil og komme med en opfordring til at netværke!!

5. Den her tekst " TILMELD DIG MIT NYHEDSBREV MODTAG TIPS TIL DIT SALG" kunne du vende om!! "Bliv en bedre sælger ved at tilmeld dig mit nyhedbrev" kun forslag!!

6. Som tidligere nævnt så synes jeg også at din pris side er kedelig - lyt til de tidligere råd!!

7. Jeg savner  generelt mere om hvad jeg får når jeg køber dit produkt !! hvem er jeg når jeg kommer ud af døren efter at have færdiggjord dit salgkursus?

8. Blogging er super god ide, men igen det er sat for klinisk op og det drukner næsten i sig selv. Brug fed skrift, flere overskrifter som skiller sig ud og brug 1 h1 pr side, pr indlæg, og 2-3 h2 og 3-4h3-4. og husk at h1 er vigtigst skal indholde dit søgeord, og h6 er den mindst vigtigt og resten siger sig selv. 

9. Du skal have gang i sociale medier især nu når du skal til at blogge. Du kan dele videoer og blogindlæg på sociale medier som andre eksperter har skrevet og som inspirere dig. Det viser også hvem du er at du holder dig opdateret med hvad der foregår indenfor salg...


Du er rigtigt godt på vej. 

God arbejdslyst!!

René

Tak Rene

Rigtig gode pointer !

Dem tager jeg med mig

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)