Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

mangler ideer til udvikling af firma

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Agedrup
Tilmeldt 12. Jul 13
Indlæg ialt: 70
Fra  tingtilkager.dk Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej ;-)

Jeg driver i dag et firma hvor jeg laver kager til private og erhverv.Konditor kager med personlige detaljer, Logo kager til firmaer mm.. Derudover laver jeg kager til cafeer..  Jeg søger ideer til hvordan jeg kan komme bredere ud.. Hvordan jeg kan øge min omsætning, så jeg kan få ansat 1, så der bliver mere tid til det praktiske (regnskab, netværksmøder mm)

 

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1134
Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

1. Hvis du ikke allerede har så få en hjemme side op at køre så gør det evt. Hvor man kan bestille et kage abb.
2. Få en SEO strategi udarbejdet af en som ved han/hun/den laver ville gerne hjælpe dig men har desværre ikke tid, men prøv at tage fat i Mikkel Demib.
3. Få en Adwords strategi.
4. Få en sund social media strategi gerne udarbejdet af en ekspert.
5' få dig en linkedin profil. (Måske stadig den bedste strategi for at kapre b2b kunder))
6. Køb amino+ og smid et tilbud på en kage om dagen i en måned.
Nb! Hvis du er intra i en billig og søgemaskine venlig hjemme side så er waimea bussiness måske en overvejelse værd det koster godt nok om måneden men det er det værd ville jeg tro

Fra Fyn
Tilmeldt 22. Feb 17
Indlæg ialt: 174
Fra  Klint WebDesign Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Umiddelbart er der ikke noget forkert i det, som Lurks in the dark skriver. Men det er kun en del af løsningen. Mikkel Demib er dygtig - og måske lidt overkill i forhold til dit budget.

Du har allerede en webshop, så den skal naturligvis optimeres - både SEO og ikke mindst så den også henvender sig B2B

Før jeg startede med hjemmesider, har jeg arbejdet mange som salgschef, og har derfra masser af erfaring med salg - både privat og erhverv.

Jeg kan se, at du også bor på Fyn, så jeg vil gerne mødes med dig og komme med et bud på, hvad du/vi kan gøre for at få din forretning op i et højere gear. Første møde er naturligvis gratis.

Tilmeldt 12. Feb 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kunne fx kontakte Coop og spørge om de kunne være interesserede i at aftage dine kager. En anden mulighed kunne være kantiner i store virksomheder, hvor virksomhederne er interesserede i at forkæle deres mange medarbejdere med fx dine kager hver fredag.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)