Hej Min bank har erklæret mit IVS konkurs og jeg skal i skifteretten senere i dag. Min bank opsagde pludselig min kassekredit på kr. 230.000 til indfrielse straks. Jeg har aldrig misligeholdt aftalen. Kautionisten har betalt kr. 100.000, så nu er gælden på kr. 130.000. Jeg har forsøgt at lave en afdragsordning på kr. 20.000/mdr. hvilket de har afslået. Banken har virksomhedspant og har afhentet varer for ca. kr. 250.000,- - Kan jeg på nogen måde afværge en konkurs? - Hvad med de betalinger, jeg har lavet de seneste tre mdr. kan disse omstødes? - Kan jeg hæve de penge, som virksomheden skylder mig? - Hvad sker der rent praktisk i skifteretten? Er der noget, jeg skal medbringe til mødet? - Kan jeg efterfølgende indberette det moms og a-skat, jeg mangler? Eller bliver alt spærret. Spørgsmålene står i kø hos mig og jeg fortryder sådan, at jeg ikke har skaffet en advokat. Jeg håber, at du vil være behjælpelig med et eller flere af mine mange spørgsmål, så jeg kan forberede mig bedst muligt. Lone |
På Saxis kan du nu på 5 minutter oprette en salgsannonce, med salg af restlager, varepartier eller inventar. Du vil blive kontaktet af vores købere helt automatisk.
Opret en salgsannonce her og find købere til dine aktiver for kun 99 kr. pr. måned (tilbuddet gælder i en begrænset periode.)