Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man det? - Vedrørende salg af under domæner - Genialt??

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Sep 16
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Et tænkt eksempel: Jeg køber hosting af mit firma´s hjemmeside/webshop, med en månedlig udgift på 100 kroner om måneden.

Med i prisen er, muligheden og retten, til, at jeg kan oprette, Alle de Underdomæner jeg ønsker. 

Eller - Her kommer det smarte!! 

Hvis jeg nu sælger f.eks 100 stk under domæner - med den service, der tilbydes fra webhoster i forvejen, for 1oo kroner om måneden - Så giver det en omsætning på ca. 120.000 kroner om året - Eneste udgift, er de 1188 kroner, som min egen side, ville koste uanset hvad!! - MEN - Hvordan, gør jeg det rigtigt med skat og moms - ... Jeg får jo varen "næsten" Gratis...

Jeg håber nogen kan hjælpe, da jeg syntes ideen er god! :-)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg tror ikke eg er helt med på hvodan du vil sælge underdomæner faktisk men hvis du kan - ja så er det de 100 kr eller 1200 kr per år din udgift og så er de 120.000 kr momspligtig omsætning og ud over momsen ja så er det din indtægt og skat er så af overskud 120.000 minus 1200

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Kolding
Tilmeldt 22. Mar 17
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Teorien er da sjov nok, udførslen er dog svær i min optik..

Hvis du køber domænet "123hjemmesider.dk", så vil alle dine underdomæner jo ende på netop dette. Altså, vil firmaet 123Test få en hjemmeside der hedder "123test.123hjemmesider.dk", hvilket jeg finder svært at tro, nogle vil være interesseret i.

Tilmeldt 19. Jun 14
Indlæg ialt: 29
Fra  Cognition Webdesign Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Sådan som jeg forstår dig mener du reseller hosting, hvor folk lejer plads på din server som du lejer ved en professionel hosting service udbyder. Der er flere hosting sites some tilbyder løsninger for dig som vil gøre dette. Det er ikke nyt :)

Hilsen Simon

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 09:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Samtidig - tjek udbyderens betingelser omkring netop at reselle deres normale webhotel løsninger, der er en række udbydere der ikke tillader det (af gode grunde) - og teknisk set, lad os sige du opretter 100 sider, alle køre WP - ressourcebelastningen vil være enorm hvis siderne bare har en smule trafik.

Samtidig bliver én af siderne hacked, vil de andre 99 af dem oftest ryge med, og ejeren af én side vil kunne se filerne for alle de andre.

Hvis du vil lave reseller hosting, så køb rigtige reseller pakker - de koster oftest en smule mere, men de er netop bygget til opgaven.

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)