Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Medarbejder admin, newbie hjælp

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 10. May 06
Indlæg ialt: 687
Fra  BreakBuddy Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Heisan. Jeg er i den lykkelige situation at jeg har fået en ansat, og mærkeligt nok syntes han også at han skal have løn for sit arbejde (tsk tsk ungdommen nu om dage)

Jeg har benyttet LetLøn (crap GUI) til at håndtere det, men nu kommer følgende:

- HVad med skat, hvor indberetter jeg til dem at jeg skal betale x kr i skat på vegne af den ansatte (eller hvad det nu hedder)

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 24. Oct 05
Indlæg ialt: 562
Fra  T-shirtshop.dk Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mr. lund

 

Drop letløn, selv Skat siger at det er noget skrammel. Brug dataløn/multidata eller hvad det nu hedder. Det virker.

 

mvh Bent

T-shirtshop.dk

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Prøv også at tage et kig på Danløn, det koster kun 15 kr. pr. lønseddel og der er taget højde for skat, atp osv. :)
Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig med Sune, DanLøn fungerer enormt godt, og til prisen kan man jo næsten ikke sige nej. :)  

Fra Aarhus
Tilmeldt 10. May 06
Indlæg ialt: 687
Fra  BreakBuddy Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

sorry sorry sorry, det er DanLøn jeg har benyttet. Men hvordan gør systemet med skat? 

Fra Flensburg
Tilmeldt 23. Sep 07
Indlæg ialt: 574
Fra  SunTzuGames Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jens,

Nu benytter jeg godt nok Danløn's systemer... men princippet er nok nøjagtig det samme (hehe, det er også crap GUI).
Well, du skal opgive den fulde løn, og så fortælle hvilken træprocent / eventuelle fradrag og fribeløber din ansat har. Så burde det gerne blive regnet ud for dig, og så vil du i første omgang kun betale det efter skat til din medarbejder, hvor efter skatten bliver sendt direkte til skat efter en lille måneds tid.

Håber det kunne bruges :)

EDIT: Selvom Danløn's systemer ikke er kønne, ja så virker det 100% og der har endnu ikke været hverken fejl eller forsinkelser at spore nogen steder.

Venlig hilsen Emil Larsen
Vild med brætspil? - Sun Tzu Games

Fra Aabenraa
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 589
Fra  ABAKOMP ApS Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi bruger også www.danlon.dk og jeg syntes det fungerer fint. Hvis du har sat systemet op med træk% og fribeløb så kører det på skinner. Du kan også vælge selv at overføre pengene til de rette institutioner men det ville jeg nok holde mig fra, da danlon kører showet uden problemer.

Hilsen

Markus

Fra Aarhus
Tilmeldt 10. May 06
Indlæg ialt: 687
Fra  BreakBuddy Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

 okay så DanLøn sender simpelthen selv skatten til SKAT?... Cool.. 

Nu står jeg så i den sitation at første måned af min ansattes tid havde vi ikke fået kørt Danløn op hvorfra der er udbetalt løn manuelt. Hvordan indbetaler jeg den skat ? 

Fra Aabenraa
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 589
Fra  ABAKOMP ApS Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Yep.. hvis du har en aftale med dem at de kan trække fra dit konto så overfører de skat, atp osv.

Jeg ved ikke 100% hvordan man gør i din situation men skriv til danlons support måske kan de hjælpe. de har været meget hurtigt til at besvare de spørgsmål jeg havde i starten.

 Hilsen 

Fra Aarhus
Tilmeldt 10. May 06
Indlæg ialt: 687
Fra  BreakBuddy Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey vil da lige komme med løsningen til mit eget spørgsmål.

Tak for jeres gode svar og glæder mig at Danløn vil ordne det i fremtiden :) fordi det var ikke helt nemt.

For at få betalt den skat jeg manglende skulle jeg gøre følgende: 

Find blanket: 03.039 udfyld denne

Udfyld blanket: 030.040

Indsend begge blanketter

Overfør til SKATS indbetalingscenter i Ringkøbing. (gem kvitteringen, i tilfældet af jeg stadig har misforstået noget) 

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)