Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tvangsopløsning af IVS

Side 4 ud af 6 (55 indlæg)
Tilmeldt 21. Sep 17
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Men det vil altså se bedre ud, hvis der står "ophørt" eller "opløst efter frivillig likvidation" eller lignende? Så vil ingen se skævt på det eller kan det også trække ned?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46464
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Du bekymrer dig nok lidt rigeligt men konkret ser opløst efter erklæring - som det ville blive bedre ud - den er nok bare for dyr for dig hvis du allerede er sendt til tvang. 
De som IKKE er sendt til tvang bør tage det lille arbejde med opløsning ved erklæring - men er man sendt af sted så skal man jo først gennem betaling for at komme tilbage igen inden man kommer videre, og det er der nok ikke mange der vil

Klart at opløst efter erklæring er bedre end tvangsopløst for en bank der checker CVR inden ny erhvervskonto, i en tid hvor mange der stifter IVS oplever det MEGET vanskeligt at få bankkonto.

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 21. Sep 17
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja må indrømme jeg er lidt bekymret over det. Men det skyldes nok, at jeg bl.a er karriereminded, og frygter at tvangsopløsningen kan indskrænke mine muligheder i fremtiden. Jeg vil bare ikke have, at jeg om 20 år pludselig ikke kan tage et bestemt skridt i min karriere, fordi tvangsopløsningen hænger på mig...
Men der er måske ingen grund til bekymring eller hvordan ser du det?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Åh ja John. Det er ikke sådan med autostavekontrol..... En tvangsopløsning vil poppe op hos rki, debitorregister mv 5 år frem. De opslag er jo nærmest rutineopslag i alle banker ved nye kundeforhold, ligesom de fleste også har abonnement på ændringer hos deres kunder.

Men er enig i at på den lange bane spiller det ingen rolle. På den korte bane (5 år) frem kan det have en betydning i forhold til banken mv. men næppe i forhold til ansættelse.

Tilmeldt 21. Sep 17
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kommer da ikke i rki og debitorregister?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46464
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Koudahl:

Åh ja John. Det er ikke sådan med autostavekontrol..... En tvangsopløsning vil poppe op hos rki, debitorregister mv 5 år frem. De opslag er jo nærmest rutineopslag i alle banker ved nye kundeforhold, ligesom de fleste også har abonnement på ændringer hos deres kunder.

Men er enig i at på den lange bane spiller det ingen rolle. På den korte bane (5 år) frem kan det have en betydning i forhold til banken mv. men næppe i forhold til ansættelse.

helt enig. Stavekontrol laver i øvrigt mig om som du ser i underskriften normalt

John Hangover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46464
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :

PC1:

Jeg kommer da ikke i rki og debitorregister?

nej - kun i CVR når du ikke skylder nogen - og lad det nu bare køre 

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 21. Sep 17
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Men vil i sige at det ikke har betydning ift. nogen som helst form for ansættelse? Jeg ved selvfølgelig godt, uden at det skal lyde forkert, at det ikke har betydning, hvis man har et "normalt" 37 timers job. Men nu når jeg gerne vil arbejde indenfor økonomi, forretning, bank, consulting eller lignende og gerne vil "kravle op ad stigen" (Få mere ansvar, bedre stillinger osv.) i løbet af min karriere, kan det så evt. have betydning? 
Det er lidt svært at forklare, men håber i nogenlunde kan forstå hvad jeg mener :) 

Tilmeldt 21. Sep 17
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel:

Jeg har selv prøvet det og det har ikke skabt nogen problemer i forhold til job. Har fået flere jobs efterfølgende. Der er aldrig blevet spurgt ind til det. Det eneste problem er i forhold til dagpenge.

Det tog 4 måneder at sætte virksomheden i under tvangsopløsning status. I denne periode var der ingen dagpenge at hente.



Hej igen, jeg kom til at tænke på, om det også har betydning når jeg er på SU? Kan forstå, at det ikke var muligt for dig at få dagpenge, men kan jeg stadig modtage SU, selvom det er under tvangsopløsning?

Fra København
Tilmeldt 17. May 16
Indlæg ialt: 1091
Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej.

Du tænker alt for meget.

Du burde slet ikke have lov at drive virksomhed fordi du går i panik.

Tag dig sammen.

Folk har allerede sagt til dig du ikke skal tænke så meget på det.

Kom videre i dit liv og la være med at tænke på det.

Og LA VÆRE MED AT OPRETTE ET SELSKAB I FREMTIDEN... DU GÅR NED MED STRESS PGA AF DET.

Side 4 ud af 6 (55 indlæg)