Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan jeg trække vin købt til kunder fra i skat?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Hillerød
Tilmeldt 6. Mar 13
Indlæg ialt: 61
Fra  Cykelhelten.dk Skrevet kl. 09:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi har købt nogle detmådufandmeundskylde-vin til vores kunder i tilfælde af, at vi kvajer os og laver en fejl. 

Kan man trække det fra i skat

Jeg har ikke kunne finde klart svar på det nettet

Vh

Bertin 

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, det er også svært at gennemskue. Jeg kan ikke give dig et klart svar heller, men jeg ville nok selv have ventet med at købe vinen til jeg havde et behov for at sige undskyld - og så tror jeg, at jeg ville kontere det som en reklameudgift.

Men det er sikkert ikke den korrekte fremgangsmåde, for så skal man vist sørge for at der står en firmanavn på flaske osv. Og DET ville jeg i hvert fald ikke selv gøre! 

Så tager kunden vinen frem om et halvt år og siger: "Nå ja, den fik vi, fordi de bestilte den forkerte reservedel hjem dengang..."

Håber, der kommer nogle kloge hoveder på banen.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46487
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Bertin G. Hansen:

Hej

Vi har købt nogle detmådufandmeundskylde-vin til vores kunder i tilfælde af, at vi kvajer os og laver en fejl. 

Kan man trække det fra i skat? 

Jeg har ikke kunne finde klart svar på det nettet. 

Vh

Bertin 

Gaver til kunder som det her vil være rent ud - giver 0 momsfradrag og kvart fradrag for selve udgiften (efter det kvarte momsfradrag).

En masse fradrag - også gaver, markedsføring osv finder du i min bog http://jh-e-books.blogspot.dk/2015/09/fradrag.html med 70 konkret fradrag (du ser dem i indholdsfortegnelse i linket længe inden du evt vil skal tage stilling til køb)

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)