Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til prisdastsættelse af hjemmeside, facebook, emails osv.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Rødovre
Tilmeldt 4. Mar 14
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Jeg har brug for jeres hjælp. :-)

En konkurrent har vist interesse i at købe mine online aktiver, da jeg er løbet tør for kapital og er jeg begyndt på regulært arbejde igen.

Udfordringen er hvordan det skal prissættes?

Det drejer sig om 2 hjemmesider med ~10.000 besøgende om måneden i alt.

Hjemmesiderne ligger pt. nr. 1, og 3 på det MEST attraktive søgeord for branchen (derfra det meste trafik)

En Facebook side med 4700 likes, som alle er i målgruppen. Ikke nogen likes fra konkurrencer, kun organisk vækstet, meget relevant til PPC markedsføring.

~3.700 mennesker har skrevet sig op til nyhedsbrevet og venter spændt på en åbningsdag.

At købe sig til første pladsen via AdWords vil koste 4,5 i cpc for det søgeord.

 

Jeg ved det er en meget svær opgave, har i evt. erfaring med lignende, eller har i nogle parametre der kan bruges prissættelse.

Jeg håber i kan hjælpe

Venlig hilsen

Michael Pedersen

Tilmeldt 11. May 14
Indlæg ialt: 235
Fra  Basic Style Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er rigtig mange forhold der spiller ind, og rigtig mange måder at opgøre, hvad den "rigtige pris er"
Der hvor jeg vil anbefale dig at gøre dig nogle start tanker, hvis du nu skulle drive forretning(evt låne kapital) hvad ville dit overskud så være, og ville det kunne være voksende? Der skal noget realisme ind over, så se på, hvad du solgt for da su brugte din tid på det

Professionel hjælp til bogholderi, strategi eller værdiansættelse.

http://aktievaluation.ml/

Fra Rødovre
Tilmeldt 4. Mar 14
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Chris

Jeg har ingen omsætning, da virksomheden aldrig åbnede. Det er en form for forlystelsespark.

Jeg ved at en lignende virksomhed i Aarhus, med dårligere placering online og offline, mindre kundegrundlag, åbnede i december.

De har i de første 3 måneder omsat for mere end 3 mio.

Så det er bestemt attraktivt for min konkurrent at få en god start, når han åbner om 3 måneder.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)