Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dobbelt opslag - svar er givet i det andet så glem dette

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Oct 08
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil udgive et sundhedsmagasin som bliver udgivet og omdelt (post) en gang per måned (32 sider/ca 8500 husstande). Indhold annoncefordeling osv. er der styr på. Mediebureau som skal trykke og (telefon)sælge annoncerne tager i opstartsfasen en betydelig større andel af annonceindtægterne pga. større indsats ved opstart (hvilket er fair nok). For at "overleve" startfasen vil jeg igangsætte i 3 kvartal, med henblik på at kunne modregne påtænkt underskud i min personlige indkomst. Min erfaring fra tidligere (anden branche) er, at markedsføring skal prioriteres højt da det generere indtjening fra dag et. Det jeg køber er serviceydelser, som kan modregnes fuldt ud. Og hvis jeg kan "modregne" mig ud af opstartsfasen, ser mit løbende driftsbudget ret fornuftigt ud, og jeg kan tillade mig at sælge annoncepriserne til i underkanten af normal takst.

Så spørger jeg: Er der nogen indvendinger mod denne model? Det er med henblik på at starte en forretning op, som vil køre stabilt og jævnt. Konkurrenten er selvfølgelig den lokale ugeavis, men jeg prøver at segmentere mig i mit magasin.   

Tilmeldt 25. Oct 08
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Glem lige dette opslag. Blev også oprettet i går, men da jeg ikke kunne "finde" det her i dag lavede jeg et nyt opslag. (Kan jeg slette dette her???)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)