Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp et Hjemmeside / CRM system

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Jul 16
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer :) 

Fra Sønderborg
Tilmeldt 21. Mar 17
Indlæg ialt: 59
Fra  Unique Code ivs Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har vist tidligere lavet et debat indlæg omkring et CRM system hvor der også var nogle forskellige forslag. Kunne godt tænke mig at høre hvorfor de systemer ikke helt passede alligevel og hvad de måske ikke kunne som du gerne ville. 

Hvad er dit budget? Der er jo stor forskel i at vælge en færdigvare vs en custom løsning. Med færdigvaren kan du være heldig at du får den mængde funktionalitet du skal bruge uden at lave om i din forretningsmodel. Hvis det system man bruger ikke passer helt nøjagtigt, må man finde ud af om det er systemet eller virksomheden der skal tilpasse sig.

En custom løsning vil være en stor omkostning her og nu, men til gengæld får du det helt som du vil have det og du kan følge din plan.

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 836
Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 1. Jul 16
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian Dahl:

Du har vist tidligere lavet et debat indlæg omkring et CRM system hvor der også var nogle forskellige forslag. Kunne godt tænke mig at høre hvorfor de systemer ikke helt passede alligevel og hvad de måske ikke kunne som du gerne ville. 

Hvad er dit budget? Der er jo stor forskel i at vælge en færdigvare vs en custom løsning. Med færdigvaren kan du være heldig at du får den mængde funktionalitet du skal bruge uden at lave om i din forretningsmodel. Hvis det system man bruger ikke passer helt nøjagtigt, må man finde ud af om det er systemet eller virksomheden der skal tilpasse sig.

En custom løsning vil være en stor omkostning her og nu, men til gengæld får du det helt som du vil have det og du kan følge din plan.



Big brother is watching DevilHmmStick out tongue

Som Jesper også skriver nedenunder så er det jeg i første omgang leder efter ikke decideret et CRM system. Det er en totalt hjemmesideløsning hvor der er mulighed for de ting som jeg lister ovenfor. Måske jeg skulle lave titlen på opslaget om.

Men er der en "standart" løsninger inden for Wordpress, shopify, eller hvad de forskellige platforme hedder som understøtter de her løsninger ? 

Mht prisen hvad vil i skyde på en sådan løsning vil rende op i ? 


Tilmeldt 1. Jul 16
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil helst ikke gå på kompromis med funktionalitet, men på den anden side skal jeg heller ikke ud at bruge flere 100.000kr inden jeg har proof of concept.  Så jeg leder efter noget som er skalerbart men økonomisk forsvarligt for en nystartet virksomhed

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1134
Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Django

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)