Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hobby webshop?

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 3. Nov 16
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

PashminaWear:

Krymle:
Såå.. hvis jeg har et underskud på 500 kr, og mit fradrag er på 4000... Så ville mit fradrag blive på 4500? Det lyder næsten for godt. Jeg må misforstå...
Det er korrekt. Der findes masser af tråde om det på Amino http://www.amino.dk/forums/t/82020.aspx

Det er klart at hvis du går ud og køber en masse og får et kæmpe underskud som følge deraf, vil Skat sikkert se på det.

Ah, nu forstår jeg det! Den tråd var mægtig ;)

Jeg havde det i hovedet som at det var alle de 500,- jeg på en måde ville "tjene". Men så er det kun omkring 200-250,-, hvilket også er mægtig fint. :)

Fra Los Angeles
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 428
Fra  Lavenwebshop.dk Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Krymle:
Jeg ved ikke så meget om hobby-webshops. Er det normalt slet ikke at tjene noget? hvordan tror i det kommer til at se ud?

Mange hobby webshops tjener nok ikke det store, men det skyldes også, at der ikke bliver brugt tid på dem, eller at de ikke sælger noget unikt. Jeg synes helt klart, at du skal prøve at sælge noget, som gør din webshop unik. F.eks. smykker du selv skriver om. Hvis det er noget, som pludselig bliver spredt på sociale medier, så er det jo muligt, at din hobby webshop går fra hobby til virksomhed. Hvis du sælger produkter, som alle andre også sælger, som hobby, skal du i gang med hardcore markedsføring, og det klarer du nok ikke inden for dit budget.

Udfra dit budget skal du i gang med selv at lære at opsætte webshop. Du er velkommen til at læse mine gratis guides om WooCommerce. Derinde er du også velkommen til at skrive spørgsmål til mig, hvis der er noget, som forvirrer dig.

Jeg ønsker dig og held og lykke med projektet. Del gerne din webshop her på Amino, når du er kommet lidt længere i processen. Så får du en masse Aminobrugere, som kan give dig god gratis rådgivning.

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)