Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp med pristilbud på kunde - rengøring

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Apr 17
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fået min første mulig kunde (rengøring) og skal give et tilbud. Det er en kæmpe stor kunde og jeg er i tvivl mht hvad der skal for at få dem. Ejendommen er på 500 kvm.
Nogen der kan hjælpe med pris mm?

Tilmeldt 26. Dec 16
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu har jeg ikke forstand på rengørings branchen, men burde du ikke have sat dig ind i dette inden du startet virksomhed?

Vil du spørger her igen når du skal lave næste tilbud, og næste igen, og igen og.........

Det nemme svar er, udregn dine omkostninger: Hvad skal du bruge at rengøringsmiddel osv. og hvad vil du have i timen for dit arbejde. Husk på at du skal betale moms af den beløb du sender en faktura til dem på.

Du skal nok også have en forsikring, hvad nu hvis du er skyld i noget går i stykker, kan du selv betale dette?? Men du har vel lavet et budget så du ved hvad dine faste omkostninger er?

God jul.

http://posterstyle.dk

Tilmeldt 6. Apr 17
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg ved hvad mine omkostninger er og jeg har forsikringer, budget mm.

Jeg har som regel små kunder og nu har jeg mulighed for at få en kunde som vil være en kæmpe gevinst for mig :-(. Jeg er bange for at komme med et tilbud og at det ikke er godt nok:-/

Glædelig jul til dig også

Tilmeldt 26. Dec 16
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal give et bud der giver mening for dig og din indtjening. Hvad hjælper det at give et bud som er så lavt at du får opgaven, men at du ikke tjener nogen penge på det. Så vil du bare skulle knokle uden at det giver penge i kassen.

Hvad er bedst at have 5 små kunder som du tjener 1.000.000 kr på eller en stor kunde du tjener 500.000 kr på ( ved beløb nok er overdrevet :) )

Du skal også vurdere om du har tiden, forstået på den måde at hvis du tager en stor opgave, vil du så blive nød til at sige nej til 5 små opgaver.

Tror ikke prisen må blive for billig, da det så vil virke useriøst og dette firma måske tænker at når prisen er så billig, så kan han da heller ikke gøre arbejdet godt nok.

Spring ud i det, giv et tilbud, og krydsfinger. Får du ikke denne opgave, skal du nok få en ny chance et andet sted, og så har du erfaringen fra dette tilbud at trække på.

http://posterstyle.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)