Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er 2 designs nok?? T-SHIRTS

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Apr 16
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 01:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer.

Jeg er netop i gang med at starte mit eget tøjmærke og har brug for jeres hjælp! 
Jeg har lavet 2 designs som jeg har fået pris på, og jeg mangler nu blot at sige GO for det, og så går produktionen i gang. 
Det eneste jeg lige ønsker at vide er, hvordan man fører forretning og en webshop med blot 2 produkter. 
Udvalget er ikke stort og er derfor bange for at efterspørgslen bliver for lav på en webshop, da det er usædvanligt at 
man ser en tøj webshop med blot 2 t-shirts. 
Dertil kommer spørgsmålet så, om man mon kan sælge både på webshop og til butikker?
Vil rigtig gerne gøre begge dele nemlig, sådan at jeg både har min webside og butik(ker) som kunde(r). 
Websiden er jeg næsten fast besluttet om at jeg vil have i gang, da der er flere forbrugere og jeg ønsker lige så stille at gå globalt. 

Håber meget der er en som kan hjælpe mig. 
Jeg står alene i virksomheden og er 20 år, så økonomien er ikke til meget mere end 2 designs endnu desværre. 

På forhånd tak! 

Med venlig hilsen 

Elias :-)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 07:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Elias

Hvis jeg var dig, og jeg kun havde 2 designs, så ville jeg sørge for at sætte de to designs op på en pedestal på hjemmesiden. Virkelig lad fokus lande på dem og gode, store produktbilleder osv. - så kan det sagtens lade sig gøre! 

Du kan evt. tage lidt inspiration fra denne hjememsides forside, hvor produktbillederne virkelig er i fokus - så kan dine 2 t-shirts ligne en MILLION: https://www.themythclothing.com

Mht. butikker, så start med at få gang i salget i webshoppen - det koster penge at få dine ting ud i butikker, og de ønsker helt sikkert længere betalingsbetingelser. Det kan derfor være fordelagtigt, hvis du har en sjat penge bankindestående, når du går mod B2B markedet, eftersom du ellers kan risikere at skulle levere 2.000 trøjer og først modtage betaling om 180 dage... Ikke så sjovt...

Held og lykke. 

Tilmeldt 5. Apr 16
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper Friis

Mange tak for hjælpen, det hjalp meget! 
Jeg vil fokusere på at få det sat op på en pedestal på hjemmesiden. 

Mange hilsner 

Elias :) 

Fra Ålsgårde
Tilmeldt 29. Aug 16
Indlæg ialt: 49
Fra  Ü-Wear Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Elias. :)

Sidste år startede jeg mit eget lille tøjmærke kaldet Ü-Wear. 
Jeg stod alene med det, og mine første 2 produkter var en t-shirt og en sweatshirt.
Dengang da jeg launcede hjemmesiden og tøjet, der følte jeg at siden var meget 'nøgen' da der kun var 2 produkter at vælge imellem. 

I dag er jeg kommet op på 7 lækre produkter, en god omsætning, og tilfredse kunder, der taler om mit produkt, så jeg får 'gratis' markedsføring der. :) 

Du skal ikke være bange for at starte med dine t-shirts. Alting har sin start et sted, og jeg synes bare du burde gøre det der giver dig en god mavefornemmelse. 

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at se din side og dine t-shirts. Du kan smide mig en mail på jespergryner@live.dk

God dag. Og go for it!! 
Jesper Grüner 

Tilmeldt 16. Nov 16
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej..

Jeg kunne også rigtig godt tænke mig at starte et tøjmærke, men jeg har ikke nogen prudocent? Kender du nogle? Der hvor du evt, får prudoceret tøj??

Mvh thilde:)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)