Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webhotel?

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Brønshøj
Tilmeldt 19. Dec 16
Indlæg ialt: 154
Fra  Winity Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristina

Du slutter lidt af med det forkerte spørgsmål i min optik

Vi vil alle gerne have ting billigt, men når det kommer til webhoteller, så må prisen ikke være den afgørende faktor.

Du kan uden problemer smide siden op på et webhotel til 10 kr om måneden og have det plads og trafik du har brug for, men så kan siden være langsom - og hvis du har en loadtid i din shop på mere end et par sekunder, så går det ud over dit salg og dine placeringer i søgemaskinerne.

Så i min optik, kig efter kvalitet og så kan du se på prisen bagefter.

https://www.smartbanker.me/dk/ - Sammenlign lånemuligheder for 50+ lånepartnere på et sted.

Tilmeldt 21. Nov 14
Indlæg ialt: 139
Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristian - tak for hjælpen, så tager jeg nok UnoEuro :-)

Rasmus...

Ja, jeg bad om et link til et billigt webhotel, men nu spurgte du så ikke hvor billigt jeg mente. Jeg vil med glæde give en sjat penge for et godt webhotel, bare jeg kan bruge den til min webshop.

Så, prisen er ikke afgørende i mine øjne men, det ville da være et plus at det er billigt i starten...for så kan jeg opgradere til et større "pakke" senere hen. 

Nu var mine spørgsmål også mere om hvad et webhotel skal have for at "kører" et webshop...og hvad det forskellige ting betød. 

Kvalitet er hvad jeg ser på og ikke prisen - jeg vil med glæde bruge 50 kr om måneden - men, der skal være en grund til at jeg bruge de 50 kr. Hvis jeg kan sagtens bruge et webhotel til 20 kr om måneden, så vil jeg da hellere det. Så kan jeg altid få en større "pakke" senere hen.

Tak for din kommentar.

Tilmeldt 29. Nov 14
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristina, 

Jeg har sendt dig en privatbesked. 

Ha' en god aften :-) 

Tilmeldt 1. Jun 16
Indlæg ialt: 281
Fra  www.MyNewArt.dk Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Benytter Unoeuro til flere af mine sider, og har flere hundrede daglige besøgende. Har intet videre ikke oplevet nogle problemer. :)

Flotte, abstrakte og billige malerier - Allesammen håndmalet og i rigtig god kvalitet - Besøg galleri mynewart - Malerier til salg.

Tilmeldt 21. Nov 14
Indlæg ialt: 139
Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit svar! Har dog valgt chosting, da jeg mente de tilbød lidt mere  :-)

Unoeuro er dog et godt webhotel, har selv haft nogle domæne hosted der.

Tak igen!

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2221
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 07:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er også i gode hænder ved cHosting! held og lykke med det

Tilmeldt 21. Nov 14
Indlæg ialt: 139
Skrevet kl. 07:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det, Kristian! :-)

Fra Rødding
Tilmeldt 6. Aug 09
Indlæg ialt: 429
Fra  Pilanto Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skriver ikke noget om hvilket system du ønsker at hoste. Det er der du bør starte, da der er nogle systemer der kræver lidt mere. F.eks. Magento.

Men uanset system, så er det altid bedst at du hoster din webshop et sted hvor du kan få hjælp til det tekniske, og hvor serverfolkene ved hvordan serveren skal sættes optimalt op til at drive det shopsystem du har valgt.

Et system som WordPress kan dog køre de fleste steder, men er det i det hele taget optimalt at ligge på en billig platform som hoster alt hvad deres kunder smider på deres webhoteller? Ikke i min optik.

Du kan selvfølgelig altid flytte senere, men jeg vil til en webshop til enhver tid vælge en webhost der også har forstand på systemet og som KUN hoster WordPress løsninger (hvis det er det system du har valgt). 

Tænk på hvordan du er stillet i en worst case situation med den udbyder du har valgt: Hvis du bliver hacket, hvis der er noget teknisk der driller og lignende. Kan du så få den nødvendige hjælp eller er du på egen hånd? :-)

Det er sjældent billigst at vælge det billigste når det kommer til hosting. I hvert fald ikke når lokummet først brænder. 

Og så er der også lige hastighed. Det skal være lynhurtigt. :-)

Tilmeldt 21. Nov 14
Indlæg ialt: 139
Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, Henrik

Ja, det glemte jeg at nævne og jeg har valgt wordpress, fordi jeg kendte den i forvejen og der kan jeg gøre hvad jeg ønsker.

Jeg har så valgt chosting, fordi jeg mente de tilbød det jeg havde brug for. Den har også næsten kun fået gode anmeldelser og der er masse af mulighed for at vælge en større pakke, hvis min webshop bliver noget større end jeg regner med.

Der er også support og har forstået at de har styr på det hele og at de kan hjælpe hvis jeg har brug for det.

Nu er jeg ikke sikker på når du skriver, "kun hoster wordpress løsninger." - jeg har valgt at bruge deres 1 click installation, da jeg skulle installere wordpress. Der var andre platforme at vælge imellem, selvfølgelig. 

Nu har jeg gjort alt for ikke at blive hacket via. wordpress og chosting, ved gode kodeord osv. Jeg har jo også selv et ansvar ved at sørger for at jeg ikke bliver hacket.

Jeg har så hellere ikke valgt det billigst webhotel, som jeg har forstået er UnoEuro eller en af dem. Jeg har valgt et der er lidt dyre (dog stadig billigt) og som sagt, tilbyder mere. F.eks backups gratis/med i prisen og mere. Ja, det er hellere ikke dyrt, da jeg har valgt den billigste pakke men, som sagt jeg kan gå op i noget større.

Ja, jeg kender ikke chosting men, jeg mener at det er den bedste webhotel i øjeblikket og hvis det så viser sig ikke at være, så ved jeg det også må jeg findet et nyt webhotel.

Jeg skal jo starte et sted og hvis jeg ikke tør at tage chancer...ja, så bliver min webshop ikke til noget :-)

Tak for din kommentar, nu må jeg se hvad der sker og håbe på det bedste - jeg mener at chosting har styr på det hele :-)

- Kristina

Fra Rødding
Tilmeldt 6. Aug 09
Indlæg ialt: 429
Fra  Pilanto Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

De fleste webhosts tillader at deres kunder smider hvad som helst på deres webhoteller, hvilket betyder at en webserver både hoster, wordpress, magento, drupal, TYPO3 og et hav af andre systemer.

Derfor forsøger hostingfirmaerne at optimere deres servere til at kunne klare det hele. Mere optimalt er et serversetup optimeret til ét system. Altså en server der KUN hoster WordPress (i dette tilfælde) og som er optimeret til netop dette system.

Men det er blot en af ulemperne ved shared hosting, men som du selv siger, så skal man også starte et sted.

Held og lykke med projektet Smile 

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)