Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Røget i momskontrol

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Oct 17
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 02:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Har modtaget et brev fra SKAT at jeg er udtaget til momskontrol.

De beder om følgende:

Oplysninger om virksomhedens aktiviteter
Balance pr 170630

Kontospecifikationer (Både for drift og status)
Bilagane

De to som jeg undrer mig lidt over, da jeg er nyopstartet er: Kontospecifikationer (Både for drift og status) og bilagene?
 Ved kontospecifikationer? Er det blot udskrifter fra jeg har overført pengene til den pågældende virksomhed jeg har købt varer af?
 Bilagene menes vel bare fakturaer som jeg har modtaget fra den pågældende virksomhed inden jeg lavede en betaling? 

 Er jeg helt galt på den?

MVh

Fra Randers
Tilmeldt 17. Sep 10
Indlæg ialt: 380
Fra  Evers EL-teknik aps Skrevet kl. 07:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Bare sådan et tillægsspørgsmål, er det fordi du har haft negativ moms??

Jeg har selv været udtaget da jeg startede op, og der fik de kun balancen, dvs. ingen bilag.

Mangler du et godt tilbud på en el-opgave?? 
Evers EL-teknik ApS | Kavalerivej 16, 8930 Randers NØ | tlf. 71 99 83 34 | sk@eversel.dk | www.eversel.dk

Tilmeldt 20. Jun 14
Indlæg ialt: 1381
Fra  Arguins Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Kontospecifikationer er det som hedder finansudskrifter i de fleste bogføringsprogrammer.

Bilagene er lig med bogføringsbilag.

Har du ikke bogført dine bilag løbende?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46448
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Kontospecifikationer er lidt usædvanligt i en enkelt kontrol, men det er nu nok din bogførings kontospecifikationer. I de fleste (alle formentlig) regnskabsprogrammer kan du trykke en konto specifikation frem
I Dinero f.eks. er det rapporter - og så Resultat opgørelse samt Balance og ud for hver konto længst til højre kan du trykke på "kortet" og få en konto specifikation for alle konti. 
Det er dog ret meget materiale med mindre du er forholdsvis lille. Måske mener de bare driftsregnskab og balance med alle konti synlige?

 
De kan måske også bare bruge det du får hvis du for oven vælger Posteringer og så hele perioden, så får du alle posteringer.


Bilagene er det du har til grund for hver af dine posteringer, nemlig regninger o.l du har modtaget, uanset de er betalt eller ikke samt dine egne regninger, uanset de er betalt

Så længe du kommuniker med dem for at sikre dig hvad det præcist er, så går det hele fint

vh john H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 2. Oct 17
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har heldigvis ført regnskab i Dinero og har hermed også sendt alt det materiale som der blev efterspurgt, det var faktisk ret enkelt... :)

 - Hvor længe skal jeg forvente før jeg modtager pengene fra SKAT?

Tilmeldt 12. Jun 19
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 08:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa

Hvordan gjorde det i Dinero?
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)