Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Frafald i betalingsprocessen

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 578
Fra  Firtal Brands ApS Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :

 Jeg er pt ved at lege lidt med betalingsprocessen.  Det kan ses på www.made4men.dk/testsite/ - Ikke skal ikke tage jer af forsiden, bare et produkt i kurven og tryk gå til kassen, så kan i se det.

 Derfor kom jeg også til at tænke på hvad i andre oplever? Vi har cirka et frafald på 20% i hvert led, et tal vi meget gerne vil have formindst da der forsvinder en del kunder der. Hvad har i andre der?


Er der nogle informationer man bør få med? informationer der kan sikre at kunden køber?

  

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg syntes personligt at du har alt for meget på betalingssiden, det er ikke det sted hvor jeg skal intaste dankort informationerne som fanger mig, det er alt muligt andet i alle mulige farver røde grønne og gule pile, samt tekst bokse i siden og alt muligt. Jeg tror du skal lave en A/B test hvor du fjerner alt hvor der overhovedet kan fjernes på betalingssiden, for lige nu syntes jeg der sker for meget på den side, ellers syntes jeg faktisk godt om de andre. (jeg taler om testside)

 Jeg tror måske du vil finde denne rapport spændende læsning, godt nok er det en amerikansk undersøgelse, men alligevel er der nogle findings som er ret intressante, og som sikkert også vil virke på danske konsumenter download the ecommerce checkout report

 

Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 578
Fra  Firtal Brands ApS Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan man godt bruge googles A/B split i forhold til betalingssiderne i Oscommerce?

Men jeg har haft den samme tanke som dig med for meget indhold. Jeg synes bare stadig der er en række elementer der skal være på disse sider?