Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

De bedste webshop-sites?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Los Angeles
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 428
Fra  Lavenwebshop.dk Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Vladyslav:
Min kæreste og jeg snakker om at starte en webshop. Hvilke sider tilbyder de bedste webshop løsninger? Det skal siges at det er første gang, at vi kaster os ud i sådan noget, og samtidig har ingen af os, de største færdigheder indenfor it.

Der er rigtig mange gode webshopløsninger. Hvis du er interesseret, så har jeg skrevet om WooCommerce og Shopify. Så kan du da i hvert fald overveje, om det er noget for jer.

Hvis I bare gerne vil hurtigt i gang er Shopify og Weebio nogle fine løsninger. Ellers kan I kigge mod open source løsninger, som de andre her i tråden også skriver om.

Held og lykke med det.

Fra 2150 Nordhavn (Kbh. NØ)
Tilmeldt 15. Oct 16
Indlæg ialt: 34
Fra  Sienna Firm Skrevet kl. 23:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvi du er er målrettet, og vil springe "hobby-fasen" over ved at vælge et nemt system, til i stedet at vælge et mere professionelt og fleksibelt system vil jeg klart sige Wordpress, med fx Ecwid.com plugin installeret oven i, til at starte med.

Sienna Firm. Besøg hjemmeside på SiennaFirm.net

Fra Ølstykke
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 479
Fra  Move2 - Danmark Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg vil sige Prestashop.

Nemt at gå til og mange gode online råd og smarte videoer der guider dig.

Mange af de andre løsninger er rigtig fine, men alle de plugins der er, giver dig store udfordringer. Der er meget forskel på hvad du vælger, men med en Prestashop er du nogenlunde sikker på at alle kan fikse den hvis noget fejler. Men du er midt i en reigion om de forskellige systemer.

Brøndby VS FCK

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 07:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Mikkelsen:

Jeg vil sige Prestashop.

Nemt at gå til og mange gode online råd og smarte videoer der guider dig.

Mange af de andre løsninger er rigtig fine, men alle de plugins der er, giver dig store udfordringer. Der er meget forskel på hvad du vælger, men med en Prestashop er du nogenlunde sikker på at alle kan fikse den hvis noget fejler. Men du er midt i en reigion om de forskellige systemer.

Brøndby VS FCK

Hehe Lars....
Ja mange meninger og handler tit om hvad folk er startet i Yes

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)